top article

New season trends

  1. Πώς θα φορέσεις την καμπαρντίνα σου σαν μία πραγματική ιέρεια του στιλ Πώς θα φορέσεις την καμπαρντίνα σου σαν μία πραγματική ιέρεια του στιλ
  2. Οι 3 τάσεις της μόδας στα φορέματα και 10 κομμάτια από τα Marks & Spencer για να τις υιοθετήσεις Οι 3 τάσεις της μόδας στα φορέματα και 10 κομμάτια από τα Marks & Spencer για να τις υιοθετήσεις
  3. Τα φθινοπωρινά κομμάτια που αξίζει να έχεις στη γκαρνταρόμπα σου ανεξάρτητα από τις τάσεις Τα φθινοπωρινά κομμάτια που αξίζει να έχεις στη γκαρνταρόμπα σου ανεξάρτητα από τις τάσεις
  4. 5 φθινοπωρινά σύνολα των Παριζιάνων για άψογες εμφανίσεις 5 φθινοπωρινά σύνολα των Παριζιάνων για άψογες εμφανίσεις
  5. 5 styling tips για τα φθινοπωρινά σου σύνολα από το street style του NYFW 5 styling tips για τα φθινοπωρινά σου σύνολα από το street style του NYFW
  6. Louis Vuitton | Η συλλογή του οίκου με παπούτσια για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2021 Louis Vuitton | Η συλλογή του οίκου με παπούτσια για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2021
  7. Ζέτα Μακρυπούλια | Το look της θα σε πείσει να φορέσεις περισσότερο λευκό το φθινόπωρο Ζέτα Μακρυπούλια | Το look της θα σε πείσει να φορέσεις περισσότερο λευκό το φθινόπωρο
  8. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  9. Τα 6 hair trends που προβλέπεται να πρωταγωνιστήσουν το φθινόπωρο Τα 6 hair trends που προβλέπεται να πρωταγωνιστήσουν το φθινόπωρο
  10. Τα 10 κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή του Zara που αξίζει να αποκτήσεις Τα 10 κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή του Zara που αξίζει να αποκτήσεις
  11. 10 office looks που θα σε κάνουν να ενθουσιαστείς που επέστρεψες στο γραφείο από την τηλεργασία 10 office looks που θα σε κάνουν να ενθουσιαστείς που επέστρεψες στο γραφείο από την τηλεργασία
  12. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση του φθινοπώρου και την έχεις ήδη στη ντουλάπα σου Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση του φθινοπώρου και την έχεις ήδη στη ντουλάπα σου
  13. 5 φθινοπωρινές τάσεις που μπορείς να φορέσεις άμεσα 5 φθινοπωρινές τάσεις που μπορείς να φορέσεις άμεσα
  14. 5 εμφανίσεις της Βίκυς Καγιά που αξίζει να αντιγράψεις φέτος το φθινόπωρο 5 εμφανίσεις της Βίκυς Καγιά που αξίζει να αντιγράψεις φέτος το φθινόπωρο
  15. 10 φθινοπωρινά κομμάτια από το Mango που θα κάνουν τη διαφορά στο στιλ σου 10 φθινοπωρινά κομμάτια από το Mango που θα κάνουν τη διαφορά στο στιλ σου
  16. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  17. Τρία looks της Τζίνας Αλιμόνου που είναι ιδανικά για τις πρώτες ημέρες του φθινοπώρου Τρία looks της Τζίνας Αλιμόνου που είναι ιδανικά για τις πρώτες ημέρες του φθινοπώρου
  18. Nail Trends | Οι τάσεις που θα βλέπεις παντού την επόμενη σεζόν Nail Trends | Οι τάσεις που θα βλέπεις παντού την επόμενη σεζόν
  19. Η καλοκαιρινή τάση που θα ακολουθήσουμε και το φθινόπωρο Η καλοκαιρινή τάση που θα ακολουθήσουμε και το φθινόπωρο
  20. Οι top τάσεις στα πανωφόρια όπως τις ξεχωρίσαμε από τις συλλογές για το Φθινόπωρο 2021 Οι top τάσεις στα πανωφόρια όπως τις ξεχωρίσαμε από τις συλλογές για το Φθινόπωρο 2021
  21. Fall Ready | Τα φορέματα που θα σε κάνουν να ανυπομονείς για το φθινόπωρο Fall Ready | Τα φορέματα που θα σε κάνουν να ανυπομονείς για το φθινόπωρο
  22. Honey Chestnut | Η ιδανική φθινοπωρινή απόχρωση για καστανές και καστανόξανθες Honey Chestnut | Η ιδανική φθινοπωρινή απόχρωση για καστανές και καστανόξανθες
  23. Scarf Collection | Η νέα limited edition συλλογή του Zara θα κάνει το φθινοπωρινό σου στιλ πιο ιδιαίτερο Scarf Collection | Η νέα limited edition συλλογή του Zara θα κάνει το φθινοπωρινό σου στιλ πιο ιδιαίτερο
  24. 10 φθινοπωρινά κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις στις θερινές εκπτώσεις 10 φθινοπωρινά κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις στις θερινές εκπτώσεις
  25. Sex and the City | Οι τάσεις στα μαλλιά που θα μας απασχολήσουν το φθινόπωρο όπως αναδείχθηκαν από τις πρωταγωνίστριες της σειράς Sex and the City | Οι τάσεις στα μαλλιά που θα μας απασχολήσουν το φθινόπωρο όπως αναδείχθηκαν από τις πρωταγωνίστριες της σειράς
  26. Το smokey eye look του ερχόμενου φθινοπώρου - και όχι μόνο - έχει έναν αέρα υψηλής ραπτικής Το smokey eye look του ερχόμενου φθινοπώρου - και όχι μόνο - έχει έναν αέρα υψηλής ραπτικής

