<div><br /></div><div>Τα πολυαναμενόμενα shows της Εβδομάδα Μόδας που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο</div>
Όσο η Εβδομάδα Μόδας του Παρισίου για το φθινόπωρο του ᾽16 φτάνει προς το τέλος της, όλο και πιο εντυπωσιακά shows λαμβάνουν χώρα στην καρδιά της Πόλης του Φωτός.
Céline

Εάν περιμένει κανείς να δει στις προτάσεις της Phoebe Philo για το επόμενο καλοκαίρι κάποια καινοτομία, τότε το πιθανότερο είναι πως θα απογοητευτεί. Φέτος ο Παριζιάνικος οίκος, θέλησε να αφήσει στην άκρη τις ανατρεπτικές φόρμες και να επικεντρωθεί στα δυνατά του χαρτιά, υπογραμμίζοντας όλα εκείνα τα κομμάτια, για τα οποία οι Philophiles ανά τον κόσμο, τον προσκυνούν και ορκίζονται σε εκείνον. Ποια είναι αυτά; Τα utility coats, οι μακριές πουκαμίσες, οι ανάλαφρες τουνίκ και οι τσάντες. Οι τελευταίες δε, ήταν κυριολεκτικά μικρά αριστουργήματα. Όσο για τα σανδάλια, τα γυμνά πόδια, τα ελαφριά υφάσματα και τα φωτεινά λευκά, θα έλεγε κανείς πως η συγκεκριμένη συλλογή λίγο έχει να κάνει με την εποχή του χειμώνα για την οποία προορίζεται. Ωστόσο πλέον ποιος νοιάζεται για τις εποχές; Αφού πάντα, κάπου, σε κάποιο σημείο του κόσμου, υπάρχει μία γυναίκα Céline που ζει το δικό της καλοκαίρι.
Givenchy

Ένας ψυχεδελικός Riccardo Tisci παρουσιάστηκε αυτή την φορά μέσω του οίκου Givenchy. Ένας Riccardo Tisci τολμηρός, που δεν φοβάται τα prints και δη τα καλειδοσκοπικά, αγαπά τα military στοιχεία, επιμένει στα χαρακτηριστικά του bomber jacket, έχει ζωώδη ένστικτα αλλά και μια ρομαντική και παράλληλα τόσο συναρπαστική πλευρά, που κάθε γυναίκα θέλει να εξερευνήσει. Folklore αναφορές, αέρινα φορέματα από δαντέλα, animal prints και μυστικιστικά σύμβολα δημιούργησαν ένα εξαιρετικό κράμα που κλείνει το μάτι σε πολλές πιστές ακόλουθους του οίκου, και όχι μόνο.
Balenciaga

Μία από τις συλλογές για τις οποίες είχαμε μία παραπάνω λαχτάρα να παρακολουθήσουμε, ήταν εκείνη του οίκου Balenciaga. Με τον Demna Gvasalia να παραλαμβάνει τα ηνία του οίκου από τον Alexander Wang, οι ανατροπές ήταν πολλές. Ο Γεωργιανός σχεδιαστής (και καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Vetements) παραδέχτηκε στα παρασκήνια πως τους τελευταίους έξι μήνες μελέτησε το αρχείο του οίκου όσο περισσότερο μπορούσε, προκειμένου να καταλήξει σε έναν μεθοδικό τρόπο σκέψης για το πώς να απομονώσει την ουσία του Cristóbal Balenciaga και να την εκμοντερνίσει για την σύγχρονη γυναίκα του σήμερα. Ο Gvasalia δεν έκρυψε στιγμή τις δικές του καταβολές και δεν καταπίεσε την ταυτότητα του. Η street αισθητική ήταν εμφανής σε όλα τα κομμάτια, από τα multiprinted φορέματα μέχρι τα υπερμεγέθη parkas, τα tailored σακάκια και τα κομμάτια διπλής όψεως. O νεοαφιχθής δημιουργός προσπάθησε να τα εντάξει όλα στο πλαίσιο του Balenciaga, μέσα από τις φόρμες και τις έντονες σιλουέτες. Δεν χωράει αμφιβολία πως ο Gvasalia θέλησε να επεκτείνει το κοινό του Balenciaga, να "μιλήσει" μέσα από τα ρούχα του και σε έναν άλλο κόσμο. Το θέμα όμως είναι πως σε αυτόν τον θορυβώδη κόσμο της μόδας, κάποιος που προσπαθεί να μιλήσει σε όλους, διατρέχει τον κίνδυνο τελικά να μην ακουστεί καθόλου.