top article

Wedding season

  1. "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν "Γιατί έχω πιο καθαρή επιδερμίδα το καλοκαίρι;" Οι ειδικοί απαντούν
  2. 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι 4 stylish χτενίσματα που κάθε fashionista θα υιοθετήσει φέτος το καλοκαίρι
  3. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  4. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  5. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  6. 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι 5 στιλιστικοί συνδυασμοί που αξίζει να δημιουργήσεις φέτος το καλοκαίρι
  7. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  8. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  9. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  10. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  11. 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι 5 χρήσιμες συμβουλές για να επιλέξεις το κατάλληλο μαγιό για το καλοκαίρι
  12. Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές Τα ωραιότερα μπικίνι του καλοκαιριού που θα σε κάνουν να ονειρεύεσαι τις διακοπές
  13. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  14. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  15. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο
  16. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα

Για να έχεις ένα καλλίγραμμο σώμα δεν απαιτούνται απαραίτητα τρομερές θυσίες. Μερικές φορές, αρκεί να αλλάξουμε κάποιες μικρές συνήθειες που έχουν η καθεμία το δικό της σημαντικό αντίκτυπο στη ζυγαριά και την εικόνα μας. Εμείς, σου δίνουμε μερικές ιδέες για να ξεκινήσεις. Κάνε αυτές τις αλλαγές στη ζωή σου που θα μεταμορφώσουν το σώμα σου:

Κάθισε σε μια μπάλα γυμναστικής αντί για καρέκλα στο γραφείο σου

Μπορεί η νέα τάση να είναι τα γραφεία όπου δουλεύεις ή διαβάζεις ενώ στέκεσαι όρθιος, εάν όμως δεν έχεις σκοπό να το κάνεις, μπορείς να συνεχίσεις να κάθεσαι, αλλά αντί για καρέκλα, χρησιμοποίησε μια μεγάλη μπάλα γυμναστικής. Και μόνο που θα προσπαθείς (ελάχιστα) να κρατήσεις την ισορροπία σου, θα γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου. Αν σκεφτείς ότι θα το κάνεις για οχτώ ή και περισσότερες ώρες την ημέρα, δεν το λες και λίγο!

Πήγαινε στο γυμναστήριο αντί να κοιμηθείς το μεσημέρι της Κυριακής

Νιώθεις τόσο εξαντλημένη που είναι βέβαιο ότι θα σε πάρει ο ύπνος στον καναπέ ενώ παρακολουθείς τη χιλιοστή επανάληψη των Friends: Δέσε τα sneakers σου και πήγαινε για μισή ώρα στο γυμναστήριο (ή εάν δεν είναι ανοιχτό τις Κυριακές, πήγαινε μια βόλτα περπατώντας σε γρήγορο ρυθμό). Θα κάψεις θερμίδες και επιπλέον θα νιώσεις γεμάτη ενέργεια.

Χρησιμοποίησε βαράκια αντί για τα μηχανήματα του γυμναστηρίου

Οι ασκήσεις με ελαφριά βάρη είναι πολύ πιο διασκεδαστικές και επιπλέον επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερο εύρος κινήσεων των αρθρώσεων, από ό,τι τα μηχανήματα.

Βάλε περισσότερη ανηφόρα

Οι διάδρομοι του γυμναστηρίου ανακαλύφθηκαν προκειμένου να υπάρχει μια εύκολη και όσο το δυνατόν πιο πιστή προσομοίωση του τρεξίματος στο ύπαιθρο, χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν οι καιρικές συνθήκες. Στο ύπαιθρο, λοιπόν, οι δρόμοι είναι πολύ σπάνια (αν όχι ποτέ) εντελώς flat. Ανέβασε κι άλλο το επίπεδο της ανηφόρας, αν θέλεις να νιώσεις τους μυς σου να καίνε.

Ανέβα με τις σκάλες αντί για το ασανσέρ

Ξέρεις για ποιο λόγο το έχεις ακούσει χίλιες φορές; Επειδή είναι αλήθεια. Ε, λοιπόν, αυτή είναι η χιλιοστή πρώτη.

Δώσε ραντεβού με τις φίλες σου στο πάρκο αντί για το καφέ

Μπορείτε να τα λέτε καθισμένες γύρω από ένα τραπέζι γεμάτο καπουτσίνο, τσάι και μπισκότα όταν θα είστε πολύ πιο ηλικιωμένες. Προς το παρόν, συναντηθείτε κάπου όπου μπορείτε να συνδυάσετε την κουβέντα σας με ένα περίπατο ή και με κάτι ακόμα πιο δραστήριο (π.χ. να παίξετε τένις ή να κάνετε τζόκινγκ). 

