September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Θυμόμαστε: Οι ταινίες-σταθμός του ελληνικού κινηματογράφου

Θυμόμαστε: Οι ταινίες-σταθμός του ελληνικού κινηματογράφου

Και που μπορείς να τις δεις όλες!



Σχετικά Θέματα:

Θυμόμαστε


Ένα μοναδικό αφιέρωμα λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στο ΟΤΕ CINEMA 3 και καθ'όλη τη διάρκεια του Μαϊου.


Το OTE Cinema 3 είναι ένα κανάλι γεμάτο με τα μεγαλύτερα αστέρια και αξέχαστες ταινίες του ελληνικού σινεμά. Ελληνικές ταινίες, κλασικές και σύγχρονες, του χθες και του σήμερα. Ταινίες γεμάτες αγαπημένα πρόσωπα και οικείες καταστάσεις, που αποτελούν κλασικές αξίες της ελληνικής οικογενειακής ψυχαγωγίας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, χωρίς διακοπή. Εκτός από διάσημα μιούζικαλ και κωμωδίες, που δε χορταίνουμε να βλέπουμε, το ΟΤΕ Σινεμά θα προβάλλει και ταινίες σπανιότερες, αστυνομικές, δραματικές, πολεμικές καθώς και ταινίες του νέου ελληνικού κινηματογράφου.

Οι συνδρομητές του ΟΤΕ TV μάλιστα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν -στα πλαίσια ενός μοναδικού αφιερώματος που λαμβάνει χώρα αυτές τις μέρες στο ΟΤΕ CINEMA 3 και καθ'όλη τη διάρκεια του Μαϊου- καθημερινά στις 23.30 και από μια ταινία-σταθμό που άλλαξε την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου σε αναπαλαιωμένες κόπιες, σπάνιες παραγωγές από τις δεκαετίες του 1920, 1930 και 1940 που κατάφερε να εξασφαλίσει ο ΟΤΕ TV σε συνεργασία με την Ταινιοθήκη της Ελλάδας. 

Με αφορμή την ιδιαίτερη αυτή πρωτοβουλία, θυμηθήκαμε μερικές από τις θρυλικότερες ταινίες που παρήγαγε ποτέ ο ελληνικός κινηματογράφος.


Γκολφω


Γκόλφω (1914).

Πρόκειται για την πρώτη ελληνική ταινία μεγάλου μήκους. Αφορά ένα βουκολικό δραματικό ειδύλλιο σε πέντε πράξεις του Σπύρου Περεσιάδη. Γράφτηκε το 1893 και πρωτοπαρουσιάστηκε σε θέατρα στην Ακράτα. Η απήχηση του έργου ήταν μεγάλη με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη το 1915. Η Γκόλφω, μια νεαρή και φτωχή βοσκοπούλα που γνωρίζει τον έρωτα στα μάτια ενός βοσκού, του Τάσου. Παράλληλα την πολιορκεί το αρχοντόπουλο της περιοχής ο Κίτσος. Ο έρωτας τους όμως δε θα ανθίσει...

δαφνις και χλοη


Δάφνις και Χλόη (1931).
Είναι μια ιστορία αγάπης, που έγραψε ένας από τους πρώτους μυθιστοριαγράφους του κόσμου, ο Λόγγος, συγγραφέας του 3ου αιώνα μ.Χ. Πλην του “Δαφνις και Χλόη” τα έργα του δεν έχουν διασωθεί. Στο εν λόγω μυθιστόρημα, ο Δάφνις και η Χλόη είναι δύο μικροί βοσκοί που μεγαλώνουν στα βουνά της Αρχαίας Λέσβου. Με τον ερχομό της εφηβείας, η φιλία τους μετατρέπεται σε κάτι πιο βαθύ. Ένας νεαρός πρίγκιπας πολιορκεί τη Χλόη, ενώ στη πορεία μαθεύεται το παρελθόν του Δάφνις.

τραγούδι χωρισμού


Το τραγούδι του χωρισμού (1940).
Μοναδική ταινία σε σκηνοθεσία του Φιλοποιμένους Φίνου (Finos Films). Αποτελεί την πρώτη ομιλούσα ελληνική ταινία.Ένας νησιώτης ψαράς ερωτεύεται μια νεαρή ντόπια. Όταν φτάσει όμως στο νησί μια πλούσια γυναίκα, θα την ερωτευτεί παράφορα και θα την ακολουθήσει στην Αθήνα. Με τις εμβληματικές ερμηνείες των Λάμπρο Κωνσταντάρα και Λήδα Μιράντα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

