top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Επέστρεψες πρόσφατα από το νησί και ανέβηκες στη ζυγαριά μόνο και μόνο για να έχεις έναν ακόμα λόγο να πέσεις σε κατάθλιψη; Μην ανησυχείς! Με λίγη προσπάθεια θα καταφέρεις να κρατήσεις από τις φετινές διακοπές σου μόνο τις αναμνήσεις και όχι τα κιλά που πήρες συνοδεύοντας τα πάντα με τηγανητές πατάτες και πίνοντας κοκτέιλ δίπλα στο κύμα!

Γιατί πήρες τόσο βάρος τόσο σύντομα;

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός ημερών που απαιτείται να τρως παχυντικά για να πάρεις βάρος, όμως αρκεί να σκεφτείς το εξής: τρώγοντας 500 θερμίδες παραπάνω από όσες συνήθως καταναλώνεις θα πάρεις σε μια εβδομάδα μισό κιλό -με 1000 παραπάνω θα πάρεις ένα κιλό, ενώ εάν έκανες διακοπές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (ή έστω έτρωγες σαν να ήσουν σε διακοπές), είναι λογικό να έχεις πάρει ακόμα και 3 ή 4 κιλά!

Ο αριθμός που βλέπεις στη ζυγαριά μετά την επιστροφή σου έχει επίσης πολύ μεγάλη σχέση με τις διατροφικές συνήθειες που ακολουθούσες πριν αποφασίσεις ότι "μια ζωή την έχουμε" και "διακοπές είμαστε, φέρε κι εκείνη τη βάφλα... με δύο μπάλες παγωτό, παρακαλώ!". Έτσι, εάν στην καθημερινότητά σου ακολουθούσες κάποια δίαιτα με λίγες θερμίδες, μπορεί και να πάρεις περισσότερα κιλά, γιατί ο μεταβολισμός επιβραδύνεται όταν τρεφόμαστε συστηματικά με λίγες θερμίδες, με αποτέλεσμα να παίρνει δυσανάλογα πολύ βάρος όταν αυξήσουμε ξαφνικά την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε.

Τα θετικά της υπόθεσης

Κι όμως υπάρχουν, αφού πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι όταν τρως πολύ για μερικές ημέρες, το σώμα αντιδρά αρχίζοντας να καίει περισσότερες θερμίδες -εκτιμάται ότι ο μεταβολισμός αυξάνεται κατά 4 έως 12%. Επειδή όμως στις περισσότερες περιπτώσεις αυτή η αύξηση είναι και πάλι μικρότερη σχετικά με την αύξηση των θερμίδων που τρώμε, και πάλι καταλήγουμε να παίρνουμε βάρος. Αυτό που πρέπει να κρατήσεις είναι πως είναι υπέροχο που φρόντισες να "κακομάθεις" τον εαυτό σου με υπέροχες γεύσεις γιατί κι αυτό συγκαταλέγεται αναμφισβήτητα στις απολαύσεις των διακοπών. Κι ότι επιστρέφοντας απλά στον συνηθισμένο τρόπο ζωής και διατροφής σου θα επανέλθουν και οι συνηθισμένες... διαστάσεις στη σιλουέτα σου.

Τι να ΜΗΝ κάνεις

Ούτε να το σκεφτείς να "τιμωρήσεις" τον εαυτό σου ξεκινώντας άμεσα μια στερητική δίαιτα για να χάσεις γρήγορα τα κιλά. Ακόμα κι αν βραχυπρόθεσμα αυτό εξυπηρετήσει το σκοπό σου, στο μέλλον είναι βέβαιο ότι θα έχει αρνητικές συνέπειες, επηρεάζοντας όχι μόνο το μεταβολισμό σου αλλά και την υγιή σχέση σου με το φαγητό.

Τι να κάνεις

Μια εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδος για να χάσεις τα κιλά των διακοπών είναι αυτή που δημοσιεύτηκε πριν από μερικά χρόνια στη Βρετανική Επιθεώρηση Διατροφής και βασίζεται στην εναλλαγή πρόσληψης θερμίδων και υδατανθράκων. Στην πράξη αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να τρέφεσαι πέντε μέρες την εβδομάδα με ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο μεσογειακού τύπου, παίρνοντας γύρω στις 1500 θερμίδες την ημέρα, από τις οποίες περίπου το 40% θα είναι υδατάνθρακες κι από 30% πρωτεΐνη και λιπαρά. Τις άλλες δύο ημέρες της εβδομάδας ακολούθησε μια πιο περιορισμένη δίαιτα με τις μισές περίπου θερμίδες και λιγότερα από 50 γραμμάτια υδατανθράκων την ημέρα. Αυτές οι δύο ημέρες μπορούν να είναι οποιεσδήποτε επιλέξεις, αλλά καλό είναι να μην είναι συνεχόμενες. Εάν θέλεις να χάσεις περισσότερα κιλά από τα 2-3 που πήρες στις διακοπές, μπορείς να ακολουθήσεις το ίδιο πρόγραμμα για περισσότερο χρόνο, αυξάνοντας τις θερμίδες στις ημέρες που τρως περισσότερο στις 1900.

Διάβασε κι εδώ πώς θα χάσεις κιλά ανάλογα με το σωματότυπό σου...

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>