Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν και “λένε τα πράγματα με το όνομά τους”
Το φωτογραφικό δίδυμο των Santiago & Mauricio βρίσκεται πίσω από τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel για τη σεζόν Φθινοπωρο / Χειμώνας '16, που “λέει τα πράγματα με το ονομά τους”! Για τρίτη σεζόν, το αγαπημένο ιταλικό brand εξακολουθεί να αποκωδικοποιεί τη μόδα, επιστρατεύοντας το χιούμορ με την ειλικρίνεια.
"Δουλέψαμε με το δίδυμο Santiago & Mauricio με σκοπό να βγάλουμε εντυπωσιακό αποτέλεσμα με εικόνες που έχουν επίκεντρο το προϊόν αλλά και με μια στροφή στις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες”, λέει ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Nicola Formichetti. "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε μιλάμε την ίδια γλώσσα που ξεκινήσαμε το Χειμώνα του 15 και να διατηρήσουμε τη σχέση και την αλληλεπίδραση που δημιουργείται με το κοινο μας."
Όσο για τα ρούχα; Η συλλογή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ, με το ροκ στυλ να μεταφράζεται με μία ποπ διάθεση και έντονες, 90's επιρροές. Στρατιωτικά κλασσικα κομμάτια συνδυαζονται με μοδάτα μπλε ρουχα και διαφορετικά μοτίβα παραλλαγής ενώνονται μεταξύ τους. Το DNA της Diesel είναι ξεκάθαρο και στο cast της καμπάνιας, με τους διαφορετικούς πολιτισμούς, τις προσωπικότητες και τα άτομα που ο Nicola Formichetti ανακαλύπτει μέσω πρακτορείων ή άμεσα από το διαδύκτιο, να πρωταγωνιστούν! Η Diesel με την φθινοπωρινή καμπάνια της γιορτάζει την διαφορετικότητα και την ελευθερία. Άλλωστε, είμαστε ελεύθερες φύσεις και θα πρέπει να είμαστε οι εαυτοί μας!