top article

Ακολουθείς κάποια πρωινή ρουτίνα; Έχει αποτέλεσμα; Αν μέχρι τώρα, το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ανοίξεις τα μάτια σου είναι να τσεκάρεις το κινητό σου, δεν αρχίζεις τη μέρα με τον καλύτερο τρόπο. Οι πρωινές μας συνήθειες μπορούν να καθορίσουν την υπόλοιπη μέρα μας με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Αποκτώντας μία υγιή πρωινή ρουτίνα, γίνεσαι πιο παραγωγική, εξοικονομείς περισσότερο χρόνο και απολαμβάνεις στο μέγιστο τη μέρα σου. Είσαι έτοιμη να αλλάξεις συνήθειες;

Ρύθμισε ξανά το ξυπνητήρι σου

Αν ανήκεις στην κατηγορία των ατόμων που αναβάλουν συνεχώς το ξύπνημα, τότε δοκίμασε να ρυθμίσεις την ώρα που χτυπάει το ξυπνητήρι λίγο νωρίτερα (ίσως χρειαστεί να πηγαίνεις και για ύπνο νωρίτερα). Έτσι, θα έχεις περισσότερο χρόνο για να συνηθίσεις τη νέα σου ρουτίνα. Τέλος, για να αποφύγεις το snooze, άφησε το ξυπνητήρι πιο μακριά από σένα ώστε να αναγκαστείς να σηκωθείς.

Φτιάξε το κρεβάτι σου

Ποιος ο λόγος να στρώσεις το κρεβάτι σου αφού θα ξαπλώσεις και πάλι το βράδυ; Το ακατάστατο δωμάτιο προκαλεί σύγχυση και το τελευταίο που θέλεις είναι να επιστρέφεις μετά τη δουλειά στο χάος. Τακτοποίησε το υπνοδωμάτιό σου, αέρισέ το και γύρνα σε έναν χώρο που σε ηρεμεί και σε χαλαρώνει.

Πιες χλιαρό νερό με λεμόνι

Οι ευεργετικές ιδιότητες αυτού του απλού συνδυασμού είναι πολλές για τον οργανισμό σου - αποβάλλει τις τοξίνες, βοηθά στην πέψη και εξισορροπεί το pH. Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό και λίγες σταγόνες λεμονιού.

Καθάρισε σωστά το πρόσωπό σου

Το πιθανότερο είναι να μην έδινες την πρέπουσα σημασία στον καθαρισμό του προσώπου σου, ειδικά αν έτρεχες να προλάβεις ένα ρολόι. Όταν όμως ξυπνάς νωρίτερα, έχεις τον χρόνο με το μέρος σου. 

Φάε ένα υγιεινό πρωινό

Δώσε στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται και ενεργοποίησε τον μεταβολισμό σου, τρώγοντας καθημερινά ένα υγιεινό και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά πρωινό.

Φτιάξε τη λίστα της ημέρας

Υιοθέτησε αυτή τη συνήθεια με το που φτάνεις στη δουλειά σου. Συντόνισε την ημέρα σου, κατάγραψε τις υποχρεώσεις και υπενθύμισε στον εαυτό σου τους άμεσους στόχους σου.

Διάβασε επίσης: Τι να κάνεις πριν κοιμηθείς για να νιώσεις καλύτερα για την επόμενη μέρα

Ιούλιος 2018

>