<div><br /></div><div>Την απάντηση δίνει ο Kenzo μέσω ενός νέου, απολαυστικού video</div>
Πριν λίγες ημέρες, κυκλοφόρησε το διαφημιστικό για το νέο άρωμα Kenzo World του Kenzo, που κατάφερε να αναστατώσει το ίντερνετ παγκοσμίως.
Και τώρα, μία νέα ταινία μικρού μήκους του οίκου με τίτλο The Realest Real, σε σκηνοθεσία της Carrie Brownstein με πρωταγωνίστρια την Laura Harrier αποδεικνύει για μια ακόμη φορά το χιούμορ των μυαλών που κρύβονται πίσω από το brand. Θέλοντας να παρουσιάσουν με έναν σατυρικό τρόπο το πώς “τα social media θολώνουν τα όρια μεταξύ διάσημου και μη” οι συντελεστές δημιούργησαν τον χαρακτήρα της Abby, ο οποίος καταφτάνει στο λόμπυ ενός πλασματικού και απόκοσμου ινστιτούτου του Αληθινού και του Αληθινά Αληθινού για μία συνάντηση με τον Υπουργό Δημοσίων-Ιδιωτικών Σχέσεων.
Φυσικά στα βήματα της "περπατούν" και οι ακόλουθοι της στα social media. Στη συνέχεια εκτυλίσσεται μια παρωδία της χρήσης της λέξης “Mom”, μίας στοργικής και μη κυριολεκτικής έκφρασης την οποία η Laura είχε κάποτε χρησιμοποιήσει για να σχολιάσει μια φωτογραφία της Natasha Lyonne, της ηθοποιού που γνωρίσαμε από τη σειρά Orange Is The New Black.
Το αποτέλεσμα; H Natasha γίνεται η μαμά της Laura στην πραγματική ζωή σε μια άκρως απολαυστική ιστορία.
Δες το σχετικό video παρακάτω: