top article

New season trends

  1. Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη
  2. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη
  3. Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη
  4. Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη
  5. 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου
  6. Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη
  7. Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo
  8. Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου
  9. Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη
  10. 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες
  11. Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις
  12. Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά
  13. Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη
  14. 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη
  15. Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη
  16. Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021 Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021
  17. Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη
  18. Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη
  19. Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα
  20. Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης
  21. Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ
  22. 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις
  23. Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης
  24. 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη
  25. Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου
  26. 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21
  27. Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021
  28. Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν
  29. Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων
  30. Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε
  31. Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021 Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021
  32. Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021 Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021
  33. Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ
  34. Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021 Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021
  35. Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς
  36. Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé
  37. Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021 Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021

Η μέθοδος της διαλειμματικής νηστείας περιλαμβάνει την κατανάλωση τροφών κατά το μικρότερο μέρος της ημέρας και νηστεία το υπόλοιπο, γεγονός που την έχει αναδείξει σε έναν αμφιλεγόμενο τρόπο διατροφής και τη στρέφει ενάντια στην επικρατούσα άποψη ότι πρέπει να τρώμε κάθε λίγες ώρες, ώστε ο μεταβολισμός να είναι ενεργός και να "καίμε" περισσότερο λίπος και όχι μύες. Παρά τις αμφισβητήσιμες διατροφικές συνήθειες που περιλαμβάνει, έχει κατορθώσει να κερδίσει ένα πολύ μεγάλο κοινό παγκοσμίως, ενώ πλέον υπάρχουν πολλά είδη διαλειμματικής νηστείας με μικρές ή μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ τους. Εξάλλου, η αλήθεια είναι ότι το σώμα μας είναι προγραμματισμένο από τη φύση να μπορεί να αντεπεξέλθει σε μεγάλες περιόδους πείνας, ενώ μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν έρευνες που να δείχνουν ότι αυτή η διατροφή έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία.

Τα βασικά είδη της διαλειμματικής νηστείας

Η μέθοδος 16/8

Στη συγκεκριμένη δίαιτα, που είναι και η πιο δημοφιλής, περιορίζεις την πρόσληψη φαγητού σε 8 με 10 ώρες την ημέρα. Το τελευταίο σου γεύμα θα πρέπει να απέχει ιδανικά από το πρώτο της επόμενης μέρας 16 ώρες. Έτσι, αν, για παράδειγμα, καταναλώνεις το πρωινό σου στις 10 το πρωί, το τελευταίο σου γεύμα θα πρέπει να είναι γύρω στις 6 το απόγευμα.

Μερικές συμβουλές για να την ακολουθήσεις:

- Για να απλοποιήσεις τη διαδικασία, μπορείς απλά να παραλείψεις το πρωινό σου και να καταναλώσεις το τελευταίο σου γεύμα περίπου στις 8 μ.μ.

- Για να μειώσεις το αίσθημα της πείνας, τις ώρες της νηστείας φρόντισε να πίνεις πολλά υγρά που δεν περιέχουν θερμίδες, όπως νερό, τσάι ή καφέ χωρίς ζάχαρη.

- Σημαντική προϋπόθεση για να λειτουργήσει η μέθοδος είναι να αποφύγεις το junk food και να προτιμάς υγιεινές τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, που θα δώσουν στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται.

Μην τη δοκιμάσεις, αν δεν μπορείς να παραλείψεις το πρωινό σου γεύμα. Αν χρειάζεσαι ένα πλούσιο πρωινό για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, η μέθοδος αυτή θα αποβεί δύσκολη για τις αντοχές σου.

Η δίαιτα 5:2

Η δίαιτα 5:2 ή, αλλιώς, Fast diet περιλαμβάνει 2 ημέρες νηστείας την εβδομάδα κατά τις οποίες μπορείς να καταναλώσεις ημερησίως 500 με 600 θερμίδες και κανονική διατροφή τις υπόλοιπες 5 ημέρες.

Μερικές συμβουλές για να την ακολουθήσεις:

- Μπορείς να "σπάσεις" τις ημερήσιες θερμίδες της νηστείας σε δύο μικρά γεύματα των 250 θερμίδων προκειμένου να μην αφήσεις το σώμα σου ανεφοδίαστο για πάρα πολλές ώρες, κάτι που θα δυσκόλευε τη διαδικασία.

- Θέσε δύο σταθερές μέρες της εβδομάδας ως μέρες "νηστείας" και απόφυγε να είναι συνεχόμενες. Για παράδειγμα, μπορείς να καταναλώνεις τις λίγες θερμίδες κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Μην τη δοκιμάσεις, αν έχεις επιβαρημένο πρόγραμμα καθημερινά ή γυμνάζεσαι εντατικά, μιας και οι μέρες νηστείας θα σου κοστίσουν και την ανάλογη απώλεια ενέργειας.

