Με νέο CEO και φρέσκιες ιδέες ετοιμάζεται να κατακτήσει ακόμη έναν δημιουργικό στόχο
Αντικαθιστώντας τον επί 17 χρόνια CEO του Emmanuel Diemoz με τον Massimo Piombini, ο οίκος Balmain ετοιμάζεται να διευρύνει ακόμα περισσότερο τους δημιουργικούς του ορίζοντες και να προσεγγίσει μια νέα μερίδα κοινού.
Παρ΄ όλο που το brand είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές (μεταξύ άλλων μετρά μια επιτυχημένη συνεργασία με τα H&M), φαίνεται πως υπάρχουν ακόμα τομείς που επιδέχονται περαιτέρω εξέλιξης, όπως οι casual δημιουργίες και τα τζιν που ήταν signature κομμάτι του οίκου κατά τη θητεία του Christophe Decarnin.
"Θέλουμε να επαναπροσδιορίσουμε την casual πολυτέλεια. Θέλουμε να έχουμε περισσότερα τζιν, περισσότερο ζέρσεϊ, περισσότερα πλεκτά- πιο casual κομμάτια, αλλά διατηρώντας την πολυτελή, couture αισθητική του οίκου", δήλωσε στο WWD ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Balmain, Olivier Rousteing. "Ξέρουμε το κοινό του οίκου ως rock 'n' roll, hip hop ή pop star αλλά πιστεύω ότι θα "ανοίξουμε" προς περισσότερες ηλικίες, διαφορετικά στυλ ανδρών και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είμαι γνωστός για τον superstar Balmain αλλά έχει έρθει η ώρα να δείξουμε μια άλλη εκδοχή του και αυτό με συναρπάζει".

Εκτός από το να βοηθά τον Rousteing να φέρει μεγαλύτερη "ευαισθησία" και "ρομαντισμό" στο δυναμικό στυλ της 'Balmain woman' , o Piombini που έχει θητεύσει στο παρελθόν στους οίκους Valentino και Gucci, θα επιβλέπει το καθεστώς πωλήσεων του brand και θα εστιάσει στην επέκταση της νέας κολεξιόν των αξεσουάρ.
"Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία στην αγορά" δήλωσε ο Piombini. "Ο Balmain είναι ένα από τα καλύτερα κρυμμένα μυστικά της γιατί δεν έχει ακόμα φτάσει σε πλήρη ανάπτυξη. Με τη βοήθεια του Olivier και τις δομές που ήδη έχουμε και πρόκειται να αναπτύξουμε, πιστεύω ότι θα έχουμε ένα λαμπρό μέλλον".