Δύο φωτογραφίες της ανοιξιάτικης καμπάνιας του προκάλεσαν αυξημένα παράπονα
Η Εποπτική Αρχή Διαφήμισης (ARPP) της Γαλλίας ζήτησε από τον οίκο Saint Laurent να τροποποιήσει φωτογραφίες της διαφημιστικής καμπάνιας του που θεωρήθηκαν, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, προσβλητικές για το γυναικείο φύλο.
Οι δύο φωτογραφίες που προκάλεσαν 50 καταγγελίες στη γαλλική αρχή, προέρχονται από την καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 του οίκου, που βρίσκεται αυτή την περίοδο υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Anthony Vaccarello. Η πρώτη απεικονίζει μια γυναίκα με πατίνια-στιλέτο να σκύβει πάνω από ένα σκαμνί και η δεύτερη μια γυναίκα με διχτυωτό καλσόν και τα πόδια της ανοιχτά προς το φακό.

Τα πρώτα παράπονα άρχισαν να δημοσιεύονται στο Twitter του οίκου, παρόλο που δεν έχει κάνει κάποια ανάρτηση τις τελευταίες μέρες.

"Ζητήσαμε από το brand και τους διαφημιστές να κάνουν όσο το δυνατόν συντομότερα αλλαγές στις συγκεκριμένες διαφημίσεις", δήλωσε ο υπεύθυνος του ARPP, Stephane Martin, τονίζοντας ότι οι φωτογραφίες έρχονται σε ρήξη με τους κανόνες που έχει ορίσει η αρχή για την "προστασία της αξιοπρέπειας και του σεβασμού στην αναπαράσταση του ατόμου". Οι αλλαγές που θα γίνουν δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές.
Μέχρι στιγμής ο οίκος δεν έχει κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση, αλλά ο όμιλος Kering στον οποίο ανήκει επιβεβαίωσε ότι αυτό θα γίνει άμεσα. Την Παρασκευή μια ανεξάρτητη επιτροπή θα εξετάσει το κατά πόσο βάσιμα είναι τα παράπονα που έγιναν και αναλόγως θα ζητήσει από τον Saint Laurent να αποσύρει τις συγκεκριμένες διαφημίσεις.