<div><br /></div><div>Kate Moss, Margot Robbie, Bella Hadid και Grace Coddington είναι μόνο κάποια από τα ονόματα που συμμετέχουν -Δες το βίντεο-<br /></div>
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Μία νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια ετοίμασε ο οίκος Calvin Klein για το Φθινόπωρο του '16. Όπως κάθε σεζόν, αρχής γενομένης από την Άνοιξη του 2016, έτσι και αυτή όλα τα brands του οίκου Calvin Klein - Calvin Klein Collection, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans και Calvin Klein Εσώρουχα - παρουσιάζονται μαζί, μέσα από μία δυναμική καμπάνια με προκλητικό ύφος στην οποία συμμετέχουν ταλαντούχα πρόσωπα από διάφορους χώρους, μέσα από ένα δυναμικό concept και μία πλούσια συλλογή βίντεο και διαδραστικού ψηφιακού περιεχομένου.
Αυτή τη σεζόν το καστ περιλαμβάνει τον καλλιτέχνη, μουσικό και παραγωγό Frank Ocean, το fashion icon και supermodel Kate Moss, την ηθοποιό Margot Robbie, τον ράπερ Young Thug, το μοντέλο Bella Hadid, την αυθεντία της βιομηχανίας της μόδας Grace Coddington, τον σούπερ σταρ των κοινωνικών μέσων δικτύωσης Cameron Dallas, τον ποδοσφαιριστή της Ρεάλ Μαδρίτης James Rodriguez,την ηθοποιό, μουσικό και μοντέλο Zoe Kravitz, την ηθοποιό Lola Kirke, τον μουσικό Henry Rollins, τον τραγουδιστή και τραγουδοποιό G.E.M., το φαινόμενο του μπέιζμπολ Mo'ne Davis, την ηθοποιό και χορεύτρια Sonoya Mizuno, τον καλλιτέχνη της ραπ Yung Beef, την ηθοποιό Antoine-Olivier Pilon, την ηθοποιό και μοντέλο Aomi Muyock, τον καλλιτέχνη και μοντέλο Cuba Tornado Scott, το μοντέλο και αστέρι των social media Selah Marley, τη τραγουδίστρια και τραγουδοποιό Kacy Hill, το μουσικό καλλιτέχνη Keith Ape, το σταρ των social media και μοντέλο Presley Walker Gerber, τα μοντέλα Anna Ewers, Mark MacEachen και Roos Abels, τη μουσικό Tommy Genesis και το ράπερ Yung Lean, καθώς και μία ομάδα street μοντέλων.
Μέσα από τη παγκόσμια καμπάνια Φθινόπωρο 2016, η Calvin Klein διευρύνει τα στενά όρια της παραδοσιακής διαφήμισης με το περιεχόμενο και το καστ», δήλωσε η Melisa Goldie, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Calvin Klein, Inc. "Καλούμε τον καταναλωτή να εισέλθει στον κόσμο μας και να βιώσει μία προσωπική εμπειρία storytelling, κάτι που κανένα άλλο brand δεν μπορεί να προσφέρει. Η προσέγγισή μας είναι καταρχήν ψηφιακή, επικεντρωμένη στα βίντεο, μέσα από τα social media, παρέχοντας στο κοινό μας μια αυθεντική εμπειρία κατανάλωσης και κοινωνικής δικτύωσης. "
Δες παρακάτω το σχετικό video από την νέα αυτή καμπάνια με τίτλο “I ________ in #mycalvins”.
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein
Ακόμη μία αντισυμβατική καμπάνια για τον Calvin Klein