Φαγητό – Παύση - Φαγητό

Λίγο ακόμα πιο αυστηρή από τη δίαιτα 5:2 είναι η μέθοδος eat - stop - eat. Σε αυτήν κάνεις, επίσης, νηστεία για δύο 24ωρα την εβδομάδα, όμως, αντίθετα από την 5:2, δεν υπάρχει περιθώριο για κατανάλωση έστω και λίγων θερμίδων, αλλά αυστηρή αφαγία.

Μερικές συμβουλές για να την ακολουθήσεις:

- Αν είσαι αρχάριος και θέλεις να ακολουθήσεις τη μέθοδο αυτή, μπορείς να ξεκινήσεις με λιγότερες από 24 ώρες. Άρχισε τη διαδικασία με 14-16 ώρες και στη συνέχεια αύξανέ τες σταδιακά.

- Και εδώ μπορείς να καταναλώνεις υγρά χωρίς θερμίδες, όπως είναι το νερό, ο καφές ή το τσάι. Φρόντισε να πίνεις αρκετά για να μειώνεται το αίσθημα της πείνας.

- Για να "ξεγελάσεις" τον εαυτό σου και να σου φανεί πιο εύκολη η διαδικασία της ολοήμερης νηστείας, μπορείς να "σπάσεις" το 24ωρο σε 2 ημέρες. Αντί λοιπόν να ξεκινήσεις τη νηστεία από το πρωί και να τη διακόψεις το επόμενο πρωί, μπορείς να τη μετακινήσεις από το μεσημέρι έως το επόμενο μεσημέρι.

Μην τη δοκιμάσεις, αν ένα πλήρες 24ωρο νηστείας σου φαίνεται μια αρκετά δύσκολη διαδικασία.

Εναλλασσόμενη νηστεία

Στην εναλλασσόμενη νηστεία δεν περιορίζεσαι μόνο σε 2 ημέρες την εβδομάδα, αλλά απέχεις από το φαγητό ανά 2 ημέρες. Αν, για παράδειγμα, ξεκινήσεις την εβδομάδα σου καταναλώνοντας κανονικά γεύματα, οι μέρες νηστείας σου θα είναι η Τρίτη, η Πέμπτη και το Σάββατο. Τις ημέρες αυτές ιδανικά δεν καταναλώνεις καθόλου θερμίδες. Ωστόσο, υπάρχουν παραλλαγές της που μπορείς να ακολουθήσεις, στις οποίες επιτρέπονται περίπου 500 θερμίδες ημερησίως.

Μερικές συμβουλές για να την ακολουθήσεις:

- Διατήρησε τις εναλλάξ ημέρες και μη δοκιμάσεις να συγκεντρώσεις μαζί τις ημέρες νηστείας.

- Τις ημέρες που καταναλώνεις κανονικά τα γεύματά σου φρόντισε να τα εμπλουτίσεις με όσο το δυνατόν περισσότερες θρεπτικές τροφές προκειμένου το σώμα σου να τα βγάλει πέρα.

Μην τη δοκιμάσεις, αν ψάχνεις να βρεις μια διατροφή που θα ακολουθήσεις σε σταθερή βάση. Με τη μέθοδο αυτή θα πας πεινασμένη για ύπνο πολλές φορές και, γενικότερα, είναι μια πολύ αυστηρή δίαιτα που δεν είναι βιώσιμη μακροχρόνια.


Η "δίαιτα του μαχητή"

Στη δίαιτα του μαχητή ή του πολεμιστή, που είναι και μία από τις πιο δημοφιλείς της διαλειμματικής νηστείας, καταναλώνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας μόνο λαχανικά και φρούτα σε μικρές ποσότητες. Νωρίς το βράδυ, μέσα σε ένα διάστημα 4 συγκεκριμένων ωρών, είναι η μοναδική φορά που μπορείς να καταναλώσεις ένα μεγάλο γεύμα.

Μερικές συμβουλές για να την ακολουθήσεις:

- Φρόντισε το τετράωρο που θα θέσεις για το μεγάλο σου γεύμα να είναι τουλάχιστον 3 ώρες πριν από τον ύπνο σου για να προλάβει να γίνει η πέψη σωστά προτού κοιμηθείς.

- Διατήρησε ένα σταθερό ωράριο, μιας και αυτή η διατροφή ακολουθείται σε καθημερινή βάση.

Μην τη δοκιμάσεις, αν δε θέλεις να αποκλείσεις από τη διατροφή σου επεξεργασμένες και σύνθετες τροφές, καθώς η συγκεκριμένη μέθοδος συνιστά το διατροφολόγιό σου να αποτελείται κυρίως από φυσικές, μη επεξεργασμένες τροφές.

 

Ιούλιος 2018

>