<div><br /> </div> <div>Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το Goop Label</div>
To 2008, η Gwyneth Paltrow λάνσαρε την ιστοσελίδα της Goop.com και μπορεί το στυλ να έπαιζε καθοριστικό ρόλο στο συγκεκριμένο της project, ωστόσο μόλις πρόσφατα η Paltrow λάνσαρε το δικό της label για το Goop. Πρόκειται για μία σειρά με ρούχα, βασισμένη στη see-now-buy- now φιλοσοφία, το Goop Label, έχει στόχο να λανσάρει 5 νέα κομμάτια κάθε μήνα. Όσο για τα σχέδια, η Paltrow ως καλλιτεχνική διευθύντρια του συγκεκριμένου label, πρόκειται να επιλέγει τα κομμάτια σύμφωνα με το προσωπικό της γούστο και στυλ. Αξίζει να σημειωθεί πως η κατασκευή των κομματιών θα γίνεται σε εργοστάσια της Ιταλίας, εκεί όπου παράγονται οι συλλογές οίκων όπως ο Vetements και ο Dries Van Noten.

Πριν ένα μήνα, το πρώτο λανσάρισμα της συλλογής της Paltrow περιλάμβανε ένα γκρι jacket και ένα crop παντελόνι, ένα τζιν πουκάμισο και μία λευκή shopper bag. Τώρα, η 44χρονη ηθοποιός και επιχειρηματίας, επιστρέφει εμπλουτίζοντας τη συλλογή της με ένα μικρό, μαύρο φόρεμα και ένα navy παλτό. Το δεύτερο δε, είναι εμπνευσμένο από το πρώτο αντρικό παλτό που η ίδια η Paltrow είχε κάποτε αγοράσει: "Είναι κάτι που ο John Bender θα μπορούσε να φοράει στο Breakfast Club" δήλωσε η ηθοποιός.

Όσο για την αίσθηση της συλλογής, η Paltrow συμπλήρωσε πως ήθελε να λανσάρει κομμάτια πρακτικά για τον μήνα Οκτώβριο. "H αλλαγή της θερμοκρασίας και της εποχής γενικότερα, μας δημιουργεί την ανάγκη να επενδύσουμε σε κομμάτια ευέλικτα, τα οποία ωστόσο θα υπόσχονται και ένα απαράμιλλο στυλ".
Εάν θέλεις και εσύ να ενημερώνεσαι για την ανανέωση της συλλογής του Goop Label, δεν έχεις παρά να εγγραφείς στην λίστα αναμονής του Goop, και μόλις κυκλοφορήσει το επόμενο κομμάτι θα είσαι η πρώτη που θα το μάθεις.