Ο διάσημος οίκος αποδεικνύει ότι η έμπνευση βρίσκεται παντού
Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga, Demna Gvasalia παρουσίασε τη δεύτερη συλλογή του για τον οίκο την πρώτη ημέρα της εβδομάδας ανδρικής μόδας του Παρισιού. Η συλλογή περιελάμβανε μεταξύ άλλων κλασικά κοστούμια χωρίς παραδοσιακά τονισμένους ώμους, φαρδιά καρό πουκάμισα και μεγάλες tote bags, αλλά εκείνο που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν οι αναφορές του οίκου στα logo της εταιρείας Kering αλλά και του Αμερικανού πολιτικού Bernie Sanders.
Τα ατελιέ του διάσημου οίκου μεταφέρθηκαν το Σεπτέμβριο στα γραφεία της Kering (που μεταξύ άλλων διευθύνει τους οίκους Alexander McQueen, Gucci, Puma, και Saint Laurent) στη rue de Sèvres του Παρισιού και όπως φαίνεται, ο Γεωργιανός σχεδιαστής αποφάσισε να τιμήσει την εταιρεία χρησιμοποιώντας το logo της στα φούτερ της κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017-2018.
Ωστόσο, ένα άλλο logo που συζητήθηκε ήταν αυτό που είναι επηρεασμένο από την προεκλογική καμπάνια του Bernie Sanders, με τη διαφορά των τριών γραμμών αντί για δύο που είχε το original. Το εν λόγω σήμα εμφανίστηκε σε T-shirts, φούτερ και φουλάρια, κάνοντας μια fashionable αναφορά στις πρόσφατες αμερικάνικες εκλογές.

