June 2026
X

#BeautyStars2026

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτή είναι η beauty εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο εμβληματικός ορός λάμψης αποκτά ακόμη πιο δραστική σύνθεση και καταπολεμά τις κηλίδες και τη θαμπή όψη

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτός ο ορός ενώνει τρεις ισχυρές συνθέσεις για μοναδική ανάπλαση της επιδερμίδας

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτή η ενυδατική lotion σώματος επανορθώνει πλήρως την ξηρή επιδερμίδα

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Αυτό είναι το εθιστικό άρωμα χωρίς οινόπνευμα που φοριέται άφοβα κάτω από τον ήλιο

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Η μόνη μάσκαρα που χρειάζεσαι για εντυπωσιακό μήκος και διαχωρισμό των βλεφαρίδων

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Αυτή η καινοτόμα κρέμα προσώπου διορθώνει 16 σημάδια γήρανσης

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Δώσε όγκο στο 100% των βλεφαρίδων σου με αυτή την καινοτόμα μάσκαρα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτός ο leave-in ορός μαλλιών εξασφαλίζει γυάλινη λάμψη και προστασία από το φριζάρισμα

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Αυτό το ανάλαφρο έλαιο χαρίζει εκτυφλωτική λάμψη και μοναδική λείανση στα μαλλιά σου.

Ομορφιά

Η διατροφή που προστατεύει από τη νόσο Alzheimer

Η διατροφή που προστατεύει από τη νόσο Alzheimer
Πρόσθεσε το madamefigaro.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Βάλε στο ψυγείο σου με αυτές τις τροφές.

Η κατανάλωση μιας μεσογειακής διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του εγκεφάλου από τη νόσο του Alzheimer. Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας μελέτης που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο διαδικτυακό τεύχος του Neurology, του ιατρικού περιοδικού της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι η κατανάλωση μιας διατροφής πλούσιας σε ακόρεστα λίπη, ψάρια, φρούτα και λαχανικά και χαμηλή σε γαλακτοκομικά και κόκκινο κρέας μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό του εγκεφάλου από τη συσσώρευση πρωτεϊνών που σχετίζεται με την απώλεια μνήμης και την άνοια.

Δείτε περισσότερα στο shape.gr

BEST OF NETWORK