Είναι η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου στα 70 χρόνια ιστορίας του
"Ποιος μπορεί να καταλάβει καλύτερα από μια γυναίκα τις ανάγκες των σημερινών γυναικών και να εκφράσει την ταυτότητά τους στη Δύση, την Κίνα, ή οπουδήποτε αλλού στον κόσμο;", λέει ο Sidney Toledano, CEO του οίκου Dior.
Ο Toledano φαίνεται να μιλά με ενθουσιώδη λόγια για το έργο της Maria Grazia Chiuri, που ανέλαβε το ρόλο της καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου τον περασμένο Οκτώβρη, σε ένα ντοκιμαντέρ του BBC με τίτλο Life of Luxury. Η Chiuri είναι η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει τη διεύθυνση του Dior στα 70 χρόνια ιστορίας του και όπως δήλωσε ο Toledano, είναι πολύ ευχαριστημένος από τα όσα έχει κάνει μέχρι τώρα.
Μιλώντας για τον τρόπο λειτουργίας και τη φιλοσοφία του γαλλικού οίκου, ο ίδιος αποκάλυψε ότι ένα από τα στοιχεία που εξασφαλίζουν τη διαχρονική επιτυχία του οίκου είναι το να καινοτομεί χωρίς να "ξενίζει" το πιστό κοινό του. "Πρέπει να έχουμε μια συνέχεια, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τα ίδια πράγματα", σχολιάζει. "Πρέπει να προτείνουμε κάτι καινούριο. Έχεις ένα ιστορικό brand και ένα εμβληματικό προϊόν όπως η Lady Dior τσάντα- η αρχιτεκτονική του προϊόντος επιτρέπει σε κάθε σχεδιαστή, από τον Monsieur Dior, τον Yves Saint Laurent, στον John Galliano και τον Raf Simons να δημιουργήσει κάτι νέο. Είναι μέρος της κληρονομιάς, αλλά είναι μια κληρονομιά που μπορείς να εξελίξεις".

Όσον αφορά την εξέλιξη, ο Toledano πιστεύει επίσης ότι είναι εξίσου ζήτημα διαίσθησης αλλά και ωριμότητας. " Μερικές φορές, νέοι άνθρωποι που έρχονται στην εταιρεία λένε "ας δημιουργήσουμε το επόμενο εμβληματικό προϊόν" και τους απαντάω ότι "αν το ορίζεις έτσι εξ΄αρχής, δεν θα το καταφέρεις". Το εμβληματικό είναι κάτι που έρχεται και πρέπει να το αναγνωρίσεις. Δεν το πετυχαίνεις μέσω ενός σχεδίου marketing".
Τέλος, μιλώντας για το ρόλο του στον οίκο, στον οποίο βρίσκεται από το '90, ο Toledano τον παραλληλίζει με έναν διευθυντή ορχήστρας, που πρέπει να σιγουρευτεί ότι ο μαέστρος και οι μουσικοί δουλεύουν σωστά και επιτυχημένα.