Γιατί ένα celebrity Instagram είναι ολόκληρη επιστήμη
Ένας λογαριασμός στα social media μπορεί για εσένα να είναι παιχνιδάκι και ένας απλός τρόπος για να επικοινωνείς τη γνώμη σου και να μοιράζεσαι στιγμές με τους διαδικτυακούς σου φίλους, όμως για τους διασημότερους stars του πλανήτη σημαίνει πολλά περισσότερα.
Πίσω από κάθε celebrity account στήνεται ένα ολόκληρο πλάνο πάνω στο οποίο θα παρουσιαστεί αυτό που ο star θέλει να προωθήσει περισσότερο αλλά και -φυσικά- πολλές διαφημιστικές αναρτήσεις που αποφέρουν σε εταιρείες αλλά και διασημότητες πολλά κέρδη.
Παρακάτω θα βρεις μερικά μυστικά των λογαριασμών των star που σίγουρα δεν ήξερες.

Τα τελευταία χρόνια έχουν δημιουργηθεί εταιρείες που βοηθούν τους διασήμους να πετύχουν το στόχο τους που δεν είναι πάντα ο ιδιος. Σύμφωνα με υπαλλήλους μιας εξ αυτών, η Charlize Theron ήθελε να προβάλλει τις φιλανθρωπικές της δραστηριότητες ενώ η Emma Watson θέλησε να επικεντρωθεί στη δουλειά της.

Οι υπεύθυνοι των εταιρειών δέχονται συχνά κλήσεις από stars προκειμένου να εξακριβώσουν αν ορισμένα μηνύματα και φωτογραφίες είναι νόμιμα και να δεχθούν τις συμβουλές τους.

Παρότι η star έχει πολλές υποχρεώσεις, επαγγελματικές και οικογενειακές, βρίσκει πάντα χρόνο για να διαχειρίζεται μόνη της τα social media της. «Ποτέ δεν θα προσλάμβανα κάποιον σε αυτή τη θέση. Για εμένα, δεν θα ήταν αυθεντικό το αποτέλεσμα, αφού οι αναρτήσεις έχουν να κάνουν με εμένα και μόνο», έχει δηλώσει η ίδια.

Στόχος η σωστή ισορροπία
Η Rihanna και η Taylor Swift αποτελούν «αυθεντίες» στον τομέα αυτό. Οι δύο stars είναι οι καλύτερες στο να μανατζάρουν σωστά το προφίλ τους και να είναι σε θέση να προβλέψουν ακριβώς τι θέλουν να δουν online οι fans τους. Καταφέρνουν να διατηρούν την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στην οικειότητα μαζί τους αλλά χωρίς να αποκαλύπτουν υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες για την προσωπική ζωή τους.

Ένας απο τους ιδρυτές μιας εταιρείας social media management αποκάλυψε πως τα κέρδη τους από μεγάλα brands όπως τα McDonald's και η Universal είναι πολύ κοντά με εκείνα των celebrities.

Τα έσοδα από τις αναρτήσεις τους στα social media μπορούν να αγγίξουν εξωφρενικά ποσά. Σύμφωνα με την Emily Ratajkowski, οι διαφημιστικές αναρτήσεις της στα social media την βοήθησαν να είναι πιο επιλεκτική στις δουλειές της, καθώς τα κέρδη από τα post ανέβαζαν τους τραπεζικούς λογαριασμούς της και της έδιναν το περιθώριο αυτό.

Μπορεί να σκέφτεσαι πως ένα καλό budget είναι αρκετό για να διαφημίζουν στα social media τους ένα brand, όμως οι stars είναι αρκετά επιλεκτικοί με αυτό τελικά. Τρανό παράδειγμα η Beyonce που στο παρελθόν είχε ακυρώσει διαφημιστικές αναρτήσεις της για hair brand, αξίας ενός εκατομμυρίου δολαρίων, με την αιτιολογία πως το brand δεν της ταίριαζε αρκετά.

Έχει αποκαλυφθεί πως η Selena Gomez, που έχει τους περισσότερους followers στο Instagram, έχει προσλάβει επαγγελματίες φωτογράφους κατά καιρούς για αναρτήσεις της.

Όταν τα νούμερα των followers τους εκτοξεύονται, οι stars ενθουσιάζονται σε τέτοιο βαθμό που ρωτούν πόσες και τι είδους αναρτήσεις χρειάζεται να κάνουν.