Στη γλώσσα του internet, avatar δεν είναι το 3D κινηματογραφικό έπος του Τζέιμς Κάμερον, viral δεν είναι μια νέα γρίπη από την Κίνα και #latergram σημαίνει "αργότερα".<br />
Αν το Facebook ήταν χώρα
, θα ήταν η τρίτη πολυπληθέστερη στον κόσμο μετά την Κίνα και την Ινδία. Δεν είναι λοιπόν παράλογο στη virtual αυτή χώρα να αναπτύσσεται μια νέα, ιδιόμορφη διάλεκτος, αναγνωρίσιμη στους γηγενείς και εύκολη στην εκμάθησή της στους εποίκους που φθάνουν κατά κύματα. Αν και τα μεγέθη είναι μικρότερα, αντίστοιχη lingo αναπτύσσεται και στα άλλα sites κοινωνικής δικτύωσης – καθημερινά άλλωστε δημοσιεύονται 200 εκατομμύρια tweets και 40 εκατομμύρια φωτογραφίες ανεβαίνουν και σχολιάζονται στο Instagram. Στο LinkedIn υπάρχουν 250 εκατομμύρια βιογραφικά και ο κατάλογος με τα στατιστικά μπορεί να συνεχίζεται επ' άπειρον. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κοινωνικά δίκτυα όχι μόνο ήρθαν για να μείνουν, αλλά μοιάζουν ικανά να μετασχηματίσουν τις ίδιες τις κοινωνίες. Μαζί και τις γλώσσες τους, αφού ο όγκος του γραπτού λόγου που διακινείται καθημερινά είναι πρωτοφανής. Κι επειδή σε όλα τα social media χρησιμοποιείται και "ομιλείται" μια οικουμενική διάλεκτος –με βάση προφανώς τα αγγλικά– επιχειρούμε να συγκεντρώσουμε τις πιο χαρακτηριστικές, λέξεις ορολογίες, συντομογραφίες και νεολογισμούς που υιοθετήθηκαν από τους δημιουργούς τους ή πλάστηκαν από τα εκατομμύρια των ετερόκλητων χρηστών.
Add:
App: συντομογραφία του Application. Αναφέρεται στις εφαρμογές –συνήθως για ταμπλέτες και smartphones– που συντελούν, ώστε να συνεχίσεις να σπαταλάς χρόνο στο Facebook και στο Instagram, ακόμη κι όταν δεν έχεις πρόσβαση στον υπολογιστή.
Asl: δημοφιλές αρκτικόλεξο από τις ένδοξες εποχές των chat rooms, που πλέον χρησιμοποιείται ευρέως στις διαδικτυακές συνομιλίες μεταξύ αγνώστων αντί για συστάσεις (ηλικία, φύλο, τοποθεσία). Πλέον δίπλα στο A(age), S(sex), L(location), κολλάει και ένα Ρ (όπως Picture), ώστε οι συστάσεις να προχωρήσουν πιο γρήγορα στο επόμενο βήμα. Ή και όχι...
Avatar: η εικόνα σου προς τα έξω. Μπορεί να είναι η φωτογραφία σου (ήρεμα με το Photoshop), μια φωτογραφία μοντέλου (γκουχ, γκουχ), ηρωίδας του σινεμά (όχι την Αμελί), του pet σου, αντικειμένου (γόβας), ένα σύνθημα, ένα γραφικό. Ο όρος καθιερώθηκε στα fora, χρησιμοποιείται περισσότερο στο Twitter και λιγότερο στο Facebook, όπου έχει καθιερωθεί το Profile Pic.
Blog: σύντμηση της λέξης Weblog, ξεκίνησε από τη λογική του προσωπικού ημερολογίου, αλλά έχει εξελιχθεί σε μια αχανή έκταση, όπου ευδοκιμεί το μακρύ και το κοντό του καθενός και που για να ανακαλύψεις κείμενα που αξίζουν σπαταλάς χρόνο και νεύρα. Το χάος αυτό οδήγησε στην άνθηση του "microblogging" – κυρίως μέσω Twitter, με τους χρήστες να προσπαθούν να χωρέσουν τα μακριά τους και τα κοντά τους σε 140 χαρακτήρες. Πολλοί απογοητεύονται από την ελάχιστη ανταπόκριση και επιστρέφουν στα blogs. Φαύλος κύκλος.
