Το σπίτι της συλλέκτριας έργων τέχνης Umberta Gnutti Beretta σε ταξιδεύει στην Ιταλική και Αγγλική τέχνη μέσα από την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του.
Ένας μικρός, χωρίς έμπνευση χώρος στο Λονδίνο μετατράπηκε σε ένα άνετο και εκλεπτυσμένο σπίτι γεμάτο με αγγλική γοητεία και ιταλικό στυλ, από το διεθνές στούντιο αρχιτεκτονικής και εσωτερικής διακόσμησης Tomèf. Στόχος του σχεδιασμού ήταν το τελικό αποτέλεσμα να αντικατοπτρίζει την αγάπη των ενοίκων του για την τέχνη και το ντιζάιν, μιας και πρόκειται για την κατοικία της συλλέκτριας έργων τέχνης και φιλάνθρωπου Umberta Gnutti Beretta και της οικογένειάς της.
Από την είσοδο κιόλας στον χώρο, μαγεύεται κανείς από την απαράμιλλη σοφιστικέ αρχιτεκτονική, η οποία σε καλεί να εξερευνήσεις με λεπτομέρεια και υπομονή όλο το στούντιο. Βασικό στοιχείο είναι ο πολυέλαιος από την γκαλερί Nilufar στο Μιλάνο, ο οποίος κρέμεται πάνω από ένα τραπέζι shagreen που κατασκευάστηκε κατόπιν παραγγελίας από ειδικούς τεχνίτες στη Γαλλία, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχουν τα δύο σκαμπό της δεκαετίας του 1950 που προέρχονται από τον Λονδρέζο γκαλερίστα Dorian Caffot de Fawes. Η ταπετσαρία με τα φύλλα προσθέτει καλλιτεχνική αισθητική στο χώρο.


Ο χρωματικός συνδυασμός που επιλέχθηκε για το σαλόνι είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένος από την παλέτα της Νορβιγίδας καλλιτέχνιδας Flora Yuknovitch. Ένα παλιό ζευγάρι καναπέδες που είχε η Umberta απέκτησαν νέα πνοή όταν ντύθηκαν με μεταξωτό βελούδο από το Dedar. Η Tomèf επέλεξε επίσης το σχέδιο δαπέδου, κατασκευασμένο από το Walking on Wood.
Εντυπωσιακή είναι η διαρρύθμιση των ραφιών και της μικρής ντουλάπας στο σαλόνι, τα οποία διαθέτουν κρυφό φωτισμό που προσδίδει στο έπιπλο βάθος και φινέτσα. Ένα προσαρμοσμένο πουφ κρύβει τον χώρο αποθήκευσης, ενώ το γλυπτό τραπέζι Meret Oppenheim Traccia στέκεται περήφανα πάνω σε ένα χαλί με αφηρημένο ντεσέν.


Στην τραπεζαρία, ένα τραπέζι Tulip της Knoll και καρέκλες Saarinen με επένδυση από ύφασμα Dedar και μια απλίκα Tom Dixon δίνουν έναν μοντέρνο τόνο, αντισταθμίζοντας ένα εντυπωσιακό έργο τέχνης του Lucio Fontana.

Η κουζίνα -σκόπιμα διαχωρισμένη από το σαλόνι και την τραπεζαρία- είναι μικρή αλλά λειτουργική και έχει πολλά ντουλάπια, πάγκους από μαύρο βελγικό μάρμαρο και μπρούτζινα σκεύη, καθώς και ένα πρακτικό μπαρ όπου η οικογένεια παίρνει το πρωινό της.

Στο ταβάνι του master bedroom, η ερωτική ταπετσαρία με την υπογραφή Pierre Frey, δίνει στυλ και χιούμορ στο χώρο, ενώ πάνω από το κρεβάτι δεσπόζει ένα έργο τέχνης του Andy Warhol. Δύο πίνακες από το Le Tipe Umane του Andrea Incontri πλαισιώνουν την πόρτα του μπάνιου. Πολλά από τα κομμάτια κατασκευάστηκαν στο San Patrignano, μια κοινότητα στη βόρεια Ιταλία που προσφέρει απεξάρτηση από τα ναρκωτικά και εκπαίδευση στις χειροτεχνικές δεξιότητες.



Το πολυτελές μπάνιο, εμπνευσμένο από το στυλ Art Deco, συνδυάζει τρία διαφορετικά μάρμαρα, μαύρο, ροζ και μπεζ, όλα με ορειχάλκινα ένθετα, σχεδιασμένα κατά παραγγελία του στούντιο Tomèf. Εκτός από το δάπεδο, το μάρμαρο χρησιμοποιήθηκε επίσης για αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες όπως επιστύλια, σοβατεπί και επένδυση.
Δύο καθρέφτες που μοιάζουν με κόσμημα κρύβουν από πίσω τους χώρους αποθήκευσης, ενώ η στήλη για πετσέτες Bard και Brazier επιλέχτηκε για να δένει με τους ορειχάλκινους τόνους.


