top article

New season trends

  1. Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη
  2. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη
  3. Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη
  4. Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη
  5. 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου
  6. Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη
  7. Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo
  8. Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου
  9. Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη
  10. 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες
  11. Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις
  12. Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά
  13. Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη
  14. 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη
  15. Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη
  16. Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021 Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021
  17. Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη
  18. Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη
  19. Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα
  20. Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης
  21. Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ
  22. 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις
  23. Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης
  24. 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη
  25. Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου
  26. 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21
  27. Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021
  28. Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν
  29. Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων
  30. Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε
  31. Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021 Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021
  32. Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021 Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021
  33. Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ
  34. Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021 Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021
  35. Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς
  36. Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé
  37. Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021 Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021

Μπορεί με τη δίαιτα Dukan να χάνεις γρήγορα βάρος, όμως ας το παραδεχτούμε: δεν είναι μια διατροφή που μπορείς να κρατήσεις για πάντα. Και σίγουρα δεν είναι η πιο αντιπροσωπευτική εκδοχή της ισορροπημένης διατροφής. Γι’ αυτό και τελευταία οι ειδικοί στρέφονται στους υδατάνθρακες και προσπαθούν να μας εκπαιδεύσουν να τους εντάξουμε με τον σωστό τρόπο –με τις σωστές επιλογές και στις σωστές ποσότητες– στη διατροφή μας. Και μπορούν κάλλιστα να είναι μέρος μιας δίαιτας για απώλεια βάρους.

Αν είσαι από τους ανθρώπους που αγαπούν το ψωμί, τα μακαρόνια και τις πατάτες, οι συμβουλές της Αμαλίας Γιωτοπούλου, κλινικής διαιτολόγου-διατροφολόγου, MSc, Μediterranean Diet Center Χαλάνδρι, θα σε χαροποιήσουν (και θα σε αδυνατίσουν).

Γιατί είναι απαραίτητοι οι υδατάνθρακες στη διατροφή μας

"Οι υδατάνθρακες ή σάκχαρα αποτελούν τη μεγαλύτερη ομάδα τροφών που καταναλώνουμε καθημερινά και την κυριότερη πηγή ενέργειας του οργανισμού. Σκέψου ότι όλες οι φυτικές τροφές περιέχουν υδατάνθρακες. Όταν βρίσκονται στη φυσική τους μορφή, τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν ενισχύουν την υγεία μας και ενεργοποιούν το μεταβολισμό μας. Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί το 75% του σακχάρου που κυκλοφορεί στο αίμα μας καθημερινά, ενώ το μυϊκό μας σύστημα, συμπεριλαμβανομένης και της καρδιάς, χρησιμοποιεί τους υδατάνθρακες για την κίνηση των μυών", εξηγεί η Αμαλία Γιωτοπούλου.

Διάβασε κι εδώ: Ψωμί, φρυγανιά ή παξιμάδια; Τι να προτιμήσεις στη δίαιτα.

Οι υδατάνθρακες που σου κάνουν καλό

Το λευκό αλεύρι, το ψωμί, τα επεξεργασμένα δημητριακά, τα ζυμαρικά και η ζάχαρη είναι οι υδατάνθρακες που έχουν βγάλει την κακή φήμη για όλη αυτή τη διατροφική ομάδα. Ωστόσο, παρότι οι περισσότεροι ειδικοί συστήνουν τον περιορισμό των παραπάνω, υπάρχουν οι "καλοί" υδατάνθρακες, που έχουν θέση σε μια ισορροπημένη διατροφή. Σε αυτούς περιλαμβάνονται τα φρούτα, τα λαχανικά, τα όσπρια, τα ολικής άλεσης δημητριακά και άλευρα, οι σπόροι, τρόφιμα δηλαδή που μπορούμε να καταναλώσουμε στη φυσική τους μορφή.