Chat: η ευκολότερη και ταχύτερη μέθοδος για να επικοινωνείς με κάποιον και προφανώς η ασφαλέστερη για να πάει πίσω οτιδήποτε άλλο θα έκανες τη στιγμή που άνοιξες το ρημάδι το PC. Tα αυτόνομα chat rooms έχουν αναδουλειές το τελευταίο διάστημα κυρίως λόγω των messaging υπηρεσιών του Facebook. Έτσι μπορείς να συνεχίσεις να χασομεράς, χαρίζοντας αρκετά clicks στο site του Mark Zuckerberg.
Check-in: παλιά το κάναμε σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία, πλέον το κάνουμε παντού. Σε μπαρ, εστιατόρια, παραλίες, στην τουαλέτα (#true_story), στο μετρό. Δηλώνω οικειοθελώς στον κόσμο "είμαι εδώ". Όπου κι αν είμαι. Και το κοινοποιώ μέσω 4Square, Facebook Places και άλλων δικτύων σε "φίλους" (βλ. Friends), που σχεδόν πάντα αδιαφορούν για την ειδοποίηση. Αλλά προφανώς το ξεχνούν, όταν φτάνει η στιγμή να κάνουν κι αυτοί το ίδιο.
Crowdfunding: Έχεις μια καλή ιδέα –επιχειρηματική ή μη–μ αλλά όχι και τα απαραίτητα χρήματα για να την υλοποιήσεις; Το Internet είναι εδώ. Την παρουσιάζεις σε κάποιο από τα ειδικά sites (π.χ. Kickstarter, Indiegogo) και μέσω των κοινωνικών δικτύων αναζητάς υποστήριξη.
DM/Direct Message: ένα ιδιωτικό μήνυμα μεταξύ δύο χρηστών του Twitter, στο οποίο επίσης ισχύει ο περιορισμός των 140 χαρακτήρων. Επομένως δεν ενδείκνυται για μακροσκελείς ερωτικές εξομολογήσεις. Στα PM (Personal Messages) των λοιπών δικτύων δεν ισχύουν περιορισμοί.
Emoji: μια ιαπωνική λέξη που καταχωρήθηκε και επίσημα στο λεξικό της Οξφόρδης, αφού χρησιμοποιείται κατά κόρον για να περιγράψει τις φατσούλες/ smileys (, κ.λπ.), που συνοδεύουν τα posts στα social media, αλλά και τα e-mails, τα SMS στα κινητά και κάθε άλλο τύπο γραπτής επικοινωνίας.
#FF: ή αλλιώς Follow Friday: Μια απαρχαιωμένη συνήθειαχρηστών του Twitter να προτείνουν στους υπόλοιπους ποιους ναακολουθήσουν. Αφού το FF εξελίχθηκε σε PR του φτωχού και σε ανταλλαγήφιλοφρονήσεων, ξεφεύγοντας παράλληλα από το χρονικό όριο της Παρασκευής,έχασε την αίγλη και πλέον το συναντάμε σπάνια.
Fail: έναςόρος που σάρωσε το Internet, αλλά εσχάτως έχει ξεφύγει από το πλαίσιοτου online οικοσυστήματος και χρησιμοποιείται ευρέως και στηνκαθημερινότητα – και με την κυριολεκτική έννοια, "άσε, μεγάλο fail ηεξεταστική", αλλά και με πιο μεταφορική χροιά, «πέντε ευρώ ο καφές είναιμεγάλο fail».
Fan: κυριολεκτικά είναι ο οπαδός, οφανατικός, αλλά στα χρόνια του Facebook η έννοια έχει μετασχηματιστείγια να περιγράψει αυτόν που έκανε like σε μια σελίδα με τίτλο "Κάνε likeκαι κέρδισε ένα διήμερο στο Λουτράκι". Και πλέον είναι Fan. Εικάζουμε,όχι και τόσο φανατικός.
FOMO (Fear Of Missing Out): μιασύγχρονη διαταραχή, που περιγράφει την τάση των χρηστών των socialnetworks να μοιράζονται διαρκώς φωτογραφίες, πληροφορίες και σκέψειςμόνο και μόνο για να μην αισθάνονται αποκομμένοι.
