top article

Βρίσκεσαι μπροστά στη βιτρίνα μας gelateria κι αναρωτιέσαι πόσο κακό μπορεί να είναι να δοκιμάσεις δυο-τρεις-πέντε γεύσεις; Ή κάνεις ένα διάλειμμα για καφέ και είσαι στο τσακ να τον συνοδέψεις με ένα αφράτο κρουασάν; Εδώ που τα λέμε, πόσο εγκρατής μπορεί να είναι κάποιος! Εάν προσπαθείς να χάσεις βάρος -ή να διατηρηθείς στο βάρος που έχεις- ξέρεις ότι κάθε μπουκιά μετράει κι ότι οι περιττές θερμίδες δεν θα σε φορτώσουν μόνο με κιλά αλλά και με τύψεις. Γι' αυτό, πριν ενδώσεις στο τέταρτο κομμάτι πίτσα ή πριν αποφασίσεις να στερηθείς ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, και γενικά πριν αρχίσεις να τρως αυτό που βρίσκεται μπροστά σου, κάνε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σου:

  1. Αυτό που πρόκειται να φάω είναι κάτι που θα με βοηθήσει να πετύχω τους στόχους που έχω βάλει σε ό,τι αφορά τη σιλουέτα μου;

  2. Αν η απάντηση είναι "ναι", μην το σκέφτεσαι άλλο, φάτο ελεύθερα!

  3. Θα νιώθω τύψεις αργότερα αν το φάω;

  4. Εάν η απάντηση στην προηγούμενη ερώτηση είναι αρνητική, τότε ακολουθεί η δεύτερη. Αν η απάντηση και σε αυτή είναι "όχι", μπορείς να το φας άφοβα.

  5. θα εμπλουτίσω τις γευστικές εμπειρίες μου;

  6. Ακόμα κι αν πρόκειται για κάτι που ξέρεις ότι δεν είναι ό,τι καλύτερο για τη διατροφή που ακολουθείς, είναι κρίμα να το στερηθείς εάν πρόκειται να ανοίξει τους γευστικούς σου ορίζοντες, όπως για παράδειγμα ένα πιάτο μιας έθνικ κουζίνας που δεν έχεις ξαναδοκιμάσει. Εάν όμως η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι "όχι", τότε είναι προτιμότερο να δείξεις εγκράτεια. 

Η λογική είναι να μπορείς να βάζεις φρένο στον εαυτό σου πριν ξεφύγεις κι αρχίσεις να καταναλώνεις ό,τι βρεθεί μπροστά σου. Με τη στρατηγική αυτή, θα μπορείς να απολαμβάνεις πού και πού κάποιες τροφές επειδή κρίνεις ότι θα προσθέσουν κάτι σημαντικό σε μια συνολική εμπειρία αντί να κάνεις απερίσκεπτες επιλογές για τις οποίες λίγη ώρα αργότερα μετανιώνεις πικρά!

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>