ποτέ την κυριακή


Ποτέ την Κυριακή (1960).
Ήταν η πρώτη ταινία του Ζυλ Ντασσέν. Γυρίστηκε το 1960, εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα με πρωταγωνίστρια την εμβληματική Μελίνα Μερκούρη. Έγινε γνωστή κυρίως γιατί βραβεύτηκε με Όσκαρ μουσικής, την οποία υπογράφει ο Μάνος Χατζιδάκις ενώ η Μερκούρη προτάθηκε με Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου στο Φεστιβάλ Καννών. Η ιστορία πλέκεται γύρω από την Ίλια, μια πόρνη στο λιμάνι του Πειραιά. Η ίδια, διαφέρει από τις άλλες πόρνες αφενός γιατί διαλέγει τους πελάτες της και αφετέρου γιατί όταν είναι Κυριακή δε δέχεται κανέναν. Τα πράγματα αλλάζουν όταν έρχεται στον Πειραιά ο Αμερικάνος “Πρόσκοπος” Όμερ.

ηλεκτρα


Ηλέκτρα (1962).
Η ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη, η οποία ήταν υποψήφια για Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας, ενώ πήρε βραβείο για καλύτερη μεταφορά θεατρικού έργου στη μεγάλη οθόνη στο Φεστιβάλ Καννών. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Μιχάλης Κακογιάννης, ενώ πρόκειται για τη μεταφορά της ομώνυμης τραγωδίας του Ευριπίδη. Στο ρόλο της Ηλέκτρας, η Ειρήνη Παππά , του Ορέστη, ο Γιάννης Φέρτης, ενώ την Κλυταιμνήστρα την ενσαρκώνει η Αλέκα Κατσέλη.

θιασος


Ο Θίασος (1975).
Μια ταινία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Υπήρξε η τρίτη κατά σειρά ταινία μεγάλου μήκους του μεγάλου σκηνοθέτη ενώ εντάσσεται στην “Τριλογία της Ιστορίας”. Αποτελεί το δεύτερο μέρος, προηγείται των “Κυνηγών” και έπεται του “Μέρες του '36”. Την ίδια χρονιά παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, ενώ απέσπασε συνολικά 7 βραβεία. Λέγεται ότι την ημέρα προβολής της η αίθουσα ήταν ασφυκτικά γεμάτη.

μια αιωνιοτητα


Μια αιωνιότητα και μια μέρα (1998).
Ακόμη ένα αριστούργημα του Θεόδωρου Αγγελόπουλου για την οποία βραβεύτηκε με Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών. Ο Αλέξανδρος, ένας μεσόκοπος συγγραφέας ασχολείται με το ημιτελές έργο του Σολωμού “Ελεύθεροι Πολιορκημένοι”. Από το ποίημα λείπουν λέξεις, τις οποίες ο Αλέξανδρος αποπειράται να συγκεντρώσει, αγοράσει όπως έκανε και ο ίδιος ο Σολωμός. Μια τυχαία συνάντηση με ένα άστεγο αγόρι θα του αλλάξει την άλλοτε ζωή του.

SAFE SEX


Safe-Sex (1999).

Mια σπαραχτική κωμωδία ενός λίαν αγαπημένου διδύμου. Ο λόγος για τους Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου. Παρά τις κακές κριτικές της, έκοψε μεγάλο αριθμό εισιτηρίων σε μικρό χρονικό διάστημα αγγίζοντας τα 1.500.000 εισιτήρια πανελληνίως. Πληθώρα μεγάλων ονομάτων της υποκριτικής εμφανίζεται στην ταινία, η οποία απαρτίζεται από διαφορετικές ιστορίες, όλες βασισμένες σε ένα κεντρικό κορμό.

Πολίτικη Κουζίνα


Πολίτικη Κουζίνα (2003).
Μια βιωματική ταινία του σκηνοθέτη Τάσου Μπουλμέτη που άγγιξε εκατομμύρια Έλληνες. Όντας από την Κωνσταντινούπολη, καταπιάνεται με το ζήτημα των διωγμών που υπέστησαν οι Έλληνες της Πόλης από τις τουρκικές αρχές το 1964. Η ταινία δέχθηκε εξαιρετικές κριτικές, ενώ απέσπασε 8 βραβεία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Μικρά Αγγλία


Μικρά Αγγλία. (2013).
Το συγκινητικό δράμα του Παντελή Βούλγαρη σε συμπαραγωγή με το ΟΤΕ ΤV. Αποτέλεσε την εμπορικότερη ταινία της σεζόν, ενώ απέσπασε συνολικά 6 βραβεία από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, μεταξύ των οποίων και της καλύτερης ταινίας.

BEST OF NETWORK