top article

Πόσες είναι οι φορές που έχεις θαυμάσει το ευθυτενές κορμί και τη λεπτεπίλεπτη σιλουέτα των μπαλαρίνων;

Το εξαιρετικό και φινετσάτο αυτό αποτέλεσμα δεν είναι αποτέλεσμα μονάχα σκληρής προπόνησης, αλλά και σωστής διατροφής που τους χαρίζει όχι μόνο το ιδανικό βάρος, αλλά και την αποφυγή των φουσκωμάτων στην περιοχή της κοιλιάς.

Άλλωστε, όταν φοράς μονίμως κορμάκια και επιδεικνύεις τη σιλουέτα σου, βρίσκεις τους τρόπους για να διαθέτεις επίπεδη κοιλιά και άψογη φόρμα.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα tips που διατηρούν σε αυτή την εκπληκτική fit κατάσταση τις απανταχού μπαλαρίνες;

 

Τρεις μάστερ του είδους αποκαλύπτουν τα μυστικά τους για τέλειο σώμα και επίπεδη κοιλιά.

Mary Helen Bowers – Ιδρύτρια του Ballet Beautiful Fitness 

Οι πιο διάσημες μπαλαρίνες μας αποκαλύπτουν τα καλύτερα tips διατροφής τους

-Απόφυγε τροφές που έχουν πολύ αλάτι: "Είμαι πολύ ευαίσθητη στο αλάτι. Πάντα βλέπω και νιώθω τεράστια διαφορά στο σώμα μου όταν το καταναλώνω και έτσι, προσπαθώ να το αποφεύγω", εξηγεί η Mary Helen.

-Κατανάλωσε ωμές τροφές: Η Mary ορκίζεται στις ωμές τροφές, που το σώμα έχει την ικανότητα να χωνεύει πολύ γρήγορα. "Σου χαρίζουν επίπεδη κοιλιά μέσα σε λίγη ώρα", έχει αναφέρει σε δηλώσεις της.

 

Isabella Boylton - American Ballet Theatre

balarina-2

-Προτίμησε μία μπανάνα για σνακ: Η Isabella προτιμά να καταναλώνει μπανάνες μιας και είναι μία πλούσια πηγή ενέργειας και καλίου και ο πιο έξυπνος τρόπος ανεφοδιασμού του οργανισμού σου.

-Κατανάλωσε αντιφλεγμονώδεις τροφές: Επιλογές όπως ο σολομός, τα μούρα και τα πράσινα λαχανικά σε χορταίνουν χωρίς να σου προσθέτουν πολλές θερμίδες, ενώ παράλληλα είναι πλούσια σε νερό και ενυδατώνουν τον οργανισμό σου – σημαντικό όπλο κατά των φουσκωμάτων.

Linda Celeste Sims - Alvin Ailey American Dance Theater

balarina-3

-Συνδύασε πρωτεΐνες με σαλάτα, όχι με άμυλο: Αυτή είναι η συμβουλή της διάσημης μπαλαρίνας, που ξοδεύει πολλές ώρες σε προπονήσεις και με τα γεύματά της προσπαθεί να κάνει τους εξυπνότερους συνδυασμούς. "Αν πεινάω πολύ, προτιμώ για γεύμα μία μπριζόλα με σαλάτα, όχι μπριζόλα με πατάτες", αναφέρει η ίδια. Ο λόγος; Τα συστατικά των λαχανικών βοηθούν στην άμεση διάσπαση και χώνεψη των πρωτεϊνών, με αποτέλεσμα την αποφυγή του πρηξίματος.

-Πιες όσο περισσότερο νερό μπορείς: Το νερό είναι το κλειδί για ενέργεια, ενυδάτωση, σωστή πέψη και γενικότερα για την καλή λειτουργία του οργανισμού σου. "Δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα χωρίς αυτό", και με αυτή τη φράση μας αποδεικνύει την σπουδαιότητά του.

 

 

Ιούλιος 2018

>