top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Υπάρχουν μερικές απόψεις για τη διατροφή και την απώλεια κιλών οι οποίες είναι τόσο διαδεδομένες που θεωρούνται κοινώς αποδεκτές, παρόλο που οι ειδικοί τις θεωρούν ξεπερασμένες, αναποτελεσματικές ή ακόμα κι επικίνδυνες! Επειδή, λοιπόν, ο πιο σίγουρος δρόμος για να αδυνατίσεις είναι, σε πρώτη φάση, να ξεχωρίσεις τις σωστές συμβουλές από τις ανούσιες, ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα για κάποια tips που πίστευες ότι "δουλεύουν" αλλά έκανες λάθος:

Μην τρως τίποτα μετά τις 8 το βράδυ

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να φας το βραδινό σου στις 8:30, στις 9 ή και αργότερα, αρκεί να είναι ισορροπημένο και υγιεινό. Ο γενικός κανόνας είναι ότι μία με δύο ώρες πριν πέσεις για ύπνο, καλό είναι να αποφύγεις κάτι που έχει περισσότερες από 500 θερμίδες, όχι όμως να παραμείνεις εντελώς νηστική. Εξάλλου, αυτό θα ήταν κάτι παράλογο για όσους συνηθίζουν να γυμνάζονται αργά το απόγευμα -δηλαδή για πολύ κόσμο. Εφόσον, λοιπόν, το βραδινό σου είναι ελαφρύ και δεν δεν περιέχει τροφές με πολλά λιπαρά που θα διαταράξουν τον ύπνο σου, δεν έχεις λόγους να φοβάσαι ότι θα σε κάνει να παχύνεις ό,τι ώρα κι αν το απολαύσεις.

Extra tip: Βεβαιώσου ότι το δείπνο σου είναι πλούσιο σε λαχανικά και φυτικές ίνες και περιέχει μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης.

Αν πεινάσεις, φάε λίγο σέλερι, ένα καρότο ή μάσησε τσίχλα

Όχι, ο σωστός τρόπος για να αδυνατίσεις δεν είναι να αγνοήσεις τα σημάδια που σου στέλνει το σώμα σου! Κάθε άλλο! Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι σχεδόν καταδικασμένη να αποτύχει, αφού συνήθως όσοι δεν τρώνε όταν πεινάνε τείνουν να καταναλώνουν πολύ μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού αργότερα. Ακόμα κι αν κάνεις δίαιτα, χρειάζεσαι μερικά μικρά, θρεπτικά σνακ ανάμεσα στα γεύματα, πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες που θα σε κρατήσουν χορτάτη μέχρι το επόμενο "κυρίως πιάτο".

Extra tip: Επειδή ένα μπαστουνάκι σέλερι ή ένα καρότο δεν θα σε κάνει να ξεχάσεις την πείνα σου, μπορείς να το εμπλουτίσεις με λίγο βούτυρο από ξηρούς καρπούς.

Κόψε τους υδατάνθρακες

Μια δίαιτα που προϋποθέτει τον αποκλεισμό οποιασδήποτε ομάδας τροφών δεν μπορεί να είναι μια καλή δίαιτα -ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ένα πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο μόνος τρόπος να μάθει κανείς να τρέφεται σωστά είναι να εκπαιδευτεί στο πώς μπορεί να ενσωματώσει τις αγαπημένες του τροφές -ακόμα κι αν είναι μακαρόνια, ψωμί ή πατάτες- στην καθημερινή διατροφή του. Αυτό σημαίνει να προτιμάει τις εκδοχές από δημητριακά ολικής άλεσης και να προσέχει τις ποσότητες που καταναλώνει.

Extra tip: Συνδύασε μια "αμαρτωλή" τροφή με ένα υγιεινό συνοδευτικό προκειμένου να αυξήσεις τη διατροφική αξία του γεύματός σου.

Για να χάσεις γρήγορα κιλά, κάνε ένα detox

Ο οργανισμός σου έχει όργανα που ασχολούνται ειδικά με την αποτοξίνωσή του, όπως το ήπαρ και τα νεφρά, και υπό κανονικές συνθήκες τα καταφέρνει μια χαρά σ' αυτό, ακόμα και χωρίς να χρειαστεί να περάσεις 2 ή και 3 μέρες πίνοντας μόνο υγρά ή διάφορα αποτοξινωτικά σκευάσματα και λαμβάνοντας ουσιαστικά μηδέν θερμίδες! Αντίθετα, κάποια από αυτά τα ιδιαίτερα δραστικά προγράμματα detox μπορεί να προκαλέσουν αναστάτωση στο πεπτικό σύστημά σου. Ασφαλώς και θα χάσεις κάποιο βάρος μετά από ένα τέτοιο πρόγραμμα, αλλά αυτό θα οφείλεται αποκλειστικά στο ότι δεν θα έχεις φάει τίποτα -και θα το πάρεις αμέσως ξανά μόλις επιστρέψεις στις κανονικές διατροφικές σου συνήθειες.

Κόψε τη ζάχαρη

Η αλήθεια είναι ότι η πρόσθετη ζάχαρη υπάρχει σε τόσες πολλές τροφές (ακόμα και κάποιες που θεωρείς ελαφριές ή υγιεινές, όπως το γιαούρτι ή τα δημητριακά πρωινού) που είναι εύκολο να οδηγηθούμε σε υπερκατανάλωση, κάτι που αναπόφευκτα έχει συνέπειες στο βάρος μας, αλλά και στις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και άλλων ασθενειών. Από την άλλη, όμως, δεν είναι όλα τα σάκχαρα βλαβερά. Για παράδειγμα, οι φυσικές πηγές φρουκτόζης, δηλαδή τα φρέσκα φρούτα αλλά και τα άπαχα γαλακτοκομικά (μολονότι περιέχουν σάκχαρα) είναι απαραίτητα γιατί προμηθεύουν τον οργανισμό με πολλά θρεπτικά συστατικά.

Extra tip: Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι ότι ακόμα και η πρόσθετη ζάχαρη, όταν είναι σε μικρές ποσότητες και στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής, δεν αποτελεί κίνδυνο για τη σιλουέτα σου.

Ιούλιος 2018

>