Το supermodel πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του αθλητικού brand που λανσάρει ξανά τα κλασικά Cortez sneakers από το 1972
Στο κλίμα των trends που επιστρέφουν από το παρελθόν που χαρακτηρίζει τη φετινή fashion χρονιά, η Nike αποφάσισε να λανσάρει ξανά το κλασικό Nike Cortez sneaker που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1972.
Το θρυλικό λευκό παπούτσι με το κόκκινο logo και τη γαλάζια ρίγα έχει εμφανιστεί παντού, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες μέχρι τον κινηματογράφο αλλά όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να επιστρέψει στα streetstyle looks των fashionistas.

Για το relaunching του sneaker, η Nike επέλεξε μια νοσταλγική retro-inspired καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Bella Hadid, που μεταξύ άλλων δείχνει το supermodel να δοκιμάζει τις δυνάμεις του στο skateboard.

Τα Nike Cortez θα διατίθενται στο site της Nike για 100 δολάρια, από την 1η Ιουνίου.
