top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Θέλεις το καλοκαίρι να σε βρει πιο αδύνατη αλλά δεν μπορείς να πείσεις τον εαυτό σου να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής; Κανένα πρόβλημα. Φρόντισε απλώς να κάνεις μερικές μικρές αλλαγές στις διατροφικές σου συνήθειες και θα πετύχεις το στόχο σου χωρίς να κάνεις δίαιτα!

Φάε ένα μικρό σνακ ανάμεσα στα γεύματα

Αντί να περιορίσεις αυτά που τρως, εμείς σου προτείνουμε να φας κάτι ακόμα! Καλά διάβασες! Όταν τρως κάθε 3-4 ώρες, αποφεύγεις τις λιγούρες και μειώνεις τις πιθανότητες να το παρακάνεις με την ποσότητα ή να πέσεις με τα μούτρα σε γλυκές ή λιπαρές τροφές. Το ιδανικό σνακ δεν έχει περισσότερες από 150-200 θερμίδες και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Δες κι εδώ 10 λαχταριστά σνακ που μπορείς να απολαύσεις χωρίς ενοχές.

Αντικατάστησε το ένα φλιτζάνι καφέ της ημέρας με τσάι

Παρόλο που αποτελείται κυρίως από νερό, ο καφές δεν ενυδατώνει το σώμα γιατί έχει διουρητική δράση με αποτέλεσμα να σε αφυδατώνει. Αντίθετα, το τσάι ή ένα άλλο αφέψημα βοτάνων θα σε βοηθήσει περισσότερο στην προσπάθειά σου να αδυνατίσεις γιατί θα εξασφαλίσει υγρασία στο σώμα σου. Έτσι, θα αποφύγεις τα σημάδια της δίψας που συχνά μπερδεύουμε με αυτά της πείνας, με αποτέλεσμα να τρώμε περισσότερο.

Φάε κάθε μέρα πρωινό

Το πρώτο γεύμα της ημέρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο διατροφικό μας πλάνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε συστηματικά πρωινό καταναλώνουν περίπου 100 θερμίδες λιγότερες στα υπόλοιπα γεύματα και ζυγίζουν λιγότερο από εκείνους που ξεχνάνε να φάνε το πρωί. Ένα θρεπτικό πρωινό, πλούσιο σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, θα σου δώσει ενέργεια και θα κρατήσει σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα για να μην πεινάς στη διάρκεια της ημέρας. Δες κι εδώ 4 λαχταριστά πρωινά με λιγότερες από 300 θερμίδες.

Βάλε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου

Ένα απλό κόλπο για να χάσεις άμεσα βάρος είναι να αρχίσεις να τρως τη διπλάσια ή και τριπλάσια ποσότητα λαχανικών κάθε μέρα. Ο λόγος είναι ότι τα λαχανικά αποτελούνται σε μεγάλο ποσοστό από νερό και κατά συνέπεια έχουν ελάχιστες θερμίδες, ενώ περιέχουν φυτικές ίνες που σε κρατούν χορτάτη.

Πρόσθεσε πολλά μπαχαρικά

Θέλεις περισσότερη γεύση στο φαγητό σου; Αντί να προσθέσεις στο μαγείρεμα πολύ λάδι, βούτυρο ή κρέμα γάλακτος, βάλε μπαχαρικά και βότανα που εξασφαλίζουν νοστιμιά με μηδέν θερμίδες! Και όχι μόνο. Κάποιες από τις ουσίες που περιέχουν, όπως η καψαϊκίνη που υπάρχει στο πιπέρι καγιέν, δρα πολύ αποτελεσματικά στη μείωση της πείνας και την επιτάχυνση του μεταβολισμού.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>