Το 2017 στον διάσημο οίκο θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον
Ήδη από όταν παρουσίασε την πρώτη της συλλογή στον Dior τον περασμένο Μάρτιο, η Maria Grazia Chiuri είχε κάνει σαφές το φεμινιστικό μήνυμα που ήθελε να περάσει μέσα από τις ημιδιάφανες και ιδιαίτερες δημιουργίες της. Φέτος, στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια από τη θέση του creative director του οίκου, εμμένει στη female empowerment φιλοσοφία της.
Η Chiuri ανέθεσε στη Γαλλίδα φωτογράφο Brigitte Lacombe να φωτογραφίσει την καμπάνια του οίκου για την άνοιξη του 2017, η οποία αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου project με τίτλο Τhe Women Behind the Lens. Έχοντας ως "πρωταγωνίστριες” τα δίδυμα μοντέλα May και Ruth Bell, η καμπάνια εστιάζει στα ρούχα αλλά και στις γυναίκες που τα φορούν. Συμπεριλαμβάνοντας τούλινα φορέματα, δερμάτινα μπουφάν και έξυπνα blazers στην ίδια κολεξιόν με cosy, πλεκτά πουλόβερ, η Chiuri τονίζει την πολυεπίπεδη φύση της γυναίκας, κάνοντας παράλληλα ένα έξυπνο contrast με την επιλογή των δίδυμων μοντέλων. Το σίγουρο είναι πως η άνοιξη στον Dior θα είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα.
