top article

Business with attitude

  1. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  2. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  3. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  4. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  5. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  6. Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο
  7. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  8. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  9. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  10. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  11. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  12. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Αν είσαι από εκείνες που προτιμούν να περνάνε το χειμώνα μεταξύ κρεβατιού και καναπέ, πέφτοντας σε κάτι που μοιάζει με χειμερία νάρκη, έχω μια πληροφορία που μπορεί να σε κινητοποιήσει να γυμναστείς ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο: όταν κάνεις γυμναστική στο κρύο, καις περισσότερες θερμίδες! Ο λόγος είναι ότι το σώμα σου -εκτός από όλα τα άλλα- χρειάζεται ενέργεια και για να ζεσταθεί. Κι από πού πιστεύεις ότι θα αντλήσει αυτή την ενέργεια; Μα, από το λίπος που έχει συσσωρεύσει στην κοιλιά και τους γοφούς σου! Και τώρα που έχεις ένα κίνητρο, ας δούμε τι άλλο πρέπει να ξέρεις αν πρόκειται να κάνεις σκι, τζόκινγκ, πεζοπορία ή οποιοδήποτε άλλο σπορ στο ύπαιθρο το χειμώνα:

Ντύσου σε στρώσεις

Αντί να φορέσεις χοντρά ρούχα, είναι προτιμότερο να βάλεις πολλά λεπτά το ένα πάνω από το άλλο (π.χ. φανελάκι, μπλούζα, ζακέτα, μπουφάν). Έτσι, θα μπορείς καθώς το σώμα σου αρχίζει να ζεσταίνεται από την άσκηση να αφαιρείς στρώματα ώστε να νιώθεις πιο άνετη.

Διάλεξε ρούχα από υφάσματα που "αναπνέουν"

Ακόμα και στο κρύο όταν γυμνάζεσαι είναι αναμενόμενο να ιδρώσεις. Εάν όμως ο ιδρώτας μείνει πάνω στο δέρμα σου θα αρχίσεις να κρυώνεις ακόμα περισσότερο. Γι' αυτό είναι σημαντικό τα ρούχα σου να είναι από υλικό που διώχνει τον ιδρώτα, όπως όσα είναι κατασκευασμένα από μείγμα μαλλιού με μετάξι, το Gore-Tex κ.λπ.

Δες το δελτίο καιρού

Όσο φανατική της άσκησης κι αν είσαι, προφανώς δεν υπάρχει κανένας λόγο να διακινδυνεύσεις να πάθεις υποθερμία ή να υποστείς κάποιο τραυματισμό. Τις μέρες που έχει υπερβολικά χαμηλή θερμοκρασία, καταιγίδες ή χιόνι και πάγους, κανείς δεν θα σε παρεξηγήσει εάν προτιμήσεις να μείνεις μέσα!

Ξεκίνα συντηρητικά

Εάν δεν είσαι βετεράνος της χειμερινής προπόνησης, μην το παρακάνεις. Ξεκίνα με το μισό χρόνο ή τη μισή απόσταση που κάνεις συνήθως και προοδευτικά, μπορείς να αυξάνεις τη διάρκεια και την απόσταση και να εντείνεις το ρυθμό σου. Για να αποφύγεις τους μυικούς τραυματισμούς, σημαντικό είναι επίσης να έχεις ήδη κάνει ζέσταμα όταν θα βγεις έξω, οπότε κάνε τουλάχιστον μια 5λεπτη προθέρμανση σε εσωτερικό χώρο.

Δες κι εδώ 4 πράγματα που χρειάζεσαι για να κολλήσεις με τη γυμναστική.

Μην ξεχνάς την προστασία του δέρματος

Μπορεί ο ήλιος να μην "καίει" όπως το καλοκαίρι, όμως το δέρμα μας απειλείται από την υπεριώδη ακτινοβολία όλες τις εποχές του χρόνου, γι΄ αυτό βάλε αντηλιακό σε κάθε σημείο που μένει ακάλυπτο από τα ρούχα και, φυσικά, στο πρόσωπο. Εάν μάλιστα υπάρχει γύρω σου χιόνι, τότε η αντανάκλαση των ηλιακών ακτίνων στην επιφάνειά του μπορεί να προκαλέσει ακόμα και έγκαυμα.

Ξεκίνα πιο αργά

Εάν συνηθίζεις να γυμνάζεσαι πολύ νωρίς το πρωί, είναι καλύτερα να περιμένεις μέχρι το μεσημέρι όταν κάνει υπερβολικό κρύο, ώστε να έχει αυξηθεί όσο γίνεται η θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Προτίμησε τις πιο "ζεστές" διαδρομές

Απόφυγε τους ανοιχτού χώροι και τις διαδρομές που βρίσκονται κοντά σε νερό (π.χ. δίπλα στη θάλασσα) που είναι πιο κρύοι.

Άλλαξε ρούχα αμέσως μετά

Μόλις τελειώσεις με τη γυμναστική σου βγάλε τα ρούχα που μπορεί να έχουν βραχεί από τις εξωτερικές συνθήκες ή τον ιδρώτα και φόρεσε στεγνά και ζεστά.

Διάβασε κι εδώ όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη γυμναστική στο σπίτι. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>