top article

Wedding season

  1. Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία Sunkissed Glow | Το μικρό μυστικό μακιγιάζ για να αποκτήσεις ένα διακριτικό μαύρισμα ακόμα και χωρίς ηλιοθεραπεία
  2. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  3. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  4. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  5. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  6. Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow Self-tan tips | Πώς να χρησιμοποιήσεις σωστά τα αυτομαυριστικά προσώπου για ένα υπέροχο sunkissed glow
  7. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  12. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  13. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  14. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  15. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  16. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  17. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Γνωστοί για την αντοχή τους απέναντι σε κάθε δοκιμασία, οι μεγάλοι οίκοι ειδών πολυτελείας συγκλονίζονται από τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού, που θα αφήσει βαθιά ίχνη στο επιχειρηματικό μοντέλο των κολοσσών αυτών που ποντάρουν στην οικονομική ανάκαμψη στην Ασία για να ανακάμψουν με την σειρά τους.

Τι δείχνουν οι αριθμοί

"Είναι πρωτοφανές, δεν έχουμε ποτέ περάσει τέτοιο σοκ. Βγαίνουμε από εξαιρετικά χρόνια ανάπτυξης, κατά συνέπεια το σοκ είναι πιο ισχυρό", λέει ο Arnaud Cadart, διαχειριστής χαρτοφυλακίων στην Flornoy & Associés. Την Δευτέρα, ο όμιλος LVMH, που κατέχει την πρώτη θέση των οίκων ειδών πολυτελείας στην παγκόσμια κατάταξη και  την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην γαλλική χρηματιστηριακή αγορά, ανακοίνωσε υποεξαπλάσια κέρδη κατά το πρώτο εξάμηνο. Το λειτουργικό του περιθώριο, δείκτης της κερδοφορίας του, καθηλώθηκε στο 9%, έναντι 21% έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ.

"Δεν νομίζω ότι έχω δει ποτέ τόσο αρνητική σύνοδο πλανητών", σχολίασε κατά την δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Jean Jacques Guiony, οικονομικός διευθυντής του ομίλου LVMH του Bernard Arnault, που περιλαμβάνει 70 επιμέρους "οίκους" (Louis Vuitton, Fendi, Dior, Givenchy, Guerlain, Hennessy, Sephora...). Η πτώση ήταν απότομη για όλους τους μεγάλους οίκους, συνηθισμένους σε αναπτυξιακά άλματα το ένα τρίμηνο μετά το άλλο.

Όμως, σε διάστημα λίγων μόνο μηνών, το αναγκαστικό κλείσιμο των περισσότερων καταστημάτων και μονάδων παραγωγής σε ολόκληρο τον κόσμο προκάλεσε απώλειες σε πωλήσεις ύψους δισεκατομμυρίων ευρώ για τα brands ειδών πολυτελείας. Οι κολοσσοί του τομέα Kering και Richemont είδαν τον τζίρο τους να καταρρέει κατά 43% και 47% αντίστοιχα ανάμεσα στον Απρίλιο και τον Ιούνιο σε ετήσια βάση, ενώ η μείωση του τζίρου του οίκου Hermès έφθασε το -41%. "Είναι μία άνευ προηγουμένου κρίση. Πρέπει να περάσουμε καταιγίδα, αλλά είμαστε καλά εξοπλισμένοι", δήλωσε ο Axel Dumas, διαχειριστής του Hermès κατά την δημοσίευση των εξαμηνιαίων αποτελεσμάτων.

Προς ένα ψηφιακό μέλλον

Ανάλογη είναι η κατάσταση και στους ιταλικούς οίκους: οι εξαμηνιαίες πωλήσεις του Salvatore Ferragamo σχεδόν υποδιπλασιάστηκαν και του οίκου Prada κατέρρευσαν κατά 40%. Εκτός από την μείωση των δαπανών και την ενίσχυση των online πωλήσεων, οι οίκοι δεν έχουν και πολλούς τρόπους να αντιμετωπίσουν μία υγειονομική κρίση που πλήττει ταυτοχρόνως το σύνολο των αγορών τους σε όλον τον κόσμο. "Πρέπει να προφυλαχθούμε: να μειώσουμε τα κόστη, να μειώσουμε τις επενδυτικές δαπάνες, να προφυλάξουμε τις μετοχές-κλειδιά", λέει ο Luca Solca, αναλυτής στην Bernstein. Κατά την γνώμη του, η πανδημία του Covid-19 θα είναι επιταχυντής του ψηφιοποίησης, καθώς και της ένταξης σε μεγάλους ομίλους μικρών εταιρειών τροφοδοσίας και υπεργολάβων με στόχο την εξασφάλιση της παραγωγής και της τροφοδοσίας στο μέλλον.

Με το βλέμμα στην Ανατολή

"Βραχυπρόθεσμα, κυριαρχεί η αβεβαιότητα. Οι όμιλοι τηρούν στάση αναμονής περιμένοντας την επιστροφή του δυναμισμού", σύμφωνα με τον Arnaud Cadart του Flornoy & Associés. Και ακόμη και να υπάρχουν θετικά στοιχεία προερχόμενα από την Κίνα, σε όλα τα άλλα κέντρα κατανάλωσης, την Ιαπωνία, την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και τις πετρελαϊκές χώρες, τηρείται στάση αναμονής". Οι οίκοι στρέφουν με μεγάλες προσδοκίες το βλέμμα προς την Κίνα και την ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, καθώς η Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεών τους.

"Φαίνεται ότι, παρά την Covid-19, η όρεξη των Kινέζων καταναλωτών για τις ευρωπαϊκές μάρκες ειδών πολυτελείας παραμένει πολύ υψηλή", σύμφωνα με τον αναλυτή της  Bernstein. "Και πέραν αυτής της στενωπού, από την πλευρά των επενδύσεων και της αγοράς, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας παραμένει σε υψηλή ζήτηση μακροπρόθεσμα και σίγουρη αξία. Απλώς πρέπει οι άνθρωποι να μπορέσουν να ανταποκριθούν οικονομικά και να αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας", λέει. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>