Forever Alone:το meme (* βλ. παρακάτω) αυτό ξεκίνησε από ένα κόμικ που δημοσιεύτηκεonline, αλλά γρήγορα έλαβε οικουμενικές διαστάσεις εκφράζοντας μεχιούμορ τη μοναχικότητα των δικτυωμένων κατοίκων του online πλανήτη.Πλέον εκτός από τα γνωστά κόμικ, έχει γίνει GIF, σύνθημα στους δρόμους,αλλά και κεντρικό θέμα ενός εντυπωσιακού flash-mob.
Foursquare: μιαυπηρεσία εντοπισμού γεωγραφικής θέσης, που επιτρέπει στους χρήστες ναδηλώνουν με περηφάνια την –εχμ– γεωγραφική τους θέση και να κερδίζουνbadges και αναγνώριση από άλλους. Aνώτατη τιμητική διάκριση στο μέσοείναι η "Δημαρχία", τίτλος που απονέμεται στον χρήστη που έκανε ταπερισσότερα Check-ins (βλ. παραπάνω) στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς τουή στο Λουτράκι κατά τη διάρκεια του διημέρου που κέρδισε κάνοντας Like.
Friend: η προαιώνια έννοια της φιλίας έχει επίσηςαλλοιωθεί στην digital lingo και αρκεί για να περιγράψει τη σχέση σου μεέναν παλιό συμμαθητή σου από τα αγγλικά, μια 65χρονη που σε μπέρδεψε μετη συνονόματη ξαδέρφη σου στην Αυστραλία, έναν υποψήφιο δημοτικόσύμβουλο στην περιοχή σου και φυσικά τη νυν του πρώην σου – που απόδιαδικτυακό τακτ δεν μπήκατε στον κόπο να κάνετε αλληλο-unfriend*.
Συνέχεια στη σελίδα 2
Hashtag: η λέξη που ακολουθεί το σύμβολο # και βοηθά να ομαδοποιηθούν θέματα στα social networks και να διαμορφωθούν τα Trending Topics (τα πιο δημοφιλή και συζητημένα θέματα). Aπό ενημέρωση π.χ. #syria, μέχρι ψυχαγωγία #StanIsAnAngel, κι από εκδηλώσεις θαυμασμού #Σίσσυ Χρηστίδου ή #StikoudiHasThevoiceOfAnAngel μέχρι ανελέητο τρολάρισμα #PasokBirthday. Αρχικά γνωρίσαμε το hashtag στο Twitter, χρησιμοποιείται ευρέως και στο Instagram, ενώ τελευταίους μήνες το συναντάμε και στο Facebook.
iOS: το λειτουργικό της Apple που χρησιμοποιείται στα iPhone και στα iPad. Φαινομενικά άχρηστη πληροφορία μέχρι να διαβάσεις "αυτή η εφαρμογή είναι συμβατή με iOS" και να σκεφτείς "κρίμα, εγώ έχω iPhone". Yπάρχουν, επίσης, τα λειτουργικά Android και Windows Phone, στα οποία τρέχουν αντίστοιχες εφαρμογές.
Kthxbye: ένας τρόπος να κλείσεις μια διαδικτυακή συζήτηση που τράβηξε πολύ ή απλώς να αποσυρθείς ευγενικά (OK, thanks, goodbye), πριν ξεσπάσει πάνω στην online persona σου η οργή των trolls.
lmgtfy (Let me google that for you): άσε με να το γκουγκλάρω για σένα. Ειρωνική φράση που συνήθως απαντά σε άσχετα ποσταρίσματα και ερωτήσεις χρηστών σε online μέσα, ενώ απλώς θα μπορούσαν να πληκτρολογήσουν την ερώτηση στο Google. Π.χ. "ξέρει κανείς πού παίζεται η καινούργια ταινία του Γούντι Άλεν", "έχει απεργία το μετρό σήμερα;". Πλέον το χιούμορ δένει με μια παραπομπή στο lmgtfy.com.
