Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του, Demna Gvasalia θεωρεί τα σόου μονότονα και βαρετά
Tα στοιχεία της έκπληξης και της πρόκλησης είναι άμεσα συνδεδεμένα με το brand Vetements τους τελευταίους μήνες (θυμόμαστε το τζιν με το φερμουάρ στο πίσω μέρος) και όπως φαίνεται αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει σύντομα.
Όπως έγινε γνωστό χθες, ο οίκος αποσύρεται από τα catwalk shows μετά από απόφαση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Demna Gvasalia (που είναι επίσης καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga). "Δεν θα παρουσιάζουμε πλέον τα ρούχα μας με τον κλασικό τρόπο. Βαρέθηκα. Νομίζω ότι πρέπει να ανοίξουμε ένα νέο κεφάλαιο. Τα fashion shows δεν είναι το καλύτερο εργαλείο μας. Έχουμε κάνει show σε sex club, σε εστιατόριο, στην εκκλησία", δήλωσε.
Κι ενώ οίκου όπως οι Burberry, Michael Kors και Ralph Lauren έχουν υιοθετήσει το μοντέλο See-Now-Buy-Now, που σημαίνει ότι τα κομμάτια είναι άμεσα διαθέσιμα μετά από ένα show, λίγα είναι εκείνα τα brands που αποφάσισαν να εγκαταλείψουν ολοκληρωτικά το catwalks- οι νέες συλλογές των Vetements θα παρουσιάζονται στο showroom του οίκου στο Παρίσι.
"Δοκιμάσαμε αλλαγές, αλλά είναι επαναλαμβανόμενο και εξαντλητικό. Θα κάνουμε κάτι έρθει η ώρα και υπάρχει ανάγκη γι΄αυτό- θα είναι περισσότερο κάτι σαν έκπληξη", ειπε ο Gvasalia και εξήγησε ότι ανάμεσα στους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση ήταν το υψηλό κόστος αλλά και η συμπεριφορά του κόσμου της μόδας στα shows.
"Παρακολούθησα το τελευταίο μας show από ένα μπαλκόνι. Όλοι το τραβούσαν με τα κινητά τους. Δεν έβλεπαν ή καταλάβαιναν το 80% των ρούχων μας. Και κοστίζει τόσο πολύ. Δεν μπορείς να στήσεις ένα show με λιγότερα από 25.000 δολάρια, που ανεβαίνουν στα 100 μαζί με τον χώρο. Και υπάρχουν οίκοι που οργανώνουν show εκατομμυρίων σε όλο τον κόσμο. Το θεωρώ σπατάλη".