Δες την διαφήμιση που μας έκανε να συγκινηθούμε
Τα Χριστούγεννα ολοένα και πλησιάζουν και το brand Μulberry έρχεται με την πιο γιορτινή διαφήμιση φέρνοντας καλά νέα σε όλους. Συνδυάζοντας το αφηγηματικό ταλέντο του Hugo Guinness, το μαγικό μυαλό πίσω απ’το The Grand Budapest Hotel, και το μοναδικό όραμα του Albert Moya, το It’s What’s Inside That Counts, διηγείται την ιστορία μιας παραδοσιακής βρετανικής οικογένειας με πρωταγωνιστές ένα μοναδικό cast από αξιολάτρευτα παιδιά.
"Όταν ήμουν μικρός το μόνο που ήθελα ήταν να μεγαλώσω για να γίνω σαν τον μπαμπά μου" ανέφερε ο Creative Director της εταιρίας, Johnny Coca. "Τώρα που είμαι ενήλικος το μόνο που θα ήθελα είναι να ήμουν και πάλι παιδί! Τα Χριστούγεννα άλλωστε είναι η γιορτή που ενθαρρύνει να βγάλουμε προς τα έξω το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας και γι’αυτόν ακριβώς τον λόγο θέλησα να είναι τα παιδιά που θα ενσαρκώσουν φέτος τους συγκεκριμένους ρόλους".
Το πρώτο μέρος της ιστορίας εκτυλίσσεται την παραμονή των Χριστουγέννων, όταν η Rose, η μεγαλύτερη από τα αδέρφια, αποφασίζει με γενναιοδωρία να χαρίσει στην αδερφή της τη δικιά της Mulberry Bayswater τσάντα. Τυλίγοντας τη μόνο με λίγο χαρτί αποδεικνύει εμπράκτως πως το μόνο που μετράει τελικά είναι η κίνηση.