"Οι φυσικοί ανεπεξέργαστοι υδατάνθρακες έχει φανεί ότι συμβάλλουν στην ενίσχυση του οργανισμού με φυτοθρεπτικές ουσίες, βιταμίνες και μέταλλα ικανά να συμβάλλουν στην άμυνα του οργανισμού ενάντια στη γήρανση, στο διαβήτη, στον καρκίνο, στην άνοια και στις καρδιοπάθειες. Περιέχουν επίσης φυτικές ίνες, τους σύνθετους αυτούς υδατάνθρακες που δεν μπορούν να απορροφηθούν από το γαστρεντερικό σύστημα και έτσι συμβάλλουν στην πιο αργή απορρόφηση και συνεπώς στην πιο αργή αύξηση του σακχάρου στο αίμα", τονίζει η διαιτολόγος. Έτσι ο οργανισμός έχει το χρόνο να παράγει την απαραίτητη ινσουλίνη και να διαχειριστεί τα προσλαμβανόμενα σάκχαρα με πιο υγιή και σταθερό ρυθμό.

Οι καλύτεροι υδατάνθρακες 

  • Σιτάρι, σίκαλη, βρόμη, φαγόπυρο
  • Σκούρο ρύζι, κινόα
  • Ψωμί με προζύμι από αλεύρι ολικής άλεσης
  • Όσπρια και δημητριακά χωρίς οποιαδήποτε επεξεργασία
  • Λαχανικά μαγειρεμένα όσο το δυνατόν λιγότερο
  • Χυμοί φρέσκων λαχανικών
  • Φρέσκα φρούτα
  • Χυμοί φρέσκων φρούτων
  • Γιαούρτι και γάλα
  •  

Διάβασε κι εδώ πώς δεν θα χαλάσεις τη δίαιτα το Σαββατοκύριακο.

Energy diet με υδατάνθρακες

Η Αμαλία Γιωτοπούλου μας προτείνει μια ενδεικτική διατροφή, πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες, για να ξεκινήσεις το φθινόπωρο με ενέργεια και καλή διάθεση.

Δευτέρα

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: Φακές σαλάτα με 3-4 ελιές, ψιλοκομμένη ντομάτα, κρεμμύδι και παξιμαδάκι ολικής άλεσης

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Ομελέτα με μανιτάρια και πιπεριές και ½-1 φλ. καστανό ρύζι

Τρίτη

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό ή βραστό και 1 φλ. κινόα με λαχανικά

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Χωριάτικη σαλάτα με 80-100 γρ. τυρί με χαμηλά λιπαρά και 2-3 παξιμαδάκια ολικής άλεσης

Τετάρτη

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια με 50 γρ τυρί και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Μπιφτέκι γαλοπούλας με πολύχρωμη σαλάτα και σος γιαουρτιού με λεμόνι και μυρωδικά

Πέμπτη

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα πολύχρωμη σαλάτα με βρασμένα ρεβίθια και ψιλοκομμένη λιαστή ντομάτα

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Κοτοσαλάτα με ξηρούς καρπούς και σος γιαουρτιού με μουστάρδα

Παρασκευή

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητό ψαρονέφρι με ψητά μανιτάρια και 1 φλ. καστανό ρύζι

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Γιαούρτι με τριμμένο μήλο, 1 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης, 10 αμύγδαλα, μέλι και κανέλα

Σάββατο

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρονοσαλάτα με ψητές μελιτζάνες, κολοκύθια, ντοματίνια και τριμμένο τζίντζερ

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: 1 αυγό ποσέ με σπανάκι σαλάτα ή σοτέ και 1 ψητή γλυκοπατάτα

Κυριακή

Πρωινό: Γιαούρτι με 2% λιπαρά με 2-3 κ.σ. πίτουρο βρόμης

Δεκατιανό: 1 φρούτο εποχής και 1 φέτα προζυμένιο ψωμί ολικής άλεσης με 3 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητό ή βραστό ψάρι με σταμναγκάθι και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Απογευματινό: 1 φρούτο εποχής

Βραδινό: Σαλάτα σταμναγκάθι με ντοματίνια, ανθότυρο και παξιμαδάκια ολικής άλεσης

Σημείωση: Κάθε μέρα επιτρέπονται 2-3 κ.σ. Ελαιόλαδο

 

Ιούλιος 2018

>