top article

Στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής βρίσκονται τα δημητριακά όπως η βρώμη. Και αν δεν το ήξερες, τα δημητριακά πρέπει να καταναλώνονται σε ημερήσια βάση, στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου.

Η μοναδική θρεπτική αξία των νιφάδων βρώμης έγκειται στην πλούσια περιεκτικότητα τους σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μεταλλικά στοιχεία, ιχνοστοιχεία και φυσικά σε φυτικές ίνες (β-γλυκάνες). Η ευεργετική δράση των φυτικών ινών "αγκαλιάζει" το καρδιαγγειακό και το πεπτικό σύστημα.

Μια μόλις μερίδα των 40 γρ. νιφάδων βρώμης, αρκεί για να καλύψει το 15% των ημερήσιων αναγκών μας σε φυτικές ίνες!

Όταν μιλάμε για δημητριακά, αναφερόμαστε σε ελάχιστα επεξεργασμένα δημητριακά και όχι σε προϊόντα δημητριακών που η έντονη επεξεργασία τους τα έχει "απογυμνώσει" από σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Υπό αυτό το πρίσμα οι νιφάδες βρώμης.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

Ιούλιος 2018

>