top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Θέλεις το καλοκαίρι να σε βρει πιο αδύνατη αλλά δεν μπορείς να πείσεις τον εαυτό σου να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής; Κανένα πρόβλημα. Φρόντισε απλώς να κάνεις μερικές μικρές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες και θα πετύχεις το στόχο σου!

Φάε ένα μικρό σνακ ανάμεσα στα γεύματα

Αντί να περιορίσεις αυτά που τρως, εμείς σου προτείνουμε να φας κάτι ακόμα! Καλά διάβασες! Όταν τρως κάθε 3-4 ώρες, αποφεύγεις τις λιγούρες και μειώνεις τις πιθανότητες να το παρακάνεις με την ποσότητα ή να πέσεις με τα μούτρα σε γλυκές ή λιπαρές τροφές. Το ιδανικό σνακ δεν έχει περισσότερες από 150-200 θερμίδες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

Αντικατάστησε το ένα φλιτζάνι καφέ της ημέρας με τσάι

 

Παρόλο που αποτελείται κυρίως από νερό, ο καφές δεν ενυδατώνει το σώμα γιατί έχει διουρητική δράση με αποτέλεσμα να σε αφυδατώνει. Αντίθετα, το τσάι ή ένα άλλο αφέψημα βοτάνων θα σε βοηθήσει περισσότερο στην προσπάθειά σου να αδυνατίσεις γιατί θα εξασφαλίσει υγρασία στο σώμα σου. Έτσι, θα αποφύγεις τα σημάδια της δίψας που συχνά μπερδεύουμε με αυτά της πείνας, με αποτέλεσμα να τρώμε περισσότερο.

Φάε κάθε μέρα πρωινό

 

Το πρώτο γεύμα της ημέρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο διατροφικό μας πλάνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε συστηματικά πρωινό καταναλώνουν περίπου 100 θερμίδες λιγότερες στα υπόλοιπα γεύματα και ζυγίζουν λιγότερο από εκείνους που ξεχνάνε να φάνε το πρωί. Ένα θρεπτικό πρωινό, πλούσιο σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, θα σου δώσει ενέργεια και θα κρατήσει σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα για να μην πεινάς στη διάρκεια της ημέρας.

Βάλε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου

 

Ένα απλό κόλπο για να χάσεις άμεσα βάρος είναι να αρχίσεις να τρως τη διπλάσια ή και τριπλάσια ποσότητα λαχανικών κάθε μέρα. Ο λόγος είναι ότι τα λαχανικά αποτελούνται σε μεγάλο ποσοστό από νερό και κατά συνέπεια έχουν ελάχιστες θερμίδες, ενώ περιέχουν φυτικές ίνες που σε κρατούν χορτάτη.

Πρόσθεσε πολλά μπαχαρικά

 

Θέλεις περισσότερη γεύση στο φαγητό σου; Αντί να προσθέσεις στο μαγείρεμα πολύ λάδι, βούτυρο ή κρέμα γάλακτος, βάλε μπαχαρικά και βότανα που εξασφαλίζουν νοστιμιά με μηδέν θερμίδες! Και όχι μόνο. Κάποιες από τις ουσίες που περιέχουν, όπως η καψαϊκίνη που υπάρχει στο πιπέρι καγιέν, δρα πολύ αποτελεσματικά στη μείωση της πείνας και την επιτάχυνση του μεταβολισμού.

Ιούλιος 2018

>