<div><br /></div><div>Πριν καν ακόμη παρουσιαστεί στην Εβδομάδας Μόδας!</div>
Φαίνεται πως ο οίκος Burberry έχει ξεκινήσει μια μεγάλη επανάσταση στον κόσμο της μόδας, χάρη στην νέα συλλογή του που αναμένεται να λανσάρει στις 19 Σεπτεμβρίου στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.
Είναι γεγονός πως αυτή η συλλογή θα διαφέρει αρκετά απ᾽όσες είχαμε δει μέχρι τώρα. Οι λόγοι είναι δύο: Αρχικά αυτή η συλλογή για το φθινόπωρο του ᾽16 πρόκειται να είναι διαθέσιμη στα καταστήματα αμέσως μετά το show που θα παρουσιάσει ο Christopher Bailey στην Εβδομάδα Μόδας.
Αυτή η τάση των see now- buy now συλλογών δεν είναι κάτι που συναντάμε πρώτη φορά καθώς δεν είναι λίγοι οι οίκοι που το έχουν δοκιμάσει στο πρόσφατο παρελθόν (ανάμεσα τους ο Tom Ford αλλά και ο οίκος Tommy Hilfiger που πλέον ακολουθεί την ίδια πολιτική με τον Burberry). Ωστόσο όπως όλα δείχνουν ο οίκος Burberry πρόκειται να καθιερώσει την συγκεκριμένη πολιτική, δημιουργώντας ένα ολοκαίνουριο έδαφος στην βιομηχανία της μόδας.
"Έχω μπερδευτεί αρκετά με όλη αυτή την ιδέα των εποχών. Δεν ξέρω αν πλέον ισχύει αυτό. Σήμερα έχουμε στολές, τις οποίες κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρουσες με την βοήθεια της μόδας. Για εμάς στον Burberry είναι πιο αντιπροσωπευτικό να έχουμε συλλογές που δεν έχουν εποχή. Να είναι δηαλδή διαχρονικές και να εξυπηρετούν τις ανάγκες όλων, κάθε σεζόν" δήλωσε ο Bailey σε πρόσφατη συνέντευξή του.
Πέρα όμως από αυτό, ακόμη μία ανατροπή σχετικά με την εν λόγω συλλογή έρχεται και χάρη στην καμπάνια της.

Οι εκπρόσωποι του Βρετανικού οίκου αποφάσισαν να δημοσιεύσουν την καμπάνια της συλλογής για το φθινόπωρο του ´16, πριν ακόμη παρουσιαστεί στην Εβδομάδα Μόδας, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ στα χρονικά. Με αυτό τον τρόπο, οι "πιστοί" του οίκου έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια ιδέα περί της ανερχόμενης συλλογής πριν ακόμη λανσαριστεί στην πασαρέλα.

Στην καμπάνια που ανέλαβε να φέρει εις πέρας ο Mario Testino, πρωταγωνιστούν μοντέλα όπως η Jean Campbell και ο Alex Dragulele, όπως επίσης και ο μουσικός Cavan McCarthy που φοράει tailored κομμάτια που παραπέμπουν στην ενδυμασία της Βασίλισσας Ελισάβετ, ανάμεσά τους σακάκια και πουκάμισα με βολάν. Αξίζει να σημειωθεί πως για την εν λόγω συλλογή, ο Christopher Bailey είχε ως σημείο αναφοράς την νουβέλα της Virginia Woolf με τίτλο Orlando.
Τέλος ακόμη ένα ευχάριστο νέο για τους fans του οίκου, είναι και η νέα it- bag που αναμένεται να παρουσιαστεί με τίτλο The Bridle, η οποία παίρνει την έμπνευσή της από την ιππασία και θα μπορεί να κρατηθεί και από τα δύο φύλα.