Η σχεδιάστρια δημιούργησε ένα t-shirt για αυτόν τον σκοπό.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Stella McCartney κυκλοφόρησε την καμπάνια της κατά του καρκίνου του μαστού. Τις προηγούμενες χρονιές, η σχεδιάστρια είχε συνεργαστεί με celebrities όπως οι Alicia Keys, Kate Moss, Cara Delevingne και Sofia Vergara, ενώ φέτος αποφάσισε να ενώσει τις δυνάμεις της με τους πρωταγωνιστές της σειράς "Sex Education”.
Στην καμπάνια που προάγει τη σπουδαιότητα που έχει η πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, συμμετέχουν έξι πρωταγωνιστές της σειράς και συγκεκριμένα οι Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular και Simone Ashley. Το βίντεο της καμπάνιας δείχνει τους έξι ηθοποιούς να υπενθυμίζουν σε όλες τις γυναίκες πόσο σημαντικό είναι να ελέγχουν το στήθος τους και να μην παραλείπουν τις εξετάσεις τους. Το slogan της καμπάνιας είναι "Toilet, Teeth, Tits” και το μήνυμα που περνά είναι πως κάθε γυναίκα πρέπει να ελέγχει το στήθος της ακριβώς όπως πλένει και τα δόντια της.

Στο film της καμπάνιας, η Stella McCartney υποδύεται την Ella Allets, μία γοητευτική καθηγήτρια σεξουαλικής αγωγής, η οποία είναι περιτριγυρισμένη από φρούτα που θυμίζουν το σχήμα του μαστού, ενώ η ίδια προσπαθεί να εξηγήσει στους μαθητές της την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού.
Η σχεδιάστρια δημιούργησε μάλιστα και ένα limited edition t-shirt, το οποίο είναι διακοσμημένο με το slogan της καμπάνια "Toilet, Teeth, Tits” ή "The Triple T” όπως γράφεται για συντομία. Μέρος των εσόδων από την αγορά του εν λόγω t-shirt θα δοθούν για τις έρευνες που αφορούν τον καρκίνο του μαστού, ενώ κάθε μία πώληση θα ισοδυναμεί με την προσφορά ενός ειδικού σουτιέν που θα φορούν οι γυναίκες που κάνουν μαστεκτομή.
Το t-shirt που δημιούργησε η Stella McCartney

Βρες το εδώ.
Δες εδώ την καμπάνια
Φωτογραφίες : Courtesy of Stella McCartney