top article

New season trends

  1. Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ
  2. Τα 5 είδη sneakers που θα φορέσουμε την άνοιξη Τα 5 είδη sneakers που θα φορέσουμε την άνοιξη
  3. 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις
  4. 10 κομμάτια στο χρώμα που λατρεύει η μόδα της άνοιξης 10 κομμάτια στο χρώμα που λατρεύει η μόδα της άνοιξης
  5. Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης
  6. 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη
  7. Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου
  8. 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21
  9. Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021
  10. Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν
  11. Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων
  12. Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε
  13. Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021 Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021
  14. Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021 Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021
  15. Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ
  16. Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021 Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021
  17. Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς
  18. Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé
  19. Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021 Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021

Η διαλειμματική νηστεία έχει πολλές διαφορετικές παραλλαγές. Η βασική αρχή σε όλες, όμως, είναι ότι μοιράζεις το 24ωρο σε κάποιες ώρες που μπορείς να φας και τις υπόλοιπες δεν τρως τίποτα. Όμως, υπάρχει ένα μικρό "παραθυράκι": εκείνες τις ώρες της νηστείας επιτρέπεται να πίνεις εκτός από νερό κάποια ροφήματα. Όμως, τι ακριβώς μπορείς να πίνεις αυτές τις ώρες;

Καφέ, αρκεί να είναι σκέτος

Ο καφές χωρίς ζάχαρη, γάλα κλπ έχει 0 θερμίδες, οπότε μπορείς να πίνεις όλες τις ώρες της ημέρας. Εάν έχεις συνηθίσει να τον πίνεις με ζάχαρη ίσως δυσκολευτείς στην αρχή να τον πίνεις σκέτο. Σ’ αυτή την περίπτωση, μπορείς να δοκιμάσεις να προσθέσεις άλλα συστατικά που δίνουν γλυκιά γεύση χωρίς θερμίδες, όπως λίγη κανέλα. Εάν προτιμάς τον καφέ σου με γάλα, μπορείς να τον απολαμβάνεις έτσι τις ώρες της ημέρας που επιτρέπεται να τρως. Ιδανικά, εάν κάνεις διαλειμματική νηστεία, μην πίνεις περισσότερα από δυο φλιτζάνια –εάν θέλεις περισσότερο προτίμησε τον ντεκαφεϊνέ. Ο σκέτος καφές σε άδειο στομάχι είναι πιο πιθανό να σας προκαλέσει εκνευρισμό αλλά και μεγαλύτερη όρεξη για φαγητό.

Τσάι

Ακριβώς όπως ο καφές, το τσάι είναι ένα ρόφημα χωρίς θερμίδες, εφόσον φυσικά δεν προσθέτουμε κάτι άλλο. Προσοχή: το έτοιμο τσάι, όπως το τυποποιημένο iced tea συνήθως περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, οπότε είτε διάβασε την ετικέτα για να βεβαιωθείς ότι δεν έχει καθόλου ζάχαρη είτε φτιάξε το μόνη σου. Γάλα, μέλι ή κρέμα μπορούν να προστεθούν στο τσάι μόνο τις ώρες της ημέρας που "επιτρέπεται" να τρως. Τέλος, αν και σε μικρότερες ποσότητες από ό,τι στον καφέ, το τσάι περιέχει επίσης καφεΐνη, γι’ αυτό μην πίνεις πάρα πολύ.

Ανθρακούχο νερό

Το νερό γενικά –ανθρακούχο ή όχι- δεν επιτρέπεται απλά αλλά επιβάλλεται στη διαλειμματική νηστεία για την καλύτερη ενυδάτωση του οργανισμού, αλλά και για την πρόληψη του αισθήματος της πείνας. Ένας ευχάριστος τρόπος για να πίνεις περισσότερο νερό είναι του δίνεις γεύση με χυμό λεμονιού, μέντα ή φλούδες αγγουριού.

Ροφήματα που "απαγορεύονται" στη διαλειμματική νηστεία

Αναψυκτικά, ακόμα και χωρίς ζάχαρη

Τα "κανονικά" αναψυκτικά προφανώς και πρέπει να αποφεύγονται, αφού περιέχουν πολλή ζάχαρη και θερμίδες. Όμως, ακόμα και τα light δεν ενδείκνυνται, αφού η γλυκιά γεύση τους οφείλεται σε τεχνητές γλυκαντικές ουσίες που τείνουν να αυξάνουν την πείνα. Έρευνες έχουν δείξει ότι η συχνή κατανάλωση αναψυκτικών τύπου light συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους και την αποθήκευση λίπους.

Αλκοόλ

Ιδανικά, θα πρέπει να αποφύγεις εντελώς οτιδήποτε περιέχει οινόπνευμα όσο κάνεις διαλειμματική νηστεία –ακόμα και τις ώρες που επιτρέπεται να τρως. Εννοείται ότι δεν πρέπει να καταναλώνεις τις ώρες της νηστείας, γιατί περιέχει πολλές θερμίδες.

Ιούλιος 2018

>