top article

Με τις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι φυσικά το καλοκαίρι. Αυτό, για πολλούς από εμάς αποτελεί μία καλή ευκαιρία να αφήσουμε το σπίτι και να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι. Και αυτό είναι λογικό αφού ο κρύος καιρός του χειμώνα και η έλλειψη φωτός επηρεάζουν τα επίπεδα του άγχους και αποδιοργανώνουν τον οργανισμό. 

Τι χρειάζεσαι, λοιπόν, για να πάρεις την απαραίτητη ενέργεια; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επιτύχεις και οι υπερτροφές είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς. Η μεσογειακή διατροφή προσφέρει μία πληθώρα τροφών που είναι εξαιρετικές για αποτοξίνωση, τόνωση του οργανισμού και περιέχουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα σου επιτρέψουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια. 

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι ένα από τα superfoods που βοηθούν στην καλή λειτουργία του συκωτιού και στην πρόληψη της πέτρας στη χολή. Έρευνες έχουν δείξει πως τονώνουν τα επίπεδα της γλουταθειόνης, μίας ουσίας του οργανισμού η οποία φημίζεται για την αντιοξειδωτική της δράση και τον ρόλο που παίζει στη μακροζωία. 

Παντζάρια

Ακόμη μία τροφή που έχει θετικά οφέλη για το συκώτι. Τα παντζάρια περιέχουν μία ουσία η οποία αποτοξινώνει το συκώτι και βοηθάει στη μείωση των φλεγμονών. Είναι μία υπέροχη τροφή που μπορείς να την καταναλώσεις είτε βραστή σε σαλάτες είτε ψητή στον φούρνο. 

Ζωμός κόκαλου

Αν και τα τελευταία χρόνια ο σπιτικός ζωμός από κόκαλα έχει γίνει τάση στα superfoods, η αλήθεια είναι ότι αυτό το διατροφικό μυστικό προέρχεται από την εποχή των γιαγιάδων μας! Εκτός του ότι περιέχει κολλαγόνο - τον πρωταρχικό παράγοντα για μακροζωία - αποτελεί μία προσθήκη στην μαγειρική χωρίς συντηρητικά. 

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μία από τις τροφές που πολλές φορές παραβλέπουμε.Τα συστατικά τους ωστόσο θα σε εκπλήξουν. Μία από τις ουσίες που περιέχουν είναι το σελήνιο, το οποίο είναι ωφέλιμο για τον θυροειδή και κατ' επέκταση για τον μεταβολισμό σου. Ακόμη, τα μαγειρευτά μανιτάρια αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο ώστε να αποτοξινώσεις το πεπτικό σύστημα. Με άπειρες ποικιλίες για να διαλέξεις μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικές συνταγές καθημερινά!

Αλάτι

​Το αλάτι είναι σίγουρα μία από τις τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε σε μεγάλη ποσότητα. Παρόλα αυτά, παρέχει στο σώμα κάποια βασικά μεταλλικά στοιχεία που χρειάζεσαι όταν βιώνεις μία κατάσταση άγχους. Φρόντιζε να αλατίζεις το φαγητό σου - όσο πρέπει - χρησιμοποιώντας μία καλή ποιότητα θαλασσινού αλατιού που να μην περιέχει πρόσθετα. 

Τυρί Gouda

​Αυτή η ποικιλία τυριού είναι γεμάτη βιταμίνη K2, μία από τις πιο θρεπτικές ουσίες τις οποίες χρειάζεται το ανθρώπινο σώμα. Συγκεκριμένα, η βιταμίνη K2 παίζει σημαντικό ρόλο από την υγεία των κοκάλων και τον δοντιών μέχρι την μείωση της αρτηριοσκλήρωσης. Φυσικά, δεν χρειάζεται να τρως ένα τεράστιο κομμάτι τυριού καθημερινά όμως μερικές φέτες μπορούν να σε βοηθήσουν και ταυτόχρονα να απολαύσεις ένα ωραίο σνακ. 

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

Γαστρονομία Δευτέρα 05.03.2018

Fusing Asia

Το ανανεωμένο Hama2.0 υποδέχεται τον ανατρεπτικό σεφ Alsi Sinanaj στην κουζίνα του και ορίζει εκ νέου την έννοια του fusion.

The Editor's Blog Σάββατο 23.12.2017

The Editor's Blog: Big little truths

Κατ’ ουσία, η πρώτη μέρα του χρόνου έχει πάντα, όπως και όλα τα σημαντικά θέματα στη ζωή μας, την αξία που εμείς της δίνουμε

>