top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Οι γιορτές είναι μια αφορμή για χαρά -κι όχι για να αγχωνόμαστε για καθετί που βάζουμε στο πιάτο μας! Γι' αυτό, είναι σημαντικό να σταματήσουμε να νιώθουμε ενοχές κάθε φορά που καταπίνουμε μια γλυκιά / λιπαρή / τεράστια μπουκιά σε κάποιο εορταστικό γεύμα. Αλλάζοντας την οπτική με την οποία βλέπουμε τη διατροφή μας αυτές τις μέρες θα καταφέρουμε να πετύχουμε και τον επιθυμητό στόχο: να απολαύσουμε ό,τι θέλουμε χωρίς τρομερές συνέπειες στη ζυγαριά! Εμείς σού δίνουμε μερικά πρακτικά tips για να δεις τα πράγματα όπως είναι:

Θυμήσου ότι έχεις δικαίωμα να φας αυτό που σου αρέσει

Είτε πρόκειται για τους κουραμπιέδες της μαμάς σου είτε για το ριζότο του αγαπημένου σου εστιατορίου, απόλαυσέ το με ένα χαμόγελο και χωρίς να σκέφτεσαι ότι θα πάει στράφι η προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Αντιθέτως, όταν επιβάλεις στερήσεις στον εαυτό σου είναι πιο πιθανό να παρατήσεις αυτή την προσπάθεια μακροπρόθεσμα. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ευχαριστηθείς το γιορτινό γεύμα και το γλυκό σου, αλλά χωρίς να φορτωθείς από έξτρα "κενές" θερμίδες, τρώγοντας ψωμιά, τυριά και άλλα φαγητά που έτσι κι αλλιώς μπορείς να βρεις όποια εποχή θέλεις!

Μία παρασπονδία (και δύο και τρεις) δεν θα σε καταστρέψει

Το σώμα σου δεν είναι... κομπιουτεράκι να υπολογίζει διαρκώς πόσες θερμίδες παίρνεις και πόσες καις. Αυτό που πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι ο μέσος όρος. Εάν φας υπερβολικά μια μέρα (ή και δύο) δεν πρόκειται να μεταβληθεί σημαντικά το βάρος σου -εφόσον τον υπόλοιπο μήνα, για παράδειγμα, τρως σωστά και υγιεινά. Με άλλα λόγια, εάν κάτι πρόκειται να σε κάνει να παχύνεις τις γιορτές δεν είναι ό,τι υπάρχει στο τραπέζι των Χριστουγέννων, αλλά τα leftovers με τα οποία ενδεχομένως θα τρέφεσαι την υπόλοιπη εβδομάδα!

Μη σκέφτεσαι "από τις 2 Ιανουαρίου θα αρχίσω δίαιτα"

Μπορεί να σε ξαφνιάσει αυτό που θα διαβάσεις, αλλά, ναι, είναι δυνατόν να φας ό,τι θέλεις (ακόμα και "απαγορευμένες" τροφές) χωρίς να πρέπει να υποσχεθείς στον εαυτό σου ότι θα το πληρώσεις με στερήσεις! Αντίθετα, εάν σκέφτεσαι ότι μετά από λίγες μέρες θα ξεκινήσεις δίαιτα, θα νιώσεις σχεδόν υποχρεωμένη να φας πολύ περισσότερο -και δεν αποκλείεται να μην τηρήσεις και την υπόσχεσή σου. Φάε, λοιπόν, και πιες όσο θέλεις στα πάρτι κι απλώς φρόντισε να εξισορροπήσεις την κατάσταση επιλέγοντας στα υπόλοιπα γεύματα σαλάτα με άπαχη πρωτεΐνη.

Δες κι εδώ ποιες "παγίδες" θα πρέπει να αποφύγεις στις γιορτές...

Μήπως τρως από στρες;

Πολλοί άνθρωποι τρώνε πολύ όταν έχουν άγχος (έχεις ακούσει για τη "συναισθηματική υπερφαγία";) και οι γιορτές συχνά συνοδεύονται από στρες. Προσπάθησε, λοιπόν, να βρεις άλλους τρόπους να το αντιμετωπίσεις: αφιέρωσε λίγη ώρα στον εαυτό σου για να κάνεις ένα αφρόλουτρο, να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να πας σε ένα μάθημα γιόγκα. Ειδικά η άσκηση έχει πολύ πιο θεαματικά αποτελέσματα στην ψυχολογία σου (και όχι μόνο) από το να αδειάσεις μια σακούλα πατατάκια!

Έχεις υπόψη ότι μπορείς να βρεις μπισκότα, πατατάκια και σοκολάτες όλο το χρόνο;

Εντάξει, η γαλοπούλα και η γέμιση και ο πουρές γλυκοπατάτας και το χοιρινό με δαμάσκηνα και τα μελομακάρονα και οι δίπλες και όλα όσα μπορείς να απολαύσεις μόνο αυτή την εποχή. Πραγματικά όμως δεν χρειάζεται να το παρακάνεις τρώγοντας άλλες λιχουδιές που δεν συνδέονται με τα Χριστούγεννα και μπορείς να βρεις όποια στιγμή θέλεις.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>