Τι θα συνέβαινε αν ξαφνικά παρελθόν, παρόν και μέλλον γίνονταν ένα;
Τι θα συνέβαινε αν ο χρόνος μπερδευόταν; Αν ξαφνικά παρελθόν, παρόν και μέλλον γίνονταν ένα; Τι θα συνέβαινε αν όλες οι εποχές που έχουν επηρεάσει κατά καιρούς τη μόδα συγκεντρώνονταν σε μία συλλογή; Αυτά τα ερωτήματα επιχείρησε να απαντήσει ο Nicolas Ghesquiere με τη νέα του Fall/Winter 2021 collection που παρουσίασε στο Παρίσι πριν από μερικές ώρες. Η απόλυτη ελευθερία, μία μάχη διαφορετικών στιλ, απρόσμενοι συνδυασμοί, ντύσιμο χωρίς πρωτόκολλο, όλες αυτές τις φράσεις θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανείς για να περιγράψει τα ρούχα του Louis Vuitton για το ερχόμενο φθινόπωρο.
Κάθε άνθρωπος μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δικές του αναφορές και γιατί όχι, τα αναχρονιστικά στοιχεία ξαφνικά να γίνουν ένα cool attitude. Άλλωστε αυτό αποδείχτηκε ήδη πως είναι δυνατό, με την καμπάνια του οίκου που είδε το φως της δημοσιότητας λίγο καιρό πριν. Εκεί οι μούσες του οίκου μεταμορφώθηκαν σε πρωταγωνίστριες των B-movies και δημιούργησαν την πιο ενδιαφέρουσα καμπάνια που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό στη μόδα.

Οι 200 χαρακτήρες που στόλιζαν το σκηνικό ήταν δημιουργία της Milena Canonero, της costume designer που συνεργάστηκε με τον Stanley Kubrick στα Clockwork Orange, Barry Lyndon και The Shinning, και ήταν εμπνευσμένοι από τον 15ο αιώνα μέχρι το 1950.
Τη μουσική επιμελήθηκαν οι Woodkid και Bryce Dessner και o τίτλος του τραγουδιού Three Hundred and Twenty αναφέρεται στα χρόνια ανάμεσα στα διαφορετικά κινήματα από το μπαρόκ μέχρι τον μινιμαλισμό. Θυμίζει τον Nicolas de Grigny, έναν καλλιτέχνη που έζησε την εποχή του Bach αλλά ποτέ δεν κέρδισε αναγνώριση και ποτέ δεν έπαιξε στο Λούβρο.
Ο Ghesquiere λατρεύει τα ταξίδια στο χρόνο και παρόλο που επηρεάζεται από το παρελθόν η sci-fi αισθητική του είναι διάχυτη στις περισσότερες συλλογές που σχεδιάζει για τον Louis Vuitton και φαίνεται να ξέρει πολύ καλά πώς είναι η μόδα του 21ου αιώνα. Τι άλλο ετοιμάζει για τον οίκο; Κανείς δεν ξέρει, όμως σίγουρα δεν θα σταματήσει να εξερευνεί την πλούσια κληρονομιά του -που στηρίζεται στο luxury luggage- και να δίνει "σάρκα και οστά” την ομολογουμένως ριζοσπαστική οπτική του που έχει ανανεώσει πλήρως το γαλλικό label από τη στιγμή που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση.