Μην κρατάς τις χειρολαβές στο διάδρομο του γυμναστηρίου

Όταν κρατιέσαι, ένα μέρος της πρόκλησης στην οποία βάζει η άσκηση το σώμα σου χάνεται και αυτομάτως η προπόνησή σου γίνεται πιο εύκολη και λιγότερο απαιτητική. Βέβαια, αυτός είναι και ο λόγος που το κάνεις, αλλά...

Βάλε στον καφέ σου κανέλα αντί για ζάχαρη

Δίνει ένταση στη γεύση του και τον κάνει κάπως πιο γλυκό, χωρίς τις έξτρα θερμίδες. Διάβασε κι εδώ τι θα συμβεί στο σώμα σου αν δεν φας ζάχαρη για δέκα μέρες.

Πιες ανθρακούχο νερό αντί για ποτό

Έχει μηδέν θερμίδες, σε ενυδατώνει και σε γλιτώνει από όλη αυτή τη ζάχαρη που υπάρχει σε ένα κοκτέιλ. Πρόσθεσε μια φέτα και μερικές σταγόνες λάιμ και σχεδόν θα ξεχάσεις ότι εσύ δεν πίνεις ποτό.

Φάε ζυμαρικά ολικής άλεσης αντί για απλά

Πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, μεταμορφώνουν τα ζυμαρικά από "ένοχη" απόλαυση σε μια τροφή που, αντιθέτως, ενδείκνυται στη δίαιτα και την υγιεινή διατροφή! Και δένουν εξίσου υπέροχα με τις αγαπημένες σου σάλτσες, ενώ σε χορταίνουν για περισσότερη ώρα.

Πάρε μαζί σου φαγητό 

Το γεύμα ή το κολατσιό σε ταπεράκι δεν είναι μόνο για τα παιδιά του δημοτικού. Πάρε μαζί σου το φαγητό σου στο γραφείο ή στη σχολή. Έτσι, δεν θα μπεις εύκολα στον πειρασμό να κάνεις μια στάση στο μαγαζί με τις τυρόπιτες στη γωνία.

Σέρβιρε το φαγητό σου στο πιάτο του φρούτου

Όταν χρησιμοποιείς μεγάλα πιάτα είναι πολύ πιο πιθανό να φας περισσότερο από όσο έχεις ανάγκη για να χορτάσεις. Δοκίμασε να βάζεις το φαγητό σε ένα μικρότερο και θα γλιτώσεις σχεδόν το 20% της ποσότητας (και των θερμίδων) που καταναλώνεις, χωρίς να το καταλάβεις.

Κάνε γιόγκα ή διαλογισμό αντί να πέσεις με τα μούτρα σε μια οικογενειακή συσκευασία παγωτού

Όταν είσαι αγχωμένη ή στρεσαρισμένη, αναζητάς συνήθως με μανία κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως ένα πιάτο λαζάνια ή γλυκό; Κι όμως υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικές (και calorie free) μέθοδοι για να χαλαρώσεις και να νιώσεις καλύτερα, Μάθε πώς να κάνεις διαλογισμό και τεχνικές αναπνοής ή πάρε το mat σου και πήγαινε να κάνεις μερικούς χαιρετισμούς στον ήλιο.

Σήκω για να πάρεις πρωινό -αντί να πατήσεις στο snooze για να κοιμηθείς λίγο ακόμη

Είναι σίγουρα δελεαστικό να αλλάξεις πλευρό και να κοιμηθείς άλλα πέντε λεπτά, όμως δεν είναι αυτό που θα σου δώσει ενέργεια για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις της ημέρας. Αντίθετα, το να πάρεις ένα υγιεινό πρωινό θα σου προσφέρει ό,τι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δυναμικά τη μέρα σου και θα δώσει σούπερ ώθηση στο μεταβολισμό σου. 

Φάε ποπ κορν αντί για πατατάκια

Έχεις μια ακατανίκητη επιθυμία για ένα αλμυρό σνακ; Ξέχνα τα γεμάτα λιπαρά πατατάκια και φτιάξε ένα χορταστικό μπολ ποπ κορν. Εάν το ετοιμάσεις στο φούρνο μικροκυμάτων ή την ειδική συσκευή που δεν απαιτεί λάδι ή βούτυρο έχει μόλις 100 θερμίδες το φλιτζάνι. Δες εδώ κι άλλες ιδέες για σνακ που μπορείς να απολαύσεις χωρίς ενοχές. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>