Διαλογισμός σημαίνει πρώτα από όλα χαλάρωση, όμως όσα μπορείς να πετύχεις μαζί του είναι πολύ πιο εντυπωσιακά από αυτό. Στην ουσία δεν αφορά τη συγκέντρωση, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Ούτε και το να εστιάζεις τη σκέψη σου κάπου συγκεκριμένα, αλλά το να κρατάς το νου σου απαλλαγμένο από κάθε σκέψη. Εύκολο να το λες, δύσκολο να το κάνεις. Κι όμως, ακολουθώντας κάποιες βασικές οδηγίες μπορείς να ξεκινήσεις να πειραματίζεσαι με το διαλογισμό -η εξέλιξη θα έρθει από μόνη της. 

Διαλογισμός για αρχάριους: Οι οδηγίες

Μην κλέβεις

Για να απολαύσει κανείς τα θαυμαστά οφέλη του διαλογισμού είναι απαραίτητο να εξασκείται κάθε μέρα. Ο διαλογισμός είναι σαν τον σπόρο, που με όσο περισσότερη αγάπη και προσοχή τον φροντίζεις τόσο περισσότερο ανθίζει. Ετοιμάσου για την πρώτη μεγάλη βουτιά στον εαυτό σου.

Κάνε διαλογισμό όποτε σε βολεύει

Αυτό που στοχεύει στην κατατρόπωση του στρες χάνει το νόημά του αν γίνει μια ακόμα αγγαρεία μέσα στην καθημερινότητά σου. Δεν είμαστε όλες πρωινοί τύποι σαν την Jennifer Aniston για να ξεκινάμε σταθερά τη μέρα μας με διαλογισμό – αν και είναι πολύ καλή ώρα. Οπότε είναι προτιμότερο να βρούμε την ώρα που βολεύει καλύτερα σύμφωνα με το πρόγραμμά μας, ώστε να είναι ρεαλιστική και όσο το δυνατόν πιο σταθερή. Αν δυσκολεύεσαι να μείνεις συνεπής, σύνδεσε τα 10 λεπτά καθημερινού διαλογισμού με μια δραστηριότητα –για παράδειγμα το ντους, το βούρτσισμα των δοντιών, το ντεμακιγιάζ– δημιουργώντας ένα μικρό τελετουργικό.


Κάθισε αναπαυτικά

Στον καναπέ, στην πολυθρόνα ή στο πάτωμα, βολέψου έτσι ώστε να αισθάνεσαι άνετα, με τα χέρια σου ακουμπισμένα χαλαρά στους μηρούς, την πλάτη αβίαστα ίσια, το λαιμό χαλαρό και το πιγούνι ελαφρώς προς τα μέσα.


