Μία ολοκαίνουρια, δημιουργική πλατφόρμα ανατρέπει τα δεδομένα στους τρόπους που ντυνόμαστε
Η United Colors of Benetton, πρωτοπόρα όπως πάντα, αλλάζει τον τρόπο που ντυνόμαστε ως τώρα. Με αφετηρία αυτο το καλοκαίρι το αγαπημένο ιταλικό brand λανσάρει το Clothes for Humans-
την ολοκαίνουρια φιλοσοφία marketing που ενοποιεί τρεις σειρές προϊόντων, μία παγκόσμια καμπάνια, ένα νέο site και μία σειρά in-store πρωτοβουλιών, όπως το “magalog”- ένα υβρίδιο περιοδικού-καταλόγου που θα διανέμεται από τα καταστήματα της Benetton σε όλον τον κόσμο.
Η φιλοσοφία των Clothes for Humans βασίζεται ακριβώς στον σπουδαίο συναισθηματικό ρόλο που παίζουν τα ρούχα στη ζωή αλλά και την διάθεσή μας.
Οι τρεις αυτές σειρές προϊόντων, όπως και όλες οι μελλοντικές συλλογές, αναπτύσσονται γύρω από τα πλεκτά, έναν από τους τρεις βασικούς άξονες της Benetton, στα οποία θα δοθεί περισσότερη έμφαση και προστιθέμενη αξία σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας. Οι άλλοι δύο είναι το χρώμα και η κοινωνική δέσμευση, που εξίσου αποτελούν μέρος της κληρονομιάς του brand.
Σήμερα το ιταλικό brand εγκαινιάζει και το νέο της website benetton.com, μέσα από το οποίο οι τρέχοντες αλλά και οι καινούριοι πελάτες θα μυηθούν με απλό και σύγχρονο τρόπο στον κόσμο της Benetton. Μια κατηγορία που θα λέγεται Identity θα εισάγει τον χρήστη στους βασικούς της άξονες: τα πλεκτά, το χρώμα και την κοινωνική δέσμευση. Ενώ μια άλλη, που θα λέγεται Clothes for Humans θα παρουσιάζει τη νέα φιλοσοφία και θα βοηθά τους καταναλωτές να συνδυάσουν ρούχα από τις σειρές Dress Up, Dress Down and Dress to Move, ανάλογα με τη διάθεσή τους. Επίσης, ένα ανανεωμένο online shop θα τους επιτρέπει να σερφάρουν και να αγοράζουν γρήγορα και αποτελεσματικά.
Τα καταστήματα της Benetton θα αλλάξουν σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό. Όλο το επικοινωνιακό υλικό θα εξελιχτεί ώστε να μετατρέψει την αγοραστική εμπειρία σε μια αληθινά ανθρώπινη δραστηριότητα κατά την οποία όλοι -και οι γυναίκες ειδικότερα- θα μπορούν να απομονώσουν το κοινωνικό τους background και τις στυλιζαρισμένες φωτογραφίες και να επανασυνδεθούν με τα συναισθήματά τους, χάρη στα ρούχα της Benetton.
Το magalog, μια εκδοτική ενέργεια που συνεχίζει την μακριά παράδοση της εταιρείας σε avant-garde προϊόντα, οι πελάτες της Benetton θα μπορούν να το προμηθευτούν στα καταστήματα της. Στην έκδοση αυτή ανάμεσα στις φωτογραφίες από τις συλλογές της Benetton θα παρεμβάλλονται αληθινές ιστορίες για το τι φορούν οι άνθρωποι στην καθημερινή τους ζωή σε όλα τα μέρη του κόσμου. Από το πώς γεννήθηκε η πρώτη σχολική ποδιά, μέχρι το πώς φορούν οι γυναίκες την μαντήλα στο Ιράν αλλά και το γιατί τα αγοράκια φορούν γαλάζιο και τα κοριτσάκια ροζ.

«Άνθρωποι. Κάποιοι είναι ευτυχισμένοι. Κάποιοι είναι θλιμμένοι. Κάποιοι είναι και τα δύο. Εμείς κάνουμε ρούχα για όλους» συνοψίζει το μανιφέστο της φιλοσοφίας των clothes for humans. Το να αγκαλιάσει τα ανθρώπινα συναισθήματα είναι ένα φυσικό και ουσιαστικό βήμα μπροστά για την Benetton, την εταιρεία που, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, είναι κοντά σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητες που τους διαφοροποιούν.