Η οικογενειακή εμφάνιση της Χρυσής Βαρδινογιάννη και του Νικόλαου στα εγκαίνια έκθεσης που επιμελείται η καλή τους φίλη, Αλεξία Αντσακλή – Βαρδινογιάννη - Η καλοκαιρινή εμφάνιση της πρώτης και το σπάνιο κλικ με τον πατέρα της.
Ήταν Ιούνιος του 2021 όταν η Αλεξία Αντσακλή – Βαρδινογιάννη αποφάσισε να ανοίξει τον δικό της χώρο τέχνης, αφιερωμένο στη σύγχρονη εικαστική δημιουργία, στην Κηφισιά. Κι εγένετο, το ARTFLYER, μία φυσική προέκταση του ομώνυμου πρωτοποριακού δικτύου έρευνας και παρουσίασης της σύγχρονης τέχνης, το οποίο τότε μετρούσε ήδη δέκα χρόνια σημαντικής παρουσίας.
Το βράδυ της Πέμπτης 5 Ιουνίου, η Αλεξία Αντσακλή – Βαρδινογιάννη προσκάλεσε φίλους, αγαπημένα της πρόσωπα, προσωπικότητες από τον χώρο της τέχνης, του πολιτισμού και της πολιτικής στο προσωπικό της "καταφύγιο" τέχνης στα εγκαίνια της έκθεσης "5-7-5", μια ομαδική δουλειά σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών, εμπνευσμένη από την ποιητική φόρμα του χαϊκού και τη λογοτεχνική κληρονομιά του Γιώργου Σεφέρη και του Ζήσιμου Λορεντζάτου.

Ανάμεσά στα πρόσωπα που ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμα, η Χρυσή Βαρδινογιάννη και ο σύζυγός της, Νικόλαος Ντε Γκρες, οι οποίοι έδωσαν το παρών με τις οικογένειες τους. Χαμογελαστή και ευδιάθετη, η Χρυσή Βαρδινογιάννη εμφανίστηκε με καλοκαιρινό look στα εγκαίνια της έκθεσης μαζί με τον πατέρα της, Γιώργο Βαρδινογιάννη και μέλη της οικογένειας του σύζυγου της, Άννα Μαρία, Θεοδώρα Ντε Γκρες και τον άντρα της, Matthew Kumar, μη διστάζοντας να ποζάρει τόσο μόνο με τον πατέρα της όσο και με την οικογένεια του συζύγου της.

Η 5-7-5 είναι μία ομαδική έκθεση με τη συμμετοχή 24 σύγχρονων Ελλήνων καλλιτεχνών. Η έκθεση αντλεί την έμπνευσή της από τη λιτή και στοχαστική φόρμα του ιαπωνικού χαϊκού, καθώς και από τη λογοτεχνική και φιλοσοφική παρακαταθήκη του Νομπελίστα ποιητή Γιώργου Σεφέρη και του στοχαστή Ζήσιμου Λορεντζάτου.
Ο τίτλος 5-7-5 παραπέμπει στη συλλαβική δομή του χαϊκού (τρεις στίχοι, με ρυθμό 5-7-5 συλλαβών) και λειτουργεί ως αφετηρία για την εξερεύνηση της δύναμης της μεταμόρφωσης μέσω μικρών μετατοπίσεων στην αντίληψη και τη φόρμα. Στο επίκεντρο της έκθεσης βρίσκεται μια επιστολή του Σεφέρη προς τον Λορεντζάτο, στην οποία ο ποιητής αναστοχάζεται πάνω σε ένα χαϊκού του Matsuo Bashō και αναφέρεται στη συμβουλή του προς τον μαθητή του Kikaku: να αντιστρέψει τη δομή του ποιήματος ως ένδειξη σεβασμού προς κάθε πλάσμα της φύσης.

Στην έκθεση, σε επιμέλεια της Αλεξίας Αντσακλή – Βαρδινογιάννη, παρουσιάζονται έργα των: Αλεξάνδρα Αθανασιάδη, Όλγα Αλεξοπούλου, Ζέττα Αντσακλή, Δημήτριος Αντωνίτσης, Astronauts (Δανάη Δασύρα και Joe Bradford), Κωστής Βελώνης, Μαρία Ιωάννου, Εύη Καλογηροπούλου, Μαρίνα Καρέλλα, Αριστείδης Λάππας, Ευγενία Λιβανού, Ηλιοδώρα Μαργέλλου, Ειρήνη Μίγα, Όλγα Μηλιαρέση-Φωκά, Μάρω Μιχαλακάκου, Ελένη Μπαγάκη, Νικόλαος de Grèce, Μαλβίνα Παναγιωτίδη, Ραλλού Παναγιώτου, Άγγελος Πλέσσας, Δημήτρης Πολυχρονιάδης, Αντρέα Τζούροβιτς, Κλεοπάτρα Τσαλή, Μανώλης Χάρος