Like: αν σκεφτείς τις σελίδες, τα πρόσωπα και τις φωτογραφίες που έχεις κάνει like από την ημέρα που μπήκες στο Facebοok, στην καλύτερη θα χαμογελάσεις ειρωνικά, στη χειρότερη θα αναζητήσεις ψυχολογική στήριξη. Πλέον η έννοια Like έχει ξεφύγει από το Facebook (βοηθάει ότι τα σχετικά buttons βρίσκονται πλέον παντού) και συναντάται και σε εγχώριους νεολογισμούς του τύπου καραlike!!!111. Άσε που μπορεί να κερδίσεις εκείνο το διήμερο στο Λουτράκι.
LinkedIn: το κοινωνικό δίκτυο των επαγγελματιών. Επιτρέπει την καταχώριση του βιογραφικού και τη σύνδεση με συναδέλφους, συνεργάτες και –ω, τι έκπληξη– εκατοντάδες άσχετους, που βρήκαν απλώς ένα ακόμη μέσο να προωθήσουν τα προϊόντα/την επιχείρηση / τον εαυτό τους. Πολλές εταιρείες πάντως (του εξωτερικού φυσικά) τσεκάρουν τα προφίλ του LinkedIn προτού προσλάβουν κάποιον, οπότε προσέξτε το λίγο παραπάνω από το αντίστοιχο του Facebook.
LOL: ακρωνύμιο του Laugh Out Loud που χρησιμοποιείται σωρηδόν ως σχόλιο, για οτιδήποτε αστείο. Ή "αστείο". Εξελιγμένο συναντάται και ως ROFL (Rolling on Floor Laughing). Στα ελληνικά αναφέρεται και ως ΛΟΛ (αυτό κι αν είναι LOL) ή αντικαθίσταται από τη λέξη "κλαίω".
Meme: μια ιδέα, ένα concept, αλλά συνηθέστερα μια σαχλαμάρα που λαμβάνει παγκόσμιες διαστάσεις και αντιγράφεται κατά κόρον σε Facebook Walls και Twitter feeds. Χαρακτηριστικό –και μάλλον θλιβερό– παράδειγμα το Gangnam style που απέκτησε σε χρόνο dt viral διαστάσεις, απειλώντας την αισθητική μας περισσότερο απ' ότι η πανδημία γρίπης την υγεία μας.
Νoob: ο νέος νέοπας, νιουμπάς ή Newbie και n00b. Χαρακτηρισμός που συνοδεύει νέους και άπειρους χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα, τα fora, αλλά και τα videogames. Συχνά απαξιωτικός, αλλά και προειδοποιητικός: "ο νιούμπας στο Twitter κάνει RT ό,τι δει μπροστά του".
News feed: η κεντρική σελίδα σου στο Facebook, εκεί δηλαδή όπου εμφανίζονται οι φωτογραφίες με γάτες και μωρά, τα υπαρξιακά της κολλητής σου, τα υπονοούμενα του πρώην σου και της νυν του (unfriend, είπαμε;) και τα ενοχλητικά διαφημιστικά posts εκατοντάδων εταιρειών που θεωρούν το FB νέο ψηφιακό Ελντοράντο.
NSFW: "Not safe for work", σε απλά ελληνικά "Όχι ασφαλές για τη δουλειά", εν ολίγοις μην ανοίξεις το link προς τη φωτογραφία/βίντεο, αν μπορεί κι άλλος να δει την οθόνη σου.
OMG: Ω, θεέ μου, εκ του O, My God. Ίσως το πιο δημοφιλές αρκτικόλεξο του web, που χρησιμοποιείται άκριτα και όπου να 'ναι -από σχόλιο σε φωτογραφία φαγητού: OMG μια αστακομακαρονάδα, απάντηση σε αστείο τουίτ: OMG κλαίω (βλ. και LOL), OMG πήγε δύο, πρέπει να κοιμηθώ (αντί για Kthxbye). Φυσικά, ο όρος έχει ελληνοποιηθεί σε ομιτζί.
Poke: σαν να έχει περάσει ένας αιώνας από τότε που κάναμε poke. Δηλαδή "σκουντάγαμε" κάποιον στο Facebook, αυτός έβλεπε μια ειδοποίηση και μας έκανε "poke back". Το ψηφιακό αντίστοιχο του σφυρίγματος σε μια άγνωστη στο δρόμο.
