Η "βασίλισσα" των digital prints λανσάρει διαδικτυακό κατάστημα
Μπαίνοντας στο site
βρισκόμαστε απέναντι από τα εξής: μια αντίστροφη μέτρηση που γίνεται από ένα «ρολόι» -σχεδιασμένο από το καλλιτεχνικό πρακτορείο Johannes Leonardo που έχει βάση τη Νέα Υόρκη και πελάτες τον Οίκο Chanel και Thierry Mugler- και τέσσερις γυναίκες που εκφωνούν τις ημέρες, τις ώρες, τα λεπτά και τα δευτερόλεπτα μέχρι τις 20 Νοεμβρίου, που θα γίνει και το επίσημο λανσάρισμα της σελίδας.
Οι γυναίκες του ρολογιού είναι ντυμένες με ρούχα της σχεδιάστριας από τη συλλογή Resort και κάθε φορά που αυτό «χτυπά» αλλάζουν ρούχα.
Όπως δήλωσε μάλιστα η ίδια στο WWD: «Τα τελευταία τέσσερα χρόνια το σάιτ έγραφε: “Coming Soon'', το σχεδιάζαμε για πάνω από ένα χρόνο αλλά μας πήρε πολύ περισσότερο από ό,τι αναμενόταν» και συνέχισε λέγοντας: «Στην ουσία θα είναι το πρώτο κατάστημα - ναυαρχίδα μου και είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη που θα έχω αυτή την άμεση επαφή με τον πελάτη. Ήθελα ο ψηφιακός μου χώρος να δίνει μια αίσθηση φιλοξενίας».
Oι King and Partners είναι εκείνοι που βρίσκονται πίσω από τον σχεδιασμό της σελίδας και ο Ferdinando Verderi είναι ο σκηνοθέτης των βίντεο που μπορεί να δει αυτή τη στιγμή ο επισκέπτης του υποκατασκευή website. Η ιστοσελίδα θα προσφέρει 45 αποκλειστικά looks εμπνευσμένα από την πρώτη συλλογή Resort της Katrantzou φυσικά με το σήμα κατατεθέν της, τα digital prints.
Το site εκτός των άλλων θα διαθέτει tabs όπως το «Mary's World», που θα προσφέρει μια ματιά στον κόσμο της σχεδιάστριας, αλλά και ένα διαδραστικό feed από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
20 Νοεμβρίου λοιπόν κάνε κλικ στο marykatrantzou.com.
Photo: LINDA BROWNLEE
Σχετικά άρθρα:
MARY KATRANTZOU Ready-to-Wear S/S 14
Το Yoox.com σε καλεί σε χριστουγεννιάτικο δείπνο
Movement Feminin: Η γυναίκα στο επίκεντρο του κόσμου Hermès