Ο οίκος Gucci συνεργάζεται με την adidas στη νέα του συλλογή.
Το κάνει ξανά: ο Alessandro Michele εφαρμόζει το "χακάρισμα" σε μία ακόμα συλλογή του για τον οίκο Gucci. Κι αυτή τη φορά είναι ο γίγαντας της αθλητικής ένδυσης, η adidas, που δανείζει τη signature τριπλή ρίγα της και το trefoil logo της (το φύλλο σε σχήμα τριφυλλιού) στα looks που οραματίστηκε ο σχεδιαστής για να χαρίσει στο sporty chic μία νέα διάσταση: ανώτερης πολυτέλειας και σοφιστικέ κομψότητας.
To show
Το show πραγματοποιήθηκε στο Gucci Hub στο Μιλάνο, στην Εβδομάδα του οποίου επέστρεψε ο οίκος μετά από απουσία σχεδόν δύο ετών – και μετά την επιτυχημένη παρουσίαση της Gucci Love Parade στο Los Angeles- συγκεντρώνοντας στο front row του διάσημους (Rihanna και ASAP Rocky, Serena Williams, Jared Leto, Chiara Ferragni και Fedez κ.ά) από κάθε σημείο του πλανήτη. Βασικό χαρακτηριστικό του σκηνικού που φιλοξένησε το catwalk ήταν οι παραμορφωτικοί καθρέφτες που είχαν στηθεί τριγύρω και μαρτυρούν την έμπνευση του Michele πίσω από τη συλλογή στην οποία δίνει το όνομα "Exquisite Gucci". Στις σημειώσεις του για τη συλλογή γράφει: "Αξιοποίησα τη μεταφορά του μαγικού καθρέφτη για να προσεγγίσω τη φαντασμαγορική δύναμη της μόδας. Μία ιερή δύναμη που ακτινοβολεί από την επιφάνεια των υφασμάτων. Και εδώ πάνω δουλεύω, σ' αυτή την απτή επιφάνεια, μέσω αναφορών που διασταυρώνονται, εναλλαγών, ασαφειών και καιρών, και μπολιασμάτων. Κόσμοι και νοήματα που αντιπαραβάλλονται. Μεταβάλλοντας τη σταθερότητα της αντίληψης. Χειραγωγώντας και μεγεθύνοντας την ύπαρξη. Μέσα απ' αυτές τις παρεμβολές, θέλω να γιορτάσω τα ρούχα ως πραγματικά οπτικά εργαστήρια: μαγικές μηχανές που μπορούν να γεννήσουν παραμύθια μεταμορφώσεων και επαναλαμβανόμενης απόλαυσης".
Διάβασε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr
Photos| Splash news / Ideal Images