top article

Εάν προσπαθείς να χάσεις κιλά ή να διατηρήσεις το βάρος σου σε ένα υγιές επίπεδο, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν έχει σημασία μόνο το τι τρως. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να τρως κάθε γεύμα σου συνειδητά, ώστε ο οργανισμός σου να μπορεί να αναγνωρίσει τα σημάδια της πείνας και του κορεσμού σωστά. Αυτά τα 5 tips θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις πιστά το διατροφικό σου πρόγραμμα -όποιο κι αν είναι αυτό:

1. Όταν βάζεις να φας, ρύθμισε το κινητό σου να σου χτυπήσει μια υπενθύμιση μετά από 20 λεπτά. Ο λόγος που θα το κάνεις είναι γιατί πρέπει να αφιερώσεις ολόκληρο το 20λεπτο στο φαγητό σου, απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά. Έτσι, εάν έχεις συνηθίσει να ξεμπερδεύεις με το γεύμα σου σε πέντε λεπτά, θα ξέρεις ότι πρέπει να ρίξεις πολύ τους ρυθμούς σου.

2. Πιάσε το πιρούνι με το άλλο χέρι. Εάν είσαι δεξιόχειρας δοκίμασε να τρως με το αριστερό (και το αντίστροφο). Με αυτό τον τρόπο να αναγκαστείς να τρως πιο αργά από ό,τι συνήθως και θα αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στα γεύματά του.

3. Ακόμα κι αν δεν μπορείς να εστιάσεις στο φαγητό σου καθόλη τη διάρκεια του γεύματος, προσπάθησε τουλάχιστον τα πέντε πρώτα λεπτά να μην κάνεις παράλληλα τίποτα άλλο. Απλά, παρατήρησε το φαγητό σου, σκέψου λίγο τα συστατικά του και ποια διαδρομή ακολούθησαν μέχρι να φτάσουν στο πιάτο σου.

4. Φάε σε μικρές μπουκιές και φρόντισε να μασάς την καθεμία καλά πριν την καταπιείς. Στυ συνέχεια, μπορείς να πιάσεις πάλι το πιρούνι και να τσιμπήσεις την επόμενη.

5. Πριν ανοίξεις το ψυγείο ή το ντουλάπι σου, κάνε αυτή την ερώηση στον εαυτό σου: "πεινάω στ' αλήθεια;". Δοκίμασε να ασχοληθείς για λίγο με κάτι άλλο (πιες ένα ποτήρι νερό, ξεφύλλισε ένα περιοδικό ή βγάλε βόλτα το σκύλο) πριν απαντήσεις.

 

Ιούλιος 2018

>