September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Τελικά, η Generation Z (μας) δουλεύει;

Τελικά, η Generation Z (μας) δουλεύει; Φωτογραφία: iStock.com

Η εκδότρια της Madame Figaro, Ελένη Στασινοπούλου, γράφει στο τεύχος της Madame Figaro Φεβρουαρίου για τη σχέση της νέας γενιάς με την εργασία.

Από τα scroll στα κοινωνικά δίκτυα και την αρθρογραφία στα μέσα μέχρι τις συζητήσεις στα meetings με συνεργάτες και στα φιλικά τραπέζια, η Generation Z (γεννημένοι μεταξύ 1997 και 2012) έχει καταφέρει να μετατρέψει τον τρόπο που δουλεύουμε σε θέμα παγκόσμιου debate.
Αστικοί μύθοι κυκλοφορούν για εκπροσώπους της γενιάς αυτής που εθεάθησαν να κοιτούν αποσβολωμένοι κλασέρ, χωρίς την παραμικρή ιδέα για το τι να κάνουν με αυτό, ή έπαθαν υπαρξιακή κρίση όταν τους ζητήθηκε να μείνουν 5 λεπτά παραπάνω στο γραφείο.

Αφεντικά μπαίνουν στον πειρασμό να τους βάλουν μπροστά σε μια συσκευή φαξ ή σε ένα τηλέφωνο με στρογγυλό καντράν, απλά για να παρακολουθήσουν τις αντιδράσεις. Άλλοι, που έχουν γεννηθεί σε πιο αναλογικές εποχές, μένουν με το στόμα ανοιχτό όταν βλέπουν τους Gen Z συναδέλφους τους να περιφέρονται με cappuccino στο χέρι ενώ γυρνούν ένα vlog "Μια μέρα μου στην εταιρεία". Στη συνέχεια αυτά τα TikTok videos προκαλούν καταιγισμό σχολίων τύπου "Γιατί δεν είσαι remote;", "Φουλ γαλέρα" και άλλα τέτοια. Και ενώ εμείς κουνάμε το κεφάλι γεμάτοι αποδοκιμασία, μήπως αυτοί ξέρουν κάτι που δεν καταλάβαμε ποτέ;

Διαβάστε Επίσης

Ναι, υπάρχει γραμμή υπεράσπισης για τη γενιά που μεγάλωσε με γονείς που έφευγαν από το γραφείο μονίμως πολύ αργά, κρατώντας το laptop αγκαλιά ακόμη και στο σπίτι, και έμαθε ότι το multitasking είναι τρόπος ζωής – ας μη συζητήσουμε καν για το burnout. Είναι η γενιά που, αντί για face-to-face επικοινωνία, έζησε "remote ζωή" εξαιτίας της πανδημίας και προσγειώθηκε στον πιο ανταγωνιστικό επαγγελματικό στίβο που έχει υπάρξει ποτέ.

Σε μια εποχή όπου η κατανάλωση έχει χάσει τη λάμψη της και τα κίνητρα έχουν αλλάξει –δεν είναι όλα πια "ξοδεύω λεφτά για να νιώσω καλά"– οι Gen Zers οδηγούνται από άλλες αξίες. Κι ενώ ο μισθός παραμένει ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιλογή δουλειάς, όπως δείχνουν οι έρευνες, αυτή η γενιά τον αξιολογεί λιγότερο από οποιαδήποτε άλλη. Αν πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα σε μια καλύτερα αμειβόμενη αλλά βαρετή δουλειά και μία που τους εμπνέει αλλά πληρώνει λιγότερα, θα δυσκολευτούν να αποφασίσουν.

Ελένη Στασινοπούλου
Η εκδότρια της Madame Figaro, Ελένη Στασινοπούλου

Η αυθεντικότητα είναι που μετράει. Στα e-mails τους, αντί για "Best regards" ή "Kind regards", προτιμούν το αυθόρμητο "Slay, serve, survive". Και όταν η μέρα έχει πραγματικά τις δυσκολίες της, το "Heavy sigh" παίρνει τη θέση του στο κλείσιμο της επικοινωνίας. Ειλικρινές! Η Gen Z έχει έναν δικό της τρόπο να κάνει τα πράγματα, έναν τρόπο που δε φοβάται να αλλάξει τα δεδομένα. Γι’ αυτούς σημασία έχουν 
η ευθύτητα, η τόλμη και, πάνω απ’ όλα, η απόλαυση της ζωής. Μεταξύ μας; Βαθύτατα φιλοσοφημένο.

BEST OF NETWORK