top article

Business with attitude

  1. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  2. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  3. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  4. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  5. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  6. Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο
  7. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  8. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  9. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  10. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  11. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  12. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Με τις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι φυσικά το καλοκαίρι. Αυτό, για πολλούς από εμάς αποτελεί μία καλή ευκαιρία να αφήσουμε το σπίτι και να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι. Και αυτό είναι λογικό αφού ο κρύος καιρός του χειμώνα και η έλλειψη φωτός επηρεάζουν τα επίπεδα του άγχους και αποδιοργανώνουν τον οργανισμό. 

Τι χρειάζεσαι, λοιπόν, για να πάρεις την απαραίτητη ενέργεια; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επιτύχεις και οι υπερτροφές είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς. Η μεσογειακή διατροφή προσφέρει μία πληθώρα τροφών που είναι εξαιρετικές για αποτοξίνωση, τόνωση του οργανισμού και περιέχουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα σου επιτρέψουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια. 

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι ένα από τα superfoods που βοηθούν στην καλή λειτουργία του συκωτιού και στην πρόληψη της πέτρας στη χολή. Έρευνες έχουν δείξει πως τονώνουν τα επίπεδα της γλουταθειόνης, μίας ουσίας του οργανισμού η οποία φημίζεται για την αντιοξειδωτική της δράση και τον ρόλο που παίζει στη μακροζωία. 

Παντζάρια

Ακόμη μία τροφή που έχει θετικά οφέλη για το συκώτι. Τα παντζάρια περιέχουν μία ουσία η οποία αποτοξινώνει το συκώτι και βοηθάει στη μείωση των φλεγμονών. Είναι μία υπέροχη τροφή που μπορείς να την καταναλώσεις είτε βραστή σε σαλάτες είτε ψητή στον φούρνο. 

Ζωμός κόκαλου

Αν και τα τελευταία χρόνια ο σπιτικός ζωμός από κόκαλα έχει γίνει τάση στα superfoods, η αλήθεια είναι ότι αυτό το διατροφικό μυστικό προέρχεται από την εποχή των γιαγιάδων μας! Εκτός του ότι περιέχει κολλαγόνο - τον πρωταρχικό παράγοντα για μακροζωία - αποτελεί μία προσθήκη στην μαγειρική χωρίς συντηρητικά. 

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μία από τις τροφές που πολλές φορές παραβλέπουμε.Τα συστατικά τους ωστόσο θα σε εκπλήξουν. Μία από τις ουσίες που περιέχουν είναι το σελήνιο, το οποίο είναι ωφέλιμο για τον θυροειδή και κατ' επέκταση για τον μεταβολισμό σου. Ακόμη, τα μαγειρευτά μανιτάρια αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο ώστε να αποτοξινώσεις το πεπτικό σύστημα. Με άπειρες ποικιλίες για να διαλέξεις μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικές συνταγές καθημερινά!

Αλάτι

​Το αλάτι είναι σίγουρα μία από τις τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε σε μεγάλη ποσότητα. Παρόλα αυτά, παρέχει στο σώμα κάποια βασικά μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεσαι όταν βιώνεις μία κατάσταση άγχους. Φρόντιζε να αλατίζεις το φαγητό σου - όσο πρέπει - χρησιμοποιώντας μία καλή ποιότητα θαλασσινού αλατιού που να μην περιέχει πρόσθετα. 

Τυρί Gouda

​Αυτή η ποικιλία τυριού είναι γεμάτη βιταμίνη K2, μία από τις πιο θρεπτικές ουσίες τις οποίες χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα. Συγκεκριμένα, η βιταμίνη K2 παίζει σημαντικό ρόλο από την υγεία των κοκάλων και τον δοντιών μέχρι την μείωση της αρτηριοσκλήρωσης. Φυσικά, δεν χρειάζεται να τρως ένα τεράστιο κομμάτι τυριού καθημερινά όμως μερικές φέτες μπορούν να σε βοηθήσουν και ταυτόχρονα να απολαύσεις ένα ωραίο σνακ. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>