top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Είναι 7:30 το πρωί. Έξω κάνει κρύο. Εάν μπορούσες να κάνεις ό,τι προστάζει το σώμα σου θα έκλεινες το ξυπνητήρι, θα άλλαζες πλευρό και θα συνέχιζες να κοιμάσαι μέχρι τις 11. Όμως αυτό δε γίνεται; Πώς θα "ξυπνήσεις" το σώμα και το μυαλό σου για να ασχοληθείς με τις υποχρεώσεις της ημέρας; Ένας διπλός καφές είναι μια κάποια λύση, αλλά υπάρχουν άλλες επιλογές που θα σε ενεργοποιήσουν πιο άμεσα και πιο αποτελεσματικά. Να, λοιπόν, τι πρέπει να βάλεις στο πρωινό σου:

Μήλο

Εκτός από το να κάνει πέρα το γιατρό, το μήλο μπορεί να κάνει πέρα και την υπνηλία. Επειδή περιέχον φυσικά σάκχαρα, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στο να ξυπνούν το μυαλό, οπότε είναι μια εξαιρετική επιλογή για σένα που έχεις πρωινό μάθημα στη σχολή!

Αυγό

Το σώμα αλλά και το μυαλό σου έχει ανάγκη από πρωτεΐνη για να... πάρει μπρος! Βραστό, scrambled, ομελέτα ή ποσέ, το αυγό θα στην εξασφαλίσει, μαζί με πολλά θρεπτικά συστατικά και λιπαρά οξέα ωμέγα-3.

Σοκολατούχο γάλα

Τόσο το γάλα όσο και η σοκολάτα βοηθούν τον οργανισμό να παράξει κάποια ένζυμα που είναι απαραίτητα για να νιώσεις δραστήρια. Επιπλέον, το κακάο περιέχει καφεΐνη, ενώ σε συνδυασμό με το γάλα ανεβάζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, προσφέροντας ενέργεια.

Γκρέιπφρουτ

Έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και η μυρωδιά αυτού του φρούτου έχει την ιδιότητα να ξυπνάει το σώμα. Παράλληλα, το γκρέιπφρουτ ενισχύει το ανοσοποιητικό χάρη στην βιταμίνη C που περιέχει.

Βρόμη

Οι υδατάνθρακες δεν είναι καλή ιδέα όταν θέλεις να νιώσεις γεμάτη ενέργεια, όμως το κατάλληλο είδος στη σωστή ποσότητα είναι μια χαρά επιλογή. Απόφυγε τους απλούς (κέικ, μπισκότα κ.λπ.) και προτίμησε βρόμη που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και κάνει το μεταβολισμό σου να ξεκινήσει δυναμικά το πρωί.

Μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά εκτός από το ότι δίνουν ένταση στη γεύση οποιουδήποτε πιάτου, προκαλούν την έκκριση ορμονών που σε ξυπνούν στη στιγμή. Δοκίμασε να προσθέσεις κανέλα στο χυλό βρόμης ή να κάνεις λίγο πιο καυτερά τα αυγά σου με κόκκινο πιπέρι ή πάπρικα.

Δες κι εδώ τι τρώνε για πρωινό 10 celebrities.

Γιαούρτι

Προμηθεύει τον οργανισμό με πρωτεΐνη αλλά και με φιλικά βακτήρια που έχει ανάγκη για να λειτουργήσει το πρωί με διαύγεια, γι' αυτό είναι η ιδανική επιλογή εάν έχεις να δώσεις εξετάσεις ή να κάνεις κάποια παρουσίαση μέσα στην ημέρα.

Μέλι

Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τον καφέ στο να σε ξυπνάει γιατί αναγκάζει τον οργανισμό να μπει σε φουλ λειτουργία προκειμένου να διασπάσει τα σάκχαρα που του προσφέρει. Επιπλέον, παραμένει στο σύστημά σου για περισσότερη ώρα από ό,τι ο καφές και έχει υπέροχη γλυκιά γεύση!

Διάβασε κι εδώ 3 απλά tips που θα βελτιώσουν τα πρωινά σου.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>