top article

Summer loading

  1. Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι
  2. Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας
  3. Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου; Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου;
  4. Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις
  5. Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις
  6. Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού
  7. Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα
  9. Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα
  10. MF Editorial | Here comes the sun MF Editorial | Here comes the sun
  11. Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας; Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας;
  12. Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα
  13. Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια
  14. Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ

Οι μέρες της νηστείας (όσο κράτησαν) πέρασαν και πλέον πέρασε και το τριήμερο του Πάσχα, όπου σίγουρα το πλάνο της διατροφής σου γέμισε με πολλές "παρασπονδίες". 

Είτε ακολουθείς κάποια δίαιτα, είτε όχι, σίγουρα έχεις την ανάγκη για ένα detox, ώστε να δώσεις στον οργανισμό σου μια "ανάσα" και να επιστρέψεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα πιο ανάλαφρη και γεμάτη ενέργεια. 

Συνδύασε το spring cleansing που ετοιμάζεις για το σπίτι σου με μια αποτοξίνωση στη διατροφή σου και απόκτησε υγιεινές συνήθειες που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά σου. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mindbodygreen (@mindbodygreen) στις

Πίνε άφθονο νερό
Κάνε ένα διάλειμμα από το αλκοόλ για όσο περισσότερο μπορείς και στο μεταξύ πίνε άφθονο νερό. Δοκίμασε το "διάσημο" νερό με λεμόνι που βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, την ενυδάτωση και την πέψη. 

Πρόσθεσε λαχανικά και φρούτα στη διατροφή σου
Δώσε προτεραιότητα στις πράσινες, μη επεξεργασμένες τροφές, τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, το σπανάκι, το μπρόκολο, τα χόρτα και κατανάλωσε φρούτα εποχής μετά το γεύμα αλλά και σαν σνακ. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mindbodygreen (@mindbodygreen) στις

Πίνε smoothies και πράσινο τσάι
Πειραματίσου συνδυάζοντας τα παραπάνω φρούτα και λαχανικά σε αναζωογονητικά smoothies που μπορείς να τρως σαν πρωινό ή σαν σνακ. Αντικατέστησε το δεύτερο φλιτζάνι καφέ με μία κούπα πράσινο τσάι, το οποίο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά αλλά κατεχίνες, οι οποίες ενισχύουν την καλή λειτουργία του συκωτιού και αυξάνουν την παραγωγή των αποτοξινωτικών ενζύμων.

Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό γεύμα
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που γίνονται κατά τη διάρκεια μίας δίαιτας είναι η παράλειψη του πρωινού γεύματος. Ξεκίνα την κάθε μέρα με ένα υγιεινό αλλά χορταστικό πρωινό που θα δώσει στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται. 

Αθλήσου
Μετά το δικαιολογημένο διάλειμμα των προηγούμενων ημερών από το γυμναστήριο, ήρθε η ώρα να βάλεις ξανά την άσκηση στην καθημερινότητά σου. Βγες για τρέξιμο στη γειτονιά σου, πήγαινε ξανά στο γυμναστήριο. Η άθληση θα αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος και με τον ιδρώτα θα αποβάλεις τις τοξίνες. 

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mindbodygreen (@mindbodygreen) στις

Δοκίμασε γιόγκα και διαλογισμό
Δοκίμασε μια νέα μορφή άσκησης που θα επιδράσει στο σώμα αλλά και το πνεύμα σου. Πολλοί επιτυχημένοι επαγγελματίες ορκίζονται στα οφέλη του διαλογισμού, που σου ανοίγει μια νέα πόρτα σχετικά με το πώς αντιλαμβάνεσαι τις ανάγκες του σώματός σου. 

Καθιέρωσε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου
Θέσε τις 7-8 ώρες ύπνου ως προτεραιότητα- τουλάχιστον για ένα διάστημα. Ο ποιοτικός ύπνος μόνο οφέλη έχει για τον οργανισμό, την υγεία και την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα αυξάνει την απόδοση σε καθημερινή βάση- και βοηθά στη σταθεροποίηση των διατροφικών συνηθειών σου. 

 

 

 

 


 

 

 

Ιούλιος 2018

>