Στα πλαίσια της νέας καμπάνιας για το θρυλικό άρωμα Obsessed που κυκλοφορεί ξανά
Τις τελευταίες μέρες, ασπρόμαυρες φωτογραφίες μιας πολύ νεαρής Kate Moss έχουν κατακλύσει το Instagram του οίκου Calvin Klein, μεταφέροντάς μας νοητά πίσω στα '90s και σε μία από τις χαρακτηριστικότερες φωτογραφικές καμπάνιες στην ιστορία της μόδας και της ομορφιάς.
Ο λόγος; Ο διάσημος οίκος αποφάσισε να κυκλοφορήσει δύο νέες εκδοχές του κλασικού αρώματος Obsessed που έγινε ένα από τα ορόσημα του οίκου το 1993.

Η απόφαση του Klein να επιστρατεύσει την Kate Moss και τον φωτογράφο και τότε σύντροφό της Mario Sorrenti αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη, γι' αυτό ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Raf Simons αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τις 250 αδημοσίευτες φωτογραφίες εκείνης της καμπάνιας για το relaunching του νέου αρώματος.
"Θα μπορούσες να πεις ότι είχαμε εμμονή με το Obsessed. Αν ένα πράγμα συνόψιζε οπτικά την ιστορία του οίκου, ήταν αυτή η καμπάνια", δήλωσε ο Simons στο WWD. "Εκτός από το άρωμα, είναι η ανάμνηση μιας παλιάς αγάπης. Εκείνης της τεράστιας αγάπης μεταξύ του Mario και της Κate που αντιπροσωπεύει η φωτογράφιση. Ο Mario έλεγε ότι ήταν πολύ ερωτευμένος και είχε εμμονή με το να φωτογραφίζει την Kate".
Tα αρώματα Obsessed for Women και Obsessed for Men θα κυκλοφορήσουν τον ερχόμενο Ιούλη.
Δες το βίντεο της καμπάνιας παρακάτω