top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα
  3. Τι πραγματικά συμβαίνει στο μυαλό μας όταν ερωτευόμαστε; Τι πραγματικά συμβαίνει στο μυαλό μας όταν ερωτευόμαστε;
  4. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  5. Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα
  6. 3 πράγματα λείπουν από το σπίτι σου σύμφωνα με τους interior designers 3 πράγματα λείπουν από το σπίτι σου σύμφωνα με τους interior designers
  7. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις) Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις)
  8. Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη
  9. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  10. 10 πανεύκολοι τρόποι για να φαίνεται πως έχεις ξοδέψει μια περιουσία για το look σου 10 πανεύκολοι τρόποι για να φαίνεται πως έχεις ξοδέψει μια περιουσία για το look σου
  11. Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες
  12. 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου
  13. 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις
  14. Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου

Η Ιαπωνία είναι η χώρα με τα χαμηλότερα ποσοστά παχυσαρκία στον κόσμο! Υπολογίζεται ότι μόλις το 3% του πληθυσμού έχει περισσότερα λίπος από αυτό που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας θεωρεί ασφαλές για την υγεία. Αυτό οφείλεται σε ένα μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι η φιλοσοφία τους για το ευ ζην βασίζεται στην πεποίθηση ότι η υγεία και η καλή ζωή περνάνε τόσο από το πιάτο όσο και από τη φυσική άσκηση. Να μερικά από τα μυστικά τους:

Τρώνε μικρές ποσότητες

Παρόλο που χαρακτηριστικό της ιαπωνικής κουζίνας είναι η ποικιλία και οι Ιάπωνες δοκιμάζουν πολλές διαφορετικές γεύσεις σε κάθε πιάτο τους, σπανίως ξεφεύγουν από τα όρια και σηκώνονται από το τραπέζι έχοντας φάει υπερβολική ποσότητα φαγητού. Σ' αυτό βοηθάει και ο τρόπος με τον οποίο σερβίρονται τα πιάτα -σε μικρές μπουκιές και συνολικές μικρές ποσότητες. Επίσης, χρησιμοποιούν μικρότερα πιάτα, από ό,τι στην Αμερική και την Ευρώπη, έχοντας έτσι την ψευδαίσθηση ότι καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού χωρίς στην πραγματικότητα να τρώνε πολύ.

Η γυμναστική είναι στην καθημερινότητά τους

Οι Ιάπωνες σπανίως πηγαίνουν στο γυμναστήριο ή ακολουθούν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής. Κι όμως, η άσκηση είναι μέσα στη ζωή τους κάθε μέρα και μάλιστα με πολλές μορφές: κάνουν ποδήλατο, περπατάνε πολύ, ανεβοκατεβαίνουν σκάλες και κάνουν απλές ασκήσεις streching το πρωί όταν σηκώνονται από το κρεβάτι. Αυτός ο δραστήριος τρόπος ζωής θεωρείται πως είναι και ένα από τα μυστικά που κρατούν σε χαμηλά επίπεδα τα ποσοστά παχυσαρκίας.

Μαγειρεύουν υγιεινά

Ένα από τα πιο συνηθισμένα υλικά στην ιαπωνική κουζίνα είναι ο ζωμός ψαριού, στον οποίο μαγειρεύουν πολλά καθημερινά φαγητά, ενώ δεν χρησιμοποιούν καθόλου κρέμες και βούτυρο. Αν και τρώνε πολύ λευκό ρύζι, το συνδυάζουν με άφθονα λαχανικά και μανιτάρια που είναι πολύ φτωχά σε θερμίδες. Σε ό,τι αφορά τις τεχνικές, χρησιμοποιούν πολύ το μαγείρεμα στον ατμό και το stir-frying που όχι μόνο δεν προσθέτουν πολλές θερμίδες αλλά διατηρούν τη θρεπτική αξία των τροφίμων.

Τρώνε με συγκεκριμένη σειρά

Υπάρχει μια άποψη στην Ιαπωνία, σύμφωνα με την οποία στην αρχή κάθε γεύματος πρέπει να προμηθεύσουμε το σώμα μας με τις τροφές που έχει ανάγκη και μετά να φάμε αυτό που μας ευχαριστεί. Γι' αυτό, στην αρχή σερβίρονται λαχανικά, ψάρι και άλλες υγιεινές τροφές και μετά ακολουθεί το υπόλοιπο γεύμα. Έτσι, αποφεύγουν να φάνε μεγάλες ποσότητες από ό,τι θεωρείται "ανθυγιεινό". Επίσης, το γεγονός ότι τρώνε με chopsticks δεν τους επιτρέπει να τρώνε πολύ γρήγορα, κάτι πολύ ευεργετικό για τη διαδικασία της πέψης.

Έχουν έλεγχο στο φαγητό τους

Ένας Ιάπωνας θα σταματήσει να τρώει όταν νιώσει ότι έχει χορτάσει κι από πολύ μικρά τα παιδιά μαθαίνουν από τις μαμάδες τους ότι όταν έχουν φάει αρκετά είναι σκόπιμο να αφήσουν κάτω τα chopsticks ή το πιρούνι τους και να περιμένουν 20 λεπτά πριν αποφασίσουν εάν θέλουν άλλο. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουν να παίρνουν περιττές θερμίδες.

 

Ιούλιος 2018

>