Ανάπνεε σωστά

Πάρε πέντε βαθιές και ηχηρές ανάσες εισπνέοντας από τη μύτη και εκπνέοντας από το στόμα. Στην τελευταία εκπνοή κλείσε απαλά τα μάτια και άρχισε να παρατηρείς την αναπνοή σου. Παρατήρησε για λίγο και την κατάσταση του σώματός σου, τη στάση σου, τα χέρια σου που ξεκουράζονται στην ποδιά σου, τα πόδια σου που ακουμπούν στο πάτωμα κ.λπ. Επίσης, αναγνώρισε τις αισθήσεις σου – τι μυρίζεις, τι ακούς, αν κρυώνεις, αν ζεσταίνεσαι.


Σκάναρε το σώμα σου

Στρέψε το νου σου προς τα μέσα και σκάναρε το κορμί σου από την κορυφή έως τα νύχια για 20΄΄ παρατηρώντας οποιαδήποτε ένταση ή δυσάρεστη αίσθηση. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι περισσότερο από απλή καταγραφή. Σκάναρέ το ξανά για άλλα 20΄΄, αυτήν τη φορά παρατηρώντας ποια σημεία του σώματός σου νιώθεις χαλαρά και ευχάριστα. Τώρα στρέψε την προσοχή σου στο μυαλό σου. Παρατήρησε όποια σκέψη προκύπτει χωρίς να προσπαθείς να την αλλάξεις. Άφησέ τη να περάσει άκριτα.


Πίσω στην ανάσα

Μην προσπαθήσεις να την αλλάξεις, απλά ακολούθησε την αίσθηση ανόδου και πτώσης που προκαλεί στο σώμα σου. Πώς αυτή η αίσθηση επηρεάζει την κοιλιά, το στήθος, τους ώμους σου ή ό,τι άλλο. Ξεκίνα να μετράς από μέσα σου τις αναπνοές σου –1 με την εισπνοή, 2 με την εκπνοή, 3 με την επόμενη εισπνοή, 4 με την επόμενη εκπνοή κ.ο.κ.– έως το 10. Έπειτα ξεκίνα πάλι από το 1. Είναι απολύτως φυσιολογικό να ξεπετάγονται διάφορες σκέψεις όσο ασχολείσαι με το μέτρημα. Δεν πειράζει.

Η τελειότητα μπορεί να περιμένει

Χρειάζεται χρόνος για να μάθεις να μένεις ανεπηρέαστη από εξωτερικούς και εσωτερικούς περισπασμούς, αλλά αυτή ακριβώς η προσπάθεια είναι και ο ίδιος ο στόχος. Ειδικά στην αρχή, το μυαλό έχει την τάση να ξεφεύγει. Το κλειδί είναι να αφήνεις τις σκέψεις που τον πολιορκούν να περνούν χωρίς να παρασύρουν το νου σου. Κι όταν τον συλλαμβάνεις να περιπλανιέται άσκοπα, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για να πειθαρχήσει. Απλά εστίασε ξανά την προσοχή σου στην αναπνοή και αν θυμάσαι τον αριθμό όπου σκόνταψες, συνέχισε το μέτρημα από εκεί.


Μείνε χαλαρή

Μείνε για 20-30΄΄ απλά καθισμένη. Μπορεί να κατακλύζεσαι από σκέψεις και σχέδια ή να νιώθεις ήρεμη και εστιασμένη στο κέντρο σου. Ό,τι κι αν συμβεί, είναι εντάξει. Απόλαυσε τη μοναδική ευκαιρία να αφήσεις το μυαλό σου απλά να υπάρχει ελεύθερο.

Επιστροφή

Παρατήρησε για λίγο και πάλι την κατάσταση του σώματός σου –τη στάση σου, τα χέρια και τα πόδια, τις αισθήσεις σου κ.λπ.–, όπως στην αρχή. Όταν νιώσεις έτοιμη, άνοιξε αργά τα μάτια σου. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, μόλις διαλογίστηκες για 10 ολόκληρα λεπτά. Πώς νιώθεις; Είναι διαφορετικά από το πώς ένιωθες πριν διαλογιστείς; Την επόμενη φορά που θα αισθανθείς άγχος και ανησυχία, θυμήσου πόσο χαλαρά και όμορφα ένιωσες ύστερα από αυτά τα 10 λεπτά.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>