RT/Retweet: η αναδημοσίευση ενός tweet που σου φάνηκε ενδιαφέρον, αστείο ή απλώς άξιο να αναδημοσιευτεί στο timeline σου. Αντίστοιχα, Fav (εκ του Favorite) είναι η "αποθήκευση" ενός tweet στη σχετική λίστα ή απλώς η αναγνώριση του ως καλό-αλλά-όχι-να-στο-κάνω-και-RT.
Share: Είναι μέρος του παιχνιδιού, ίσως και το σημαντικότερο, αφού δίχως sharing δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης τα online κοινωνικά δίκτυα. Τα social μας ζητούν να μοιραζόμαστε διαρκώς: σκέψεις, φωτογραφίες, βίντεο, τη γεωγραφική μας θέση (βλ. Check-In), τη διάθεσή μας. Στο χέρι μας μένει το τι και το πως.
Spam: αρχικά περιέγραφε τα ανεπιθύμητα μηνύματα που λαμβάναμε μέσω e-mail. Πλέον αφορά οτιδήποτε θεωρείται άσχετο – ειδικά τα διαφημιστικά μηνύματα, που παρεμβάλλονται στο timeline. Εξ ου και το ελληνικότατο "μη σπαμάρετε".
Tag: μπορείς να επισημάνεις φίλους σε posts (συχνά χωρίς την έγκρισή τους) επιτρέποντας τόσο στους δικούς σου όσο και στους δικούς του φίλους να δουν τη φωτογραφία στο News Feed τους (βλ. παραπάνω). Υποδειγματική εφαρμογή είναι το ομαδικό tag σε φωτογραφίες που έχεις βγει θεά και η/οι άσπονδες φίλες σου αχτένιστες και με κλειστά μάτια.
ΤΒΤ ή Throwback Thursday: με αυτή την ένδειξη/ hashtag οι χρήστες του Instagram, του Facebook και του Twitter κάθε Πέμπτη γίνονται νοσταλγικοί και βγάζουν προς τα έξω τον ρετρό εαυτό τους, ανεβάζοντας φωτογραφίες από το δικό τους παρελθόν ή των άλλων.
Troll: ενοχλητικό είδος χρηστών που φύεται παγκοσμίως και ευδοκιμεί ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Πρόκειται για το χρήστη που δυναμιτίζει διαδικτυακές συζητήσεις (κατά κανόνα σε Facebook και Twitter) με υβριστικά, προσβλητικά ή απλώς άσχετα σχόλια χωρίς συγκεκριμένο σκοπό. Εκτός ίσως από το να αποπροσανατολίσει την κουβέντα και να στρέψει πάνω του το ενδιαφέρον, παρότι συνήθως διατηρεί την ανωνυμία του, αναγκάζοντας την επιστήμη της ψυχιατρικής να σηκώσει τα χέρια ψηλά. Εξ ου και η παραίνεση DFTT (Don't Feed the trolls). Να ομολογήσουμε πάντως ότι αρκετές τρολιές βγάζουν γέλιο.
Unfriend/ Unfollow : πράξη που στους ψηφιακούς καιρούς αποτελεί αφορμή για παρεξηγήσεις και δαιμονοποιείται, λες και δεν είναι αυτονόητο ότι ακόμη και ένας καλός σου φίλος στον πραγματικό κόσμο δεν είναι δυνατό να σε κουράζει με εκνευριστικά posts και αδιάφορα tweets.
Viral: Ένα βίντεο που διαδίδεται με την ταχύτητα ιού στα social media, με τους χρήστες να γίνονται, εκτός από δέκτες, και πομποί του μηνύματος. Ξεκίνησε ως διαφημιστική τεχνική, αλλά πλέον δημιουργεί επιτυχίες ή αναδεικνύει σταρ κυριολεκτικά από 'κει που δεν το περιμένεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το gagnam style, που πλησιάζει τις 2 δισ. προβολές στο YouTube, χωρίς η εταιρεία να έχει ξοδέψει ούτε σεντ για διαφήμιση.
