top article

Στις 30 Σεπτεμβρίου θα έχεις κι εσύ την ευκαιρία να απολαύσεις από κοντά - μαζί με γνωστούς fashion experts, πρόσωπα των Media και μεγάλους αγοραστές,  την παρουσίαση της spring/summer 2019 συλλογής της Clare Waight Keller για τον οίκο Givenchy.

Το μόνο που σε κρατάει μακριά από την κατάκτηση μιας θέσης στο fashion show, η τοποθεσία του οποίου θα ανακοινωθεί σύντομα, είναι ένα αυτοκόλλητο.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GIVENCHY (@givenchyofficial) στις

Πέντε χιλιάδες αυτοκόλλητα 4G Givenchy έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία στο Λονδίνο και στο Παρίσι, καλώντας με αυτόν τον τρόπο τους fans του οίκου να τα βρουν, να τα φωτογραφήσουν και να ανεβάσουν σχετικό στιγμιότυπο στο instagram χρησιμοποιώντας το hashtag #GivenchyFamily. Τα τρία καλύτερα post θα κερδίσουν εισιτήρια στην επίδειξη και θα εμφανιστούν στα κοινωνικά μέσα του εμπορικού σήματος. 

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ έχουν ακολουθήσει αρκετοί σχεδιαστές κάνοντας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το show ανοιχτό προς το κοινό. Φαίνεται πως το εν λόγω concept πρόκειται να έχει μεγάλη απήχηση από το κοινό και οι fans του οίκου είναι έτοιμοι να αναμετρηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Δες ακόμη: Πώς αντέδρασε η Meghan Markle όταν είδε για πρώτη φορά το Givenchy νυφικό της

Ιούλιος 2018

>