top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις ένα χωρισμό Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις ένα χωρισμό
  3. Πώς να μην νιώθεις εξαντλημένη στο τέλος της εβδομάδας Πώς να μην νιώθεις εξαντλημένη στο τέλος της εβδομάδας
  4. Οι εμφανίσεις της Jennifer Aniston επαναπροσδιορίζουν τον μινιμαλισμό Οι εμφανίσεις της Jennifer Aniston επαναπροσδιορίζουν τον μινιμαλισμό
  5. Grace Kelly: 10 φωτογραφίες από το Pinterest που αποδεικνύουν το ασύγκριτο στυλ της Grace Kelly: 10 φωτογραφίες από το Pinterest που αποδεικνύουν το ασύγκριτο στυλ της
  6. Δευτέρα: 10+1 τρόποι για να γίνει η πιο εύκολη ημέρα της εβδομάδας Δευτέρα: 10+1 τρόποι για να γίνει η πιο εύκολη ημέρα της εβδομάδας
  7. Detox Now: 6 Tips Καθημερινής Αποτοξίνωσης Detox Now: 6 Tips Καθημερινής Αποτοξίνωσης
  8. Δεκαοκτώ ρομαντικά πράγματα για να κάνεις το Σαββατοκύριακο Δεκαοκτώ ρομαντικά πράγματα για να κάνεις το Σαββατοκύριακο
  9. 9 τρόποι για να αναβαθμίσεις το κρεβάτι σου (και να θέλεις να κοιμάσαι ακόμα περισσότερο) 9 τρόποι για να αναβαθμίσεις το κρεβάτι σου (και να θέλεις να κοιμάσαι ακόμα περισσότερο)
  10. 5 φυσικοί τρόποι να καταπολεμήσεις την αϋπνία 5 φυσικοί τρόποι να καταπολεμήσεις την αϋπνία
  11. Καμία δεν φορά το total black όπως η Kate Moss Καμία δεν φορά το total black όπως η Kate Moss
  12. Πώς θα παραμείνεις υγιής όταν δεν σου αρέσει η γυμναστική Πώς θα παραμείνεις υγιής όταν δεν σου αρέσει η γυμναστική
  13. Μισείς την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Αυτά τα γλυκά θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις! Μισείς την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου; Αυτά τα γλυκά θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις!
  14. Τα ωραιότερα κόκκινα φορέματα που είδαμε στο red carpet Τα ωραιότερα κόκκινα φορέματα που είδαμε στο red carpet

Όσο πιστή κι αν είσαι στο πρόγραμμα της γυμναστικής σου, υπάρχουν και κάποιες, λίγες, δύσκολες μέρες που απλά δεν έχεις καμία όρεξη να σηκωθείς από τον καναπέ. Έχεις, ήδη, βρει αμέτρητες δικαιολογίες για να παραλείψεις αυτό το σημερινό μάθημα/προπόνηση, αλλά μέσα σου ξέρεις πολύ καλά πως δεν πρέπει.

Όταν χρειάζεσαι λίγη έμπνευση παραπάνω για να κάνεις αυτό το βήμα, υπάρχουν κάποιες φράσεις που μπορείς να πεις στον εαυτό σου και να δώσεις μόνη σου αυτή την ώθηση που χρειάζεσαι.

1. "Πάντα νιώθω καλύτερα μόλις τελειώσει”

2. "Κάθε προπόνηση με φέρνει και πιο κοντά στους στόχους μου”

3. "Έστω και λίγη ώρα γυμναστικής είναι καλύτερη από καθόλου”

4. "Το πρωινό ή το βραδινό γεύμα θα έχει πολύ καλύτερη γεύση μόλις τελειώσω”

5. "Θα κοιμηθώ πολύ καλύτερα σήμερα το βράδυ"

6. "Το σημερινό μου workout είναι το αυριανό μου σώμα"

7. "Μπορώ να ξεκουραστώ αύριο"

8. "Δεν πρόκειται να το μετανιώσω"

9. "Είμαι τυχερή που μπορώ και γυμνάζομαι"

10. "Είναι μόνο 1 ώρα από τις 24. Μπορώ να βρω το χρόνο"

 

Διάλεξε μία ή και όλες, φόρα τα αγαπημένα σου sneakers και πάμε.  

Ιούλιος 2018

>