top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. 10+2 midi φούστες για να πετύχεις το πιο ενδιαφέρον office look 10+2 midi φούστες για να πετύχεις το πιο ενδιαφέρον office look
  3. Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: 13 φθινοπωρινά looks που μας ενέπνευσαν Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: 13 φθινοπωρινά looks που μας ενέπνευσαν
  4. Victoria Beckham | Όλα όσα έγιναν στο πρώτο της show στο Λονδίνο Victoria Beckham | Όλα όσα έγιναν στο πρώτο της show στο Λονδίνο
  5. Scarlett Johansson | Επέλεξε Έλληνα σχεδιαστή για την εμφάνισή της στα βραβεία Emmy Scarlett Johansson | Επέλεξε Έλληνα σχεδιαστή για την εμφάνισή της στα βραβεία Emmy
  6. Το BBC αρνείται να αναμεταδώσει τον γάμο της πριγκίπισσας Ευγενίας Το BBC αρνείται να αναμεταδώσει τον γάμο της πριγκίπισσας Ευγενίας
  7. Soon-Yi Previn: Υποστηρίζει τον σύζυγό της Woody Allen και κατηγορεί τη θετή μητέρα της για κακοποίηση Soon-Yi Previn: Υποστηρίζει τον σύζυγό της Woody Allen και κατηγορεί τη θετή μητέρα της για κακοποίηση
  8. Mary Katrantzou | Το επετειακό show στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου Mary Katrantzou | Το επετειακό show στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου
  9. Το παλάτι ανακοίνωσε τον πρώτο royal γάμο για το 2019 Το παλάτι ανακοίνωσε τον πρώτο royal γάμο για το 2019
  10. Ο οίκος Burberry δεν είναι πια όπως τον ξέραμε Ο οίκος Burberry δεν είναι πια όπως τον ξέραμε
  11. Καρό | Η απόλυτη τάση του Φθινοπώρου Καρό | Η απόλυτη τάση του Φθινοπώρου
  12. 7 λάθη στο μακιγιάζ και πώς θα τα διορθώσεις (το make-up δείχνει τις ρυτίδες;) 7 λάθη στο μακιγιάζ και πώς θα τα διορθώσεις (το make-up δείχνει τις ρυτίδες;)
  13. 8 διαχρονικά deco trends που πρέπει να υιοθετήσεις φέτος το φθινόπωρο 8 διαχρονικά deco trends που πρέπει να υιοθετήσεις φέτος το φθινόπωρο
  14. Η εξομολόγηση της Jane Fonta για την αυτοκτονία της μητέρας της Η εξομολόγηση της Jane Fonta για την αυτοκτονία της μητέρας της

Με τις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι φυσικά το καλοκαίρι. Αυτό, για πολλούς από εμάς αποτελεί μία καλή ευκαιρία να αφήσουμε το σπίτι και να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι. Και αυτό είναι λογικό αφού ο κρύος καιρός του χειμώνα και η έλλειψη φωτός επηρεάζουν τα επίπεδα του άγχους και αποδιοργανώνουν τον οργανισμό. 

Τι χρειάζεσαι, λοιπόν, για να πάρεις την απαραίτητη ενέργεια; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επιτύχεις και οι υπερτροφές είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς. Η μεσογειακή διατροφή προσφέρει μία πληθώρα τροφών που είναι εξαιρετικές για αποτοξίνωση, τόνωση του οργανισμού και περιέχουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα σου επιτρέψουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια. 

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι ένα από τα superfoods που βοηθούν στην καλή λειτουργία του συκωτιού και στην πρόληψη της πέτρας στη χολή. Έρευνες έχουν δείξει πως τονώνουν τα επίπεδα της γλουταθειόνης, μίας ουσίας του οργανισμού η οποία φημίζεται για την αντιοξειδωτική της δράση και τον ρόλο που παίζει στη μακροζωία. 

Παντζάρια

Ακόμη μία τροφή που έχει θετικά οφέλη για το συκώτι. Τα παντζάρια περιέχουν μία ουσία η οποία αποτοξινώνει το συκώτι και βοηθάει στη μείωση των φλεγμονών. Είναι μία υπέροχη τροφή που μπορείς να την καταναλώσεις είτε βραστή σε σαλάτες είτε ψητή στον φούρνο. 

Ζωμός κόκαλου

Αν και τα τελευταία χρόνια ο σπιτικός ζωμός από κόκαλα έχει γίνει τάση στα superfoods, η αλήθεια είναι ότι αυτό το διατροφικό μυστικό προέρχεται από την εποχή των γιαγιάδων μας! Εκτός του ότι περιέχει κολλαγόνο - τον πρωταρχικό παράγοντα για μακροζωία - αποτελεί μία προσθήκη στην μαγειρική χωρίς συντηρητικά. 

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μία από τις τροφές που πολλές φορές παραβλέπουμε.Τα συστατικά τους ωστόσο θα σε εκπλήξουν. Μία από τις ουσίες που περιέχουν είναι το σελήνιο, το οποίο είναι ωφέλιμο για τον θυροειδή και κατ' επέκταση για τον μεταβολισμό σου. Ακόμη, τα μαγειρευτά μανιτάρια αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο ώστε να αποτοξινώσεις το πεπτικό σύστημα. Με άπειρες ποικιλίες για να διαλέξεις μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικές συνταγές καθημερινά!

Αλάτι

​Το αλάτι είναι σίγουρα μία από τις τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε σε μεγάλη ποσότητα. Παρόλα αυτά, παρέχει στο σώμα κάποια βασικά μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεσαι όταν βιώνεις μία κατάσταση άγχους. Φρόντιζε να αλατίζεις το φαγητό σου - όσο πρέπει - χρησιμοποιώντας μία καλή ποιότητα θαλασσινού αλατιού που να μην περιέχει πρόσθετα. 

Τυρί Gouda

​Αυτή η ποικιλία τυριού είναι γεμάτη βιταμίνη K2, μία από τις πιο θρεπτικές ουσίες τις οποίες χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα. Συγκεκριμένα, η βιταμίνη K2 παίζει σημαντικό ρόλο από την υγεία των κοκάλων και τον δοντιών μέχρι την μείωση της αρτηριοσκλήρωσης. Φυσικά, δεν χρειάζεται να τρως ένα τεράστιο κομμάτι τυριού καθημερινά όμως μερικές φέτες μπορούν να σε βοηθήσουν και ταυτόχρονα να απολαύσεις ένα ωραίο σνακ. 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Συνεντεύξεις Τετάρτη 08.08.2018

Η Daphne Guinness στη Madame Figaro

Μοντέλο, μούσα, fashion icon και συλλέκτρια couture δημιουργιών, η κληρονόμος της διάσημης ζυθοποιίας αποδεικνύει το σπάνιο ταλέντο της και στη μουσική

>
;