top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Όλοι ξέρουμε ότι ο αριθμός που βλέπουμε στη ζυγαριά αντικατοπτρίζει το ισοζύγιο ανάμεσα στην ενέργεια που λαμβάνουμε μέσω της τροφής και την ενέργεια που καταναλώνουμε μέσω της σωματικής δραστηριότητας. Με άλλα λόγια, εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος υπάρχουν δύο επιλογές: είτε να αρχίσουμε να τρώμε λιγότερες θερμίδες είτε να καίμε περισσότερες, κάνοντας γυμναστική. Τι από τα δύο όμως μπορεί να εξασφαλίσει τα πιο άμεσα αποτελέσματα;

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το αδυνάτισμα είναι, κατά κανόνα, 75% θέμα διατροφής και 25% θέμα άσκησης. Τα αποτελέσματα από 700 και πλέον σχετικές μελέτες έδειξαν ότι ο καλύτερος τρόπος για να δούμε στο σώμα μας άμεσα αποτελέσματα είναι να τρώμε έξυπνα. Κατά μέσο όρο, όσοι για τις ανάγκες αυτών των ερευνών έκαναν δίαιτα χωρίς να γυμνάζονται για 15 εβδομάδες έχασαν γύρω στα 12 κιλά ο καθένας. Αντίστοιχα, όσοι ξεκίνησαν να κάνουν γυμναστική χωρίς να αλλάξουν το διατροφικό τους πρόγραμμα έχασαν περίπου τα μισά κιλά (λιγότερα από 6) σε διάστημα 21 εβδομάδων. Είναι, λοιπόν, πιο εύκολο να μειώσεις τις θερμίδες που παίρνεις παρά αυτές που καις.

Ωστόσο, μολονότι είναι σαφές ότι μόνο με τη δίαιτα μπορείς να χάσεις βάρος, είναι λάθος να παραγνωρίζεις τον παράγοντα "άσκηση". Χωρίς γυμναστική, μόνο ένα μικρό μέρος από τα κιλά που χάνεις είναι λίπος -τα υπόλοιπα αφορούν μυικό ιστό, ακόμα και την πυκνότητα των οστών σου. Όταν όμως γυμνάζεσαι χάνεις κυρίως λίπος και κατά συνέπεια πόντους από εκεί που θέλεις, όπως η κοιλιά, η περιφέρεια και τα ψωμάκια. Και μπορεί το νούμερο στη ζυγαριά να μην είναι εξίσου εντυπωσιακό (το λίπος ζυγίζει λιγότερο από το μυικό ιστό), βλέπεις τη διαφορά τόσο στον καθρέφτη όσο και στα ρούχα σου που εφαρμόζουν καλύτερα.

Κατά συνέπεια, η απάντηση στην ερώτηση που θέσαμε στον τίτλο αυτού του άρθρου θα πρέπει να περιλαμβάνει τόσο τη δίαιτα όσο και τη γυμναστική που είναι απαραίτητη και για να διατηρήσεις μακροπρόθεσμα το βάρος σου. Αν και πρέπει να θυμάσαι ότι εάν η διατροφή σου απέχει πολύ από αυτή που θεωρείται "σωστή", είναι σχεδόν αδύνατο να αλλάξεις το σώμα σου κάνοντας μόνο γυμναστική!

Ποια είναι η καλύτερη διατροφή για αδυνάτισμα;

Οι πιο δημοφιλείς δίαιτες αδυνατίσματος είναι όσες περιλαμβάνουν ελάχιστους υδατάνθρακες, επειδή είναι αυτές που έχουν τα πιο άμεσα αποτελέσματα, τα οποία όμως είναι δύσκολο να διατηρήσει κανείς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι διατροφολόγοι συνιστούν ένα πιο ισορροπημένο πρόγραμμα που βασίζεται στα λαχανικά και τα φρούτα, την άπαχη πρωτεΐνη και τα δημητριακά ολικής άλεσης. Απόφυγε επίσης τις πολύ ολιγοθερμιδικές δίαιτες που επιβραδύνουν το μεταβολισμό και σε κάνουν να χάνεις περισσότερη μυική μάζα. Η καθημερινή διατροφή σου θα πρέπει να περιλαμβάνει περίπου 20 θερμίδες για κάθε κιλό βάρους σου (δηλαδή μια γυναίκα 75 κιλών δεν θα πρέπει να καταναλώνει λιγότερες από 1500 θερμίδες την ημέρα).


Ποια είναι η καλύτερη άσκηση για αδυνάτισμα;

Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται να τρέχεις μαραθώνιο για χάσεις βάρος. Θα πρέπει όμως να στοχεύεις σε 50 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση την ημέρα 5 φορές την εβδομάδα. Το είδος της γυμναστικής που θα σου προσφέρει τα πιο άμεσα αποτελέσματα είναι αυτό συνδυάζει ασκήσεις που αξιοποιούν το βάρος του σώματός σου (squats, προβολές, κάμψεις, σανίδες) με αεροβικές που, εκτός από την καύση θερμίδων, εξασφαλίζουν καλύτερη υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος και αντιμετώπιση του στρες.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>