Οι ελληνικές προσθήκες lingo των social media στη σελίδα 3
Πώς το λέτε εσείς;
Ελληνικές προσθήκες lingo των social media
Αν και η άνεση των Ελλήνων χρηστών με τα αγγλικά τούς επιτρέπει να χρησιμοποιούν αυτούσιους τους περισσότερους όρους στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, δεν λείπουν και οι νεολογισμοί. Στην πλειοψηφία τους είναι ρήματα (γκουγκλάρω ή γκουγκλίζω, ποστάρω, τρεντάρει, τουιτάρω, τρολάρει, σπαμάρει κ.λπ.), τα σύνθετα (κάνω retweeet, κάνε με add, μη με κάνεις tag), ενώ δεν λείπουν και υπεραπλουστεύσεις όρων όπως "τουί", "ίνστα" ή χαζές μεταφράσεις του επιπέδου "φατσοβιβλίο".
Επίσης πολλοί γράφουν με το πληκτρολόγιο μονίμως στα ελληνικά με αποτέλεσμα λέξεις όπως ΦΒ, τουίτ, γούγλε να είναι αναγνωρίσιμες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εκνευριστικές.
Υπάρχουν επίσης και νεολογισμοί που δημιουργήθηκαν με αφορμή τη χρήση τους στα SM (όπως "καλημεράκιας", "καληνυχτάκιας": αυτός που θεωρεί υποχρέωση κάθε φορά που συνδέεται στα social να καλημερίσει τους ακόλουθους. Νέο entry στη λίστα η λέξη "καλοχειμωνάκιας", που περιγράφει τον κακεντρεχή χρήστη που γέμισε τα feed μας με ευχές "καλό χειμώνα" πριν καλά καλά στεγνώσουν τα μαγιό μας. Στο Instagram χρησιμοποιείται και η λέξη "άφιλτρο" για να υποδείξει φωτογραφία που δεν έχει υποστεί τη –συνήθως άχρηστη– επεξεργασία με τα φίλτρα της εφαρμογής.
Αρκετά συχνά συναντάμε ελληνοποιημένα ακρωνύμια όπως το ΛΟΛ ή ελοέλ (βλ. LOL) ή ομιτζί (εκ του OMG –Oh my God, δεν σχολιάζω άλλο).
Ελληνικές προσθήκες lingo των social media
Αν και η άνεση των Ελλήνων χρηστών με τα αγγλικά τούς επιτρέπει να χρησιμοποιούν αυτούσιους τους περισσότερους όρους στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, δεν λείπουν και οι νεολογισμοί. Στην πλειοψηφία τους είναι ρήματα (γκουγκλάρω ή γκουγκλίζω, ποστάρω, τρεντάρει, τουιτάρω, τρολάρει, σπαμάρει κ.λπ.), τα σύνθετα (κάνω retweeet, κάνε με add, μη με κάνεις tag), ενώ δεν λείπουν και υπεραπλουστεύσεις όρων όπως "τουί", "ίνστα" ή χαζές μεταφράσεις του επιπέδου "φατσοβιβλίο".
Επίσης πολλοί γράφουν με το πληκτρολόγιο μονίμως στα ελληνικά με αποτέλεσμα λέξεις όπως ΦΒ, τουίτ, γούγλε να είναι αναγνωρίσιμες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εκνευριστικές.
Υπάρχουν επίσης και νεολογισμοί που δημιουργήθηκαν με αφορμή τη χρήση τους στα SM (όπως "καλημεράκιας", "καληνυχτάκιας": αυτός που θεωρεί υποχρέωση κάθε φορά που συνδέεται στα social να καλημερίσει τους ακόλουθους. Νέο entry στη λίστα η λέξη "καλοχειμωνάκιας", που περιγράφει τον κακεντρεχή χρήστη που γέμισε τα feed μας με ευχές "καλό χειμώνα" πριν καλά καλά στεγνώσουν τα μαγιό μας. Στο Instagram χρησιμοποιείται και η λέξη "άφιλτρο" για να υποδείξει φωτογραφία που δεν έχει υποστεί τη –συνήθως άχρηστη– επεξεργασία με τα φίλτρα της εφαρμογής.
Αρκετά συχνά συναντάμε ελληνοποιημένα ακρωνύμια όπως το ΛΟΛ ή ελοέλ (βλ. LOL) ή ομιτζί (εκ του OMG –Oh my God, δεν σχολιάζω άλλο).
Τα κορίτσια των like
Social Network: Το Facebook γνωρίζει πότε θα χωρίσεις
Όταν η Jackie και η Marylin